Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostaa naiselle 50-vuotislahjaksi?

Vierailija
23.04.2016 |

Kyseessä on etäinen tuttu enkä kovin hyvin tiedä mistä pitää.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi etäiselle tutulle pitää viedä 50 v. lahja?

100 e on järkky summa etäisen tutun lahjaksi.

Jos on rahaa ja varaa. Antaminen on mukavaa.

Vierailija
42/52 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strippari!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäiseltä tutulta ei omillaan toimeentuleva mitään isoa kyllä tarvitse. Me olemme niin erilaisia. Mulle olisi ihan kiva lahja vaikka ruukkukukka. Mutta ei kaikki niistäkään tykkää. Viiniäkään ei kaikki juo. On noloa viedä viiniä absolutistille. Itse olen saatuani sairaskohtauksen luultavasti elinikäisellä lääkityksellä, enkä sen vuoksi käytä alkoholia enää lainkaan. Itse tykkäisin jostain paikallisesta, vaikka ihan joku pieni hillopurkki tai vastaava. Kuluva olisi aina kaikkein paras. Veljeni sai kupin, joka alkoi korvan kohdalta vuotaa, kun se otettiin käyttöön, eli ihan mitä tahansa krääsää ei kannata lahjaksi viedä. Mieluummin ihan vaan vaikka se kukka, joka maksaa saman. Kuihtuva kukka on parempi kuin ensimmäisessä käytössä särkyvä rihkama.

Koruista myös mulle ei kiitos, en käytä ollenkaan. Ihoni alkaa kutista, enkä muutenkaan välitä. Minäkin tykkäisin siitä, että lahjan antajan persoona näkyy. Kaikki eivät tykkää maisemakirjoista, mutta minä taas tykkään tällaisista alueen omista teoksista. Samoin mulle kelpaa kaikki runokirjat ja positiivisen ajattelun tai aforismikirjat. Ostan aleista niitä itsekin. Enkä pahastuisi lapasistakaan, siitäkään huolimatta, että neulon paljon itsekin. Tai ihan vaan joku patalappukin olisi ok, niitä tarvitsee aina.

Kyllä se kympin parin lahja on kaukaiselta ihan kiva, jos välttämättä jotain haluaa tuoda. Tai sitten vaan se muutaman euron ruusu. Pirkkaruusut muuten kestää paremmin kuin kukkakaupan ruusut, huomattiin pojan lakkiaisissa.  

Vierailija
44/52 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi etäiselle tutulle pitää viedä 50 v. lahja?

100 e on järkky summa etäisen tutun lahjaksi.

Jos on rahaa ja varaa. Antaminen on mukavaa.

Eli haluat brassailla rahoillasi ja nolata ne, ketkä antavat vähemmän vaikka ovat läheisempiä. Asettaisit myös lahjan saajan kiusalliseen tilanteeseen.

Vierailija
45/52 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etäiseltä tutulta ei omillaan toimeentuleva mitään isoa kyllä tarvitse. Me olemme niin erilaisia. Mulle olisi ihan kiva lahja vaikka ruukkukukka. Mutta ei kaikki niistäkään tykkää. Viiniäkään ei kaikki juo. On noloa viedä viiniä absolutistille. Itse olen saatuani sairaskohtauksen luultavasti elinikäisellä lääkityksellä, enkä sen vuoksi käytä alkoholia enää lainkaan. Itse tykkäisin jostain paikallisesta, vaikka ihan joku pieni hillopurkki tai vastaava. Kuluva olisi aina kaikkein paras. Veljeni sai kupin, joka alkoi korvan kohdalta vuotaa, kun se otettiin käyttöön, eli ihan mitä tahansa krääsää ei kannata lahjaksi viedä. Mieluummin ihan vaan vaikka se kukka, joka maksaa saman. Kuihtuva kukka on parempi kuin ensimmäisessä käytössä särkyvä rihkama.

Koruista myös mulle ei kiitos, en käytä ollenkaan. Ihoni alkaa kutista, enkä muutenkaan välitä. Minäkin tykkäisin siitä, että lahjan antajan persoona näkyy. Kaikki eivät tykkää maisemakirjoista, mutta minä taas tykkään tällaisista alueen omista teoksista. Samoin mulle kelpaa kaikki runokirjat ja positiivisen ajattelun tai aforismikirjat. Ostan aleista niitä itsekin. Enkä pahastuisi lapasistakaan, siitäkään huolimatta, että neulon paljon itsekin. Tai ihan vaan joku patalappukin olisi ok, niitä tarvitsee aina.

Kyllä se kympin parin lahja on kaukaiselta ihan kiva, jos välttämättä jotain haluaa tuoda. Tai sitten vaan se muutaman euron ruusu. Pirkkaruusut muuten kestää paremmin kuin kukkakaupan ruusut, huomattiin pojan lakkiaisissa.  

Minä taas en tykkäisi mistään näistä.

Vierailija
46/52 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi:

- Lippupisteen lahjakortti

- Elokuvaliput

- Pöytäliina

- Pyyhkeet (esim. kaksi kaunista käsipyyhettä tai yksi iso)

- Astioista tykkään aina

- Hyvät uudet kirjat

- Kukkakimppu

- Viinipullo (en itse juo, mutta voin tarjota muille)

- Viltti

- Rannekoru

- Hajuvesi

- Laadukas kynsilakka

Vierailija
47/52 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukas parfyymi ja lempihuulipunaa tietenkin

Vierailija
48/52 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi mitään tavaraa etäisiltä tutuilta eikä edes läheisemmiltä. Tavaraa on jo tarpeeksi ja jos jotain vielä tarvitsen, valitsen sen itse oman maun mukaan.

Vierailija
49/52 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockan lahjakortti olisi ihan ehdottomasti paras.

Minä haluan valita käyttämäni vaatteet ja korut itse, joten lahjakortti johonkin muuhunkin liikkeeseen olis ok. Esim. Urheiluliikkeeseen, koruliikkeeseen tai vaikka laukkukauppaan.

Lahjakortti esim. day Spahan olisi myös kiva.

Tai matkalahjakortti.

Vierailija
50/52 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 48 v. Itse nauttisin viinistä ja hyvistä juustoista. Mutta lahjakortti johonkin kauneshoitolaan tai stockalle olisivat varmaan parhaat lahjat, samoin lahjakortti lippupalveluun tai matkalahjakortti.

Vierailija
51/52 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti! Edes sinne citymarkettiin jos ei stockkalle. Ei mitään "persoonallisia lahjan antajaa kuvaavia lahjoja", jotka sitten joutuvat kaappeihin tai kirpparille!

Vierailija
52/52 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lahjaksi Museokortti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi