Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaurastuin ja nyt naiset onkin kiinnostunut minusta

Vierailija
23.04.2016 |

Ennen kun olin vielä köyhä ja työtön niin ei parisuhdemarkkinoilla hyvin menny. Naisten kiinnostus lopahti lähes aina rahattomuuteeni ja työttömyyteeni. Nyt minulla on hyväpalkkainen työ sekä olen perinyt ison summahkon rahaa. Nyt naisia on alkanutkin pyörimään ympärillä ja moni nainen on tosi kiinnostunut minusta. Yllätävää sillä minä olen se sama persoona kun silloin köyhänäkin. En minä mitenkään ole muuttunut ihmisenä vaikka olenkin varakas mies nyt. Nyt kelpaan naisille mutta haluan naisen joka kiinnostuu minusta ihmisenä enkä naista joka kiinnostuu minun rahoistani. Onko kaikki naiset rahan perässä juoksioita? Haluan löytää naisen joka rakastaa minua eikä minun rahojani.
M32

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atm32. Joko olet käynyt huorissa?

Vierailija
2/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat tuossa pahempia. T. rikkaan perheen tytär.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mainitse rahatilannettasi.

Vierailija
4/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän ne ovat tienneet tulla pyörimään ympärillesi, kun tilitiedot eivät näy naamasta?

Vierailija
5/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei semmosta naista ole olemassakaan.

Vierailija
6/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihduin ja nyt miehet ovat kiinnostuneita :(( Haluan miehen joka kiinnostuu minusta ihmisenä enkä miestä joka kiinnostuu minusta objektina.

Vierailija
7/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei ole kiinnostuneita sinusta, vaan rahoistasi.

Vierailija
8/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän samanlaista parin tutun miehen kanssa, kun sain perinnön. 

t. Nainen

P.S. Minä taas haluan miehen, jota ei kiinnosta minkä painoinen olen. Kun on ylipainoinen, miehiä ei kiinnosta, normaalipainoisena sama ihminen kelpaa paremmin. 

Vierailija
9/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laihduin ja nyt miehet ovat kiinnostuneita :(( Haluan miehen joka kiinnostuu minusta ihmisenä enkä miestä joka kiinnostuu minusta objektina.

Sori. Seksuaalinen kiinnostus nyt vain sattuu olemaan iso osa sitä kokonaisuutta ja useimmat ihmiset eivät vain miellä läskiä seksikkääksi. Ei sitä voi itseltään ihmisyyttä kieltää. Ps. Ihan kiva "mutta miehet" -selvitys taas.

Vierailija
10/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän ne ovat tienneet tulla pyörimään ympärillesi, kun tilitiedot eivät näy naamasta?

Hän ilmeisesti leveilee rahoillaan joka paikassa ja tulkitsee naisten kiinnostuksen johtuvan rahoistaan. Todellisuudessa veikkaan että aloittaja on elämäntapatyötön peräkammarinpoika joka on ollut tänään aloituksista päätellen hyvin aktiivinen.

Vierailija
11/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä naiset tietävät rahatilanteestasi? Kerskailetko siitä? Vai pukeudutko kalliisiin vaatteisiin ja annat ymmärtää, että sinulta löytyy rahaa? Ehkä itsetuntosi on parantunut, nyt kun sinulla on hyvä työpaikka ja rahaa, vaikutat itsevarmalta ja se vetoaa naisiin.

Vierailija
12/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori. Seksuaalinen kiinnostus nyt vain sattuu olemaan iso osa sitä kokonaisuutta ja useimmat ihmiset eivät vain miellä läskiä seksikkääksi. Ei sitä voi itseltään ihmisyyttä kieltää. Ps. Ihan kiva "mutta miehet" -selvitys taas.

Sori. Monille naisille on tärkeää että tulevien lasten isä pystyy lapsia elättämään ja osoittamaan kykenevänsä elämänhallintaan. Se on nyt vain sattuu olemaan iso osa sitä kokonaisuutta. Ei sitä voi itseltään ihmisyyttä kieltää. Ps. Ihan "mutta miesten toiminta on oikeutettua" -selvitys taas.

Vierailija
13/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaikea sitä varakkuutta on peitellä. Kyllä naisten päät kääntyy kun ajelen audi a6 pitkin kaupunkia.

Vierailija
14/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you brother mutta oikeasti nyt viimeistään 32 vuotiaana on hyvä hetki tulla tänne reaalimaailman puolelle. Persoonasi merkkaa MUTTA vasta sen jälkeen kun muut edellytykset kuten varakkuus ja siedettävä ulkonäkö ovat kunnossa. Jälkimmästä ei aina tarvita.

Itse ymmärrän naisia hyvin, ettei köyhä työtön innosta edes tutustumaan. Sama tilanne miehelle on, kun lihava nainen ruikuttaa että hänen persoonastaan pitää kiinnostua. No ei se kiinnosta jos läskiä on tuhdisti. Sitten se alkaa kiinnostaa kun ulkonäkö on jollain tapaa viehättävä.

Vierailija
15/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ei ole kiinnostuneita sinusta, vaan rahoistasi.

Jep. Ja niiden harvojen kunnollisten löytäminen vain vaikeutuu kun kaikki ahneet rahan perässä juoksijat ovat tyrkyttämässä persettä.

Vierailija
16/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikea sitä varakkuutta on peitellä. Kyllä naisten päät kääntyy kun ajelen audi a6 pitkin kaupunkia.

Ottavat rekkarin ylös ja ilmestyvät ovelle?

Vierailija
17/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I feel you brother mutta oikeasti nyt viimeistään 32 vuotiaana on hyvä hetki tulla tänne reaalimaailman puolelle. Persoonasi merkkaa MUTTA vasta sen jälkeen kun muut edellytykset kuten varakkuus ja siedettävä ulkonäkö ovat kunnossa. Jälkimmästä ei aina tarvita.

Itse ymmärrän naisia hyvin, ettei köyhä työtön innosta edes tutustumaan. Sama tilanne miehelle on, kun lihava nainen ruikuttaa että hänen persoonastaan pitää kiinnostua. No ei se kiinnosta jos läskiä on tuhdisti. Sitten se alkaa kiinnostaa kun ulkonäkö on jollain tapaa viehättävä.

Mutta. Jaksaako mies luvata kiinnostua edelleen jollain tapaa viehättävästä naisestakaan viiden tai kymmenen tai kahdenkymmenen vuoden kuluttua. Eivät jaksa kiinnostua edes kauniista naisista viisi vuotta samaa naamaa katsottuaan. 

Vierailija
18/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun päätä ei kyllä Audi 6 saa kääntymään ellei siinä ole jotain erityisiä lisäominaisuuksia tai väri tms. Aika tavanomainen auto, hintava toki. 

Vierailija
19/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teslan myötä voisin tulla juttelemaan kanssasi, mutta silloinkin kiinnostaisi ensisijaisesti auto eikä kuski. 

Vierailija
20/32 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista kiinnostaa miehessä vain raha ja status. Se on karu totuus.