Se on sitten Glenn jonka Negan nuijii hengiltä.
Steven Yeun eli Glenn on mukana Netflixillä julkaistavan scifileffan kuvauksissa joka tarkoittaa sitä, että hän ei ole näinä päivina alkavan Walking Deadin 7. tuotantokauden kuvauksissa mukana. RIP Glenn.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
evvk. lopetin katsomisen toisen kauden jälkeen. on niin surkea sarja.
Miksi katsoit kaksi kautta surkeaa sarjaa? Itse olisin lopettanut viimeistään muutaman jakson jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi katsoit kaksi kautta surkeaa sarjaa? Itse olisin lopettanut viimeistään muutaman jakson jälkeen.
Alkupuolen jaksot oli vielä hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammalogiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammalogiikkaa.
Jaa mikä? Sekö että taso sarjassa laskenut? Frank Darabont joka oli vielä ekan kauden päätekijänä potkittiin pihalle ja budjettia leikattiin samalla kun jaksomäärää lisättiin. Lopputulos on hutaisemalla käsikirjoitettua kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammalogiikkaa.
Jaa mikä? Sekö että taso sarjassa laskenut? Frank Darabont joka oli vielä ekan kauden päätekijänä potkittiin pihalle ja budjettia leikattiin samalla kun jaksomäärää lisättiin. Lopputulos on hutaisemalla käsikirjoitettua kuraa.
Se ei yllätä, että mamma ei käsitä mitä mammalogiikalla tarkoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammalogiikkaa.
Se ei yllätä, että mamma ei käsitä mitä mammalogiikalla tarkoitetaan.
Olen muuten mies.
Vierailija kirjoitti:
Steven Yeun eli Glenn on mukana Netflixillä julkaistavan scifileffan kuvauksissa joka tarkoittaa sitä, että hän ei ole näinä päivina alkavan Walking Deadin 7. tuotantokauden kuvauksissa mukana. RIP Glenn.
Jaa, mä taas veikkaan, että se on se takatukkainen nyhverö. Se kun oli jo jotenkin lannistuneen oloinen ja niinkuin olisi jo valmistellut omaa kuolemaansa. Siis kun antoi ne luotienteko-ohjeet ym.
Walking deadissa saattaa olla useampikin jakso, ettei hahmoa näytetä ollenkaan. Tuo, että kuvaa samaanaikaan jotain muuta ei kerro yhtään mitään.
En usko, että se on Glenn.
Tekeehän nuo näyttelijät muutakin kuin ovat walking deadissa mukana, että se ei sinänsä todista, etteikö Glennin näyttelijä olisi mukana 7.kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mä taas veikkaan, että se on se takatukkainen nyhverö. Se kun oli jo jotenkin lannistuneen oloinen ja niinkuin olisi jo valmistellut omaa kuolemaansa. Siis kun antoi ne luotienteko-ohjeet ym.
Vaikutti enemmänkin siltä, että pelaa molempien puolella. Ei tule olemaan noin antikliimaktinen valinta.
Vierailija kirjoitti:
Tekeehän nuo näyttelijät muutakin kuin ovat walking deadissa mukana, että se ei sinänsä todista, etteikö Glennin näyttelijä olisi mukana 7.kaudella.
Joo, mutta kyllä ne näyttelijät, jotka palaavat uudelle tuotantokaudelle sovittavat TWD: n ulkopuoliset projektit kausien väliselle kuvaustauolle. Kyllä se pahalta näyttää Glennille, mitä muuta selitystä olisi sille, että Glenniä ei tarvittaisi ekan jakson kuvauksissa? Lucille-kohtaus ja sen jälkipyykki on jo kuvattu vikan jakson filmauksissa, jos Glenniä ei näy seuraavankaan jakson kuvauksissa niin se on selvä peli.
No eikä :(
Maggie ja Glenn on muutenkin ollu niin angstinen pariskunta, etten tiedä pystyykö sitä Maggien suremista katsoa yhtään enää. Toisaalta unohtihan se siskonsa kuolemankin samantien.
Kunpa kuolisikin, ärsyttävä, ihan niin kuin Maggie.
On se se takatukkaheppu.Niin se pohjustettiin.
Naisen tappaminen olisi ylläri valinta.
Mä mietin enemmän, et miten helkutissa Carol toipuu siitä ammuskelusta!