Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostaa naiselle 50-vuotislahjaksi?

Vierailija
23.04.2016 |

Kyseessä on etäinen tuttu enkä kovin hyvin tiedä mistä pitää.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortti on aina kiva. Jalkahoito, kasvohoito, hieronta ---mikä vaan :)

N52

Mietin tätä. Onko 100 e lahjakortti jonnekin kauppaan ok?

On. Tuota hierontaa minäkin ajattelin suositella. Ei kaikki tykkää mistään silkkihuiveista, minä ainakin pettyisin todella pahasti.

Entä jos tällä etäisellä tutulla on jotain pelkotiloja tai ruumiinkuvaongelmia, eikä hän uskalla tai halua mennä hierojalle. Siellähän joutuu olemaan vähissä vaatteissa.

Vierailija
22/52 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö harrastuksia? Lahjakortti ko liikkeeseen.

Onko puutarhaa? Puutarhaihmiset ottaa aina mielellään taimia tai helppona vaihtoehtona se lahjakortti.

Täytin itse 50 viime vuonna ja pääasiassa en halunnut yhtään mitään. Kaikkea löytyy. Olin lähdössä joka tapauksessa tyttärieni kanssa Japaniin, joten läheiset päätyivät maksamaan minun lentolippuni, mikä oli erittäin ystävällistä ja anteliasta. Omalta kohdalta, mieluummin ihan vaan kortti kuin jotain suklaata tai muuta pikkusälää.

No ei, minä täytän tänä vuonna 50v. ja olen lähdössä tyttäreni kanssa Japaniin. Mies maksaa. :D

Onnea ja hyvää matkaa, Japani on mielenkiintoinen ja hyvä matkailukohde! Tekisi mieli lähteä uudelleen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö aina olla jotain _ostamassa_?

Vierailija
24/52 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaiset tanssihousut.

Vierailija
25/52 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullo hyvää viiniä, jos tiedät ettei lahjansaajalla ole alkoholiongelmaa. jotain itse leivottua. monilla viisikymppisillä on jo kaapit täynnä rojua, joten lahjakortti hierontaan tai johonkin muuhun olisi kiva. jos ette ole läheisiä, niin lahjakortin arvo olisi sellainen että sillä saa yhden hoidon. itseäni ainakin ihmetyttäisi saada joltain vieraammalta arvokas lahja. jos toisella on rahat vähissä, niin hän ei voi antaa takaisin yhtä arvokasta lahjaa.

Vierailija
26/52 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko puutarhaa? Puutarhaihmiset ottaa aina mielellään taimia tai helppona vaihtoehtona se lahjakortti.

Täytin itse 50 viime vuonna ja pääasiassa en halunnut yhtään mitään. Kaikkea löytyy. Olin lähdössä joka tapauksessa tyttärieni kanssa Japaniin, joten läheiset päätyivät maksamaan minun lentolippuni, mikä oli erittäin ystävällistä ja anteliasta. Omalta kohdalta, mieluummin ihan vaan kortti kuin jotain suklaata tai muuta pikkusälää.

No ei, minä täytän tänä vuonna 50v. ja olen lähdössä tyttäreni kanssa Japaniin. Mies maksaa. :D

Onnea ja hyvää matkaa, Japani on mielenkiintoinen ja hyvä matkailukohde! Tekisi mieli lähteä uudelleen...

Kiitos!

Vierailija
27/52 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmapuntari

Vierailija
28/52 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Todellakin! Tosin ei välttämättä kauppaan, vaan hemmotteluun :) Niihin ei tule lähdettyä muuten niin helposti ja tavaraa on tämän ikäisellä jo kaapit täynnä.

Vierailija
29/52 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestääkö hän juhlat ja viet lahjan sinne vai muistatko muuten vaan? Jos ensimmäinen vaihtoehto, kerätkää kimpassa lahjakortti esim. Stockmannille, sieltä kun saa sitten melkein mitä vaan. Tai lippupalveluun. Jos jälkimmäinen vaihtoehto, kukat riittää.

Vierailija
30/52 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähentelen viittäkymppiä ja en tosiaan tiedä mitä voisin haluta, en ehkä mitään. 

Täällä ehdotetut lähes kaikki on jollain tapaa nou nou... 

----

Vaaleanpunainen dildo > loukkaantuisin ja pahasti > lentäisi roskiin samantien.

Lahjakortti hierontaan ymv. > ei kiitos, en tykkää koskettelusta, eikä kasvo- ja jalka/käsihoidot kiinnosta.

Lahjakortti muuhun liikkeeseen > en keksi liikettä johin haluaisin lahjakortin, koska en oikeastaan osta mitään sisustustavaraa, urheiluvaatteita/välineitä, en istuta kukkia/en jaksa hoitaa sisällä kasveja,  jne., niin jäisi käyttämättä.

Viiniä > en juo viiniä, koska en pidä siitä > ehkä tietysti voisin antaa eteenpäin.

----

Ainoat mistä voisin jopa tykätä, olivat nuo alun suklaa (laadukas, ei tumma) ja saippua, jos on vaikka käsintehty ja muuta kuin perus X-tra. Niin ja kukkakimppu olisi ihan kiva, mutta ei ruusuja. 

Joten, jos ap ei kovin hyvin tunne tuttuaan, niin aika vaikeaa on mennä toiselle hankkimaan mitään muuta kuin se kukkakimppu ( ellei tuttu ole allerginen) ja kortti. 

Vierailija
31/52 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta omaan persoonaasi sopiva lahja. 

Itse olen viisikymppinen, ja elämäni varrella olen huomannut, että saamani lahjat ovat tärkeitä juuri sen vuoksi, että ne ovat kuvastaneet lahjan antajan persoonaa. 

Kirjailijaystävältäni olen saanut kirjoja.  Sisustajafriikkiystävältäni jotain suurinpiirtein Pentikkiä. Äidiltä astioita :). Ulkonäkökeskeiseltä ystävältäni olen saanut kosmetologilahjakortin. 

Itse ilahdun kirjoista. Viisikymppislahjaksi sain ihanan kuvitetun tuhannen ja yhdenyön satukirjan. Oli aivan ihana lahja. Viisikymppisellä on romua ja roipetta, kukkakimppuja tulee liiaksi asti (sitäpaitsi yksi kukka tai pieni kimppu on aina tyylikkäämpi). 

Koruja älä osta. Minullakin on tuolla komerossa lahjaksi saatuja koruja, joita en ole koskaan käyttänyt. Harmittaa ihan turha lahjanantajan rahanmeno. 

Viisikymppisellä on tavaraa ja rompetta ja oma tyyli, myös sisustuksessa. Siksi joku arvokkaanoloinen kirja olisi hyvä, ei vie tilaakaan, mutta paketissa näyttää arvokkaalle. 

Eli summa summarum: en tiedä, mitä ostaa lahjaksi 50-vuotiaalle naiselle! Paha pulma!

Vierailija
32/52 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen nainen, ja tykkäisin:

- konsertti-, keikka-, baletti- tai teatterilipusta, siispä lahjakortti lippukauppaan

- ravintolalahjakortti

-hyvä viinipullo tai pari

- matkalahjakortti

- herkkukori

- laadukas villahuivi, mikäli tunnet värimaailmani

En tykkää kylpylöistä enkä hieronnoista.

Vierailija
33/52 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortti on aina kiva. Jalkahoito, kasvohoito, hieronta ---mikä vaan :)

N52

Mietin tätä. Onko 100 e lahjakortti jonnekin kauppaan ok?

Tykkäisin!

Vierailija
34/52 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti vaikka citymarkettiin - koska ruokaa voi ostaa kuka tahansa

Vierailija
35/52 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin jo noin vanha, joten miten olisi perhepakkaus Vagisania?

Vierailija
36/52 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole liian "arkinen" lahja?

Vierailija
37/52 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, jos se on vähintään sen 100 euroa.

Vierailija
38/52 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, jos se on vähintään sen 100 euroa.

Entä 70 tai 80 e?

Vierailija
39/52 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi etäiselle tutulle pitää viedä 50 v. lahja?

100 e on järkky summa etäisen tutun lahjaksi.

Vierailija
40/52 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 - 50 euron lahjakortti jonnekin kauppaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme