Kuvaile tähän kuumin tuntemasi mies ulkonäöltä.
Aloitan kertomalla v. -61 syntyneestä miehestä. Ruskeat kauniit silmät, joista näkee tunteet. Ruskea, silkkinen lyhyt tukka. Täydellisesti muodostuneet, sopivasti lihaksikkaat käsivarret ja hartiat. Kauniit, kuitenkin sopivasti miehekkäät kädet. Seksikäs matalahko ääni. Ihana ihonväri, ruskettuu helposti. Karvainen maha, sekin on niin söpö ja miehekäs. Hoikan lihaksikkaat jalat. Kiva, suutelemaan houkutteleva suu. Söpöt korvat. Yksinkertaisesti kuuma ja ihana mies. Niin mulle sopiva.
Kommentit (69)
Arviolta 180cm, lyhyt ja aina huoliteltu hiusmalli, partana sänki. Tummat hiukset, vaalea iho ja siniset silmät. Normaalivartaloinen, pukeutunut pukuun aina kun näen.
En kuvaile. Kuuma se silti on, tekis mieli haukata.
En kerro. ;-D Eikä tarvitse kertoa. Hän kai jo tietää että mä tykkään.
Nelikymppinen, 188-190cm pitkä, 85-90kg, tummat hiukset, tumma parta, tummat silmät. Vesimies. Iso nenä, kivat kulmakarvat. Lihaksikkaat käsivarret, vähän vatsakas.
Pitkä tukka ja parta + viikset - kaikki tuollaiset miehet ;)
Vanhempi mies, verbaalisesti ylijumala. Hoikka, mutta lihaksia on jo työnsä puolesta. Vaativa katse, tummat silmät, jotka harvoin katsoessaan minuun saa pöksyt kastumaan... oih.. Joku muu rengastanut, joten ihailen vain.
Kuubalainen, vahva aksentti, karvainen kuin mikä, pituutta varmaan 150 cm, mutta valtava meisseli.
Melkein parimetrinen, lihaksikas ja urheilullinen mies, jäänsiniset silmät, ristiverinen. Tiukka peppu ja lantio, yläkroppa v-mallinen. Ihanan tiukat rintalihakset ja karvaisa alavatsa.
Yksi olisi se tunisialainen pikkukauppias, joka poltti itsensä protestiksi Tunisian hallinnolle vuonna 2011 ja aloitti arabikevään.
Toinen olisi se tiibetiläismunkki, joka poltti itsensä protestina Kiinan hallinnolle.
184 cm, hoikka. Aluperin vaaleat, hieman luonnonkiharat hiukset, värjätty useimmiten kastanjanruskeiksi. Silmät heterokromaattiset eli silmien väri vaihtelee vihreistä siniseen tai harmaaseen. Nenä suora, isohko. Erittäin korkeat poskipäät (noista poskipäistä voisi saada viillon), vaalea hyvä iho, uurteita etenkin otsassa. Täyteläiset huulet, voimakas amorinkaari. Hampaat tasaiset, hyvässä kunnossa. Kasvot ovaalinmuotoiset. Pitkä kaula. Sormet pitkät, kauniit kädet. Pukeutuu hyvin, kantaa upeasti miestenpuvut, frakit ja smokit. Vapaa-ajallaan melkoinen hipsteri. Diggaa indiebändejä, teatteria, taidenäyttelyitä, formulaa (on ollut formulakisoissa kuskien haastattelijana ja juontajana), piirtämistä.
Ihana. Kuka muuten tunnistaa? Lisävihje: tullee olemaan lähitulevaisuudessa jonkinlaisella muotoillulla parralla varustettuna.
192/100, vaaleat hiukset, siniset silmät, jäntevät käsivarret, semmoinen rintakehä että kun häntä halaa tuntee olevansa ikuisesti turvassa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi olisi se tunisialainen pikkukauppias, joka poltti itsensä protestiksi Tunisian hallinnolle vuonna 2011 ja aloitti arabikevään.
Toinen olisi se tiibetiläismunkki, joka poltti itsensä protestina Kiinan hallinnolle.
Ei se siksi itteään kärventänyt, vaan siksi että Rage against the machinen debyyttilevy myisi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se siksi itteään kärventänyt, vaan siksi että Rage against the machinen debyyttilevy myisi paremmin. Puhe siis tästä munkista.
Vierailija kirjoitti:
Pituudeltaan 190cm, leveäharteinen ja sopivasti lihaksikas mies. Vahvat kädet, joissa joissakin kohtaa erottuu verisuonia. Sopusuhtainen keho. Näyttää vajaa kolmekymppiseltä, mitä onkin.
Miehellä on pitkät ja paksut, hieman yli olkapäiden yli ulottuvat ruskeat hiukset. Suuret ruskeat silmät, lyhyet viikset ja parta. Mies omaa siis upeat ja symmetriset, raamikkaat kasvot!
Pukeutuu tummiin tyylikkäisiin vaatteisiin. Tyylissä on hieman rock-henkisyyttä ja tyylikkyydestä huolimatta myös rentoutta.
Miehellä on uskomattoman seksikäs hieman kiusoitteleva hymy! Karismaattinen ja huumorintajuinen tyyppi. Mun mies :)
"Joissa joissakin kohtaa erottuu verisuonia" - Ei kai? Eikö verisuonet yleensä peitä kädet kauttaaltaan?
Sen kyllä uskon, että hän on vähän vajaa kolmekymppinen, jos on valinnut sinut kumppanikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituudeltaan 190cm, leveäharteinen ja sopivasti lihaksikas mies. Vahvat kädet, joissa joissakin kohtaa erottuu verisuonia. Sopusuhtainen keho. Näyttää vajaa kolmekymppiseltä, mitä onkin.
Miehellä on pitkät ja paksut, hieman yli olkapäiden yli ulottuvat ruskeat hiukset. Suuret ruskeat silmät, lyhyet viikset ja parta. Mies omaa siis upeat ja symmetriset, raamikkaat kasvot!
Pukeutuu tummiin tyylikkäisiin vaatteisiin. Tyylissä on hieman rock-henkisyyttä ja tyylikkyydestä huolimatta myös rentoutta.
Miehellä on uskomattoman seksikäs hieman kiusoitteleva hymy! Karismaattinen ja huumorintajuinen tyyppi. Mun mies :)
"Joissa joissakin kohtaa erottuu verisuonia" - Ei kai? Eikö verisuonet yleensä peitä kädet kauttaaltaan?
Sen kyllä uskon, että hän on vähän vajaa kolmekymppinen, jos on valinnut sinut kumppanikseen.
Ettet vain olisi kateellinen kun muilla on joko konkreettisesti tai haaveissa ihana mies. Sinä sormetat lihavaa emätintäsi koukkusormillasi ja syöt suklaata suruusi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei? Joillakin voi toki näkyä, mutta miehelläni on sellaisia ns pullistuneita verisuonia, ainakin jos jännittää lihaksiaan.
Ja miksi ihmeessä noin töykeä kommentti? :D Tai no, vastaan itse - kateus paistaa läpi ;) Ymmärrettävää, sillä mieheni on yleisesti ottaen todella haluttu! Mutta onnellisesti varattu... :)
Tosi pitkä lähemmäs parimetrinen rastapää. Aika hoikka, pukeutuu rennosti. Soittaa kitaraa ja hymyilee leveästi. Tummapiirteinen. Muutaman kerran olen nähnyt yhteisten tuttavien kautta, toivottavasti kukaan ei tunnista :D Vaikka enhän mä mitään pahaa sanonut, päin vastoin :D
Täällä kateelliset alapeukuttaa kaikkeen kun ovat itse lyhyitä ja ylipainoisia muutamalla karvalla varustettuja miehiä tai omaavat sellaisen kumppanin ;)