Kysy mieheltäsi mikä sinussa on hänen mielestään parasta?
Kommentit (15)
Luonne, sanoi mies. Kysyin, että eikö ulkonäkö merkitse, koska on hän minua kauniiksikin sanonut. Ei kuulemma merkitse.
Lisää.
Olen kuulemma kiltti ihminen, inhimillinen, huomioonottava, täyspäinen ja fiksu, kaunis. ap
"Se kun sä oot sä." Suudelma kaulalle ja halaus. Taitaa varmistella illaksi sänkypuuhia.
Ei ole nyt tässä, mutta vastikään kun asiasta puhuttiin, niin sanoi, että tuntee itsensä kuulemma jotenkin "täydelliseksi" minun seurassani ja sen takia minun seurassani ja kanssani on ihan parasta olla. Minusta tuo oli hurjan suuri kunnia.
Vierailija kirjoitti:
Luonne, sanoi mies. Kysyin, että eikö ulkonäkö merkitse, koska on hän minua kauniiksikin sanonut. Ei kuulemma merkitse.
Joku oli jo alapeukuttanut niin kerron vielä mitä muuta mies sanoi. Mies sanoi, että vaikka olisi kuinka kaunis, mutta olisi ilkeä, niin hän ei voisi rakastaa. Siksi luonne on tärkein.
Nyt leikitte tulella. Tämä kysymys tulee aiheuttamaan monta eroa.
Kuulemma se kun mulla on tiukempi värkki ku naapurin yh:lla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt leikitte tulella. Tämä kysymys tulee aiheuttamaan monta eroa.
Miten niin? :) Sikäli kun ihmisiä ja heidän suhteitaan tiedän, niin siihen on syyt että yhdessä ollaan ja yhteen jäädään. Tuskin kukaan edes esittää kysymystä, jos olettaa vastauksen olevan negatiivinen, tai sitä tällä ei nyt ainakaan haettu. ap
Timmi kroppa.