Sinkkunaiset on outoja
Melkein kaikille naisille on monia miehiä tarjolla joten jos ei niitä ole, täytyy naisen olla jollain tavalla viallinen. Jos taas miehiä on tarjolla mutta kukaan ei kelpaa, on nainen vain lapsellinen nirppanokka joka odottaa jotain satujen prinssiä eikä pysty suhteeseen tavallisen miehen kanssa.
Kommentit (72)
Hirveän väsyttäviä nämä iänikuiset avaukset siitä kuinka nainen saa miehen milloin tahansa, joten sinkkuus johtuu vain nirppanokkaisuudesta... Kyllä, minustakin on aina toisinaan kiinnostuttu mutta olen edelleen sinkku. Pitäisikö minun alkaa seurustelemaan miehen kanssa vain seurustelun takia, vaikka en ole häneen yhtään ihastunut, en pidä keskustelujamme järin mielenkiintoisena eikä meillä ole yhteisiä mielenkiinnonkohteita? Miehet ilmeisesti tekevät näin kun aina mölistään siitä miten nainen ei voi olla sinkku ilman omaa syytään. En koe olevani miesten suhteen liian valikoiva - minulla ei ole ulkonäköstandardeja, annan mielelläni mahdollisuuden uusille ihmisille jotka osoittavat mielenkiintoa jne MUTTA en ala feikkaamaan mielenkiintoa jos sitä ei vain löydy enkä ala tapailemaan ihmisiä joihin minulla ei ole minkäännäköistä ihastusta! Ehkä miehet sitten ihastuvat jokaiseen vastaantulijaan, mutta itselleni näin ei todellakaan käy.
Niin, eipä mua kiinnosta miehet joilla haku päällä; riittää että löytyy kaksi silmää ja p*llun reikä. Ei tuu onnistumaan ja kestämään juttu kun ei oikeaa vetovoimaa toiseensa ole. Nähty niin monta kertaa. Ei tarvitse siis oma kohtaista kokemusta. Parhaiten onnistuu kun pärjää omillaan ilman kumppania ja sitten tulee se oikea vastaan. Toimii molemmin päin, kannattaa kokeilla niin ei tarvi erota tai ruveta yhksi. ;)
En minäkään miehenä ole jokaisesta vastaantulevasta sopivan ikäisestä naisesta kiinnostunut. Oikeastaan aika harvasta.
Työelämässä tapaa perheellisiä naisia ja miehiä, jotka eivät pärjää sosiaalisissa tilanteissa. Sinänsä aktiivista elämää viettävät sinkut voivat olla laajemman tuttavapiirin keskuudessa ja tavata uusia ihmisiä, jolloin uusien ihmisten kohtaaminen normitilanteissa voi olla helpompaa.
En mä kyllä "lapselliseksi nirppanokaksi" itseäni kutsuisi... Lesbo olisi osuvampi.
No nykymaailmassa on tapan valita kumppaniksi sellainen himinen, joka oikeasti viehättää. Mistä taulukosta sä ap vetelet noita johtopäätöksiä. Ihmisillä on oikeus valita ihmissuhteensa ja mieltymyksensä oli mies tai nainen. Jos törmää ikäviin ihmisiin, niin on luonnollista, ettei sellaisten kanssa halua olla missään tekemisissä, jos se vain suinkin on mahdollista. Mun mielestä sinkkumiehet taas on paljon oudompia kun ne tuppaa tekemään vapaana ollessaan ihan mitä päähän juolahtaa. Suomalaisille on myös vähän hankalaa ymmärtää: "Kiitos ei kiinnosta." -lausahduksen merkitys. Ihmeen paperisia looaan muutenkin heti jos asiat menee pieleen ja aletaan syyttelemään kaikkea muuta paitsi itseään.
Vierailija kirjoitti:
No nykymaailmassa on tapan valita kumppaniksi sellainen himinen, joka oikeasti viehättää. Mistä taulukosta sä ap vetelet noita johtopäätöksiä. Ihmisillä on oikeus valita ihmissuhteensa ja mieltymyksensä oli mies tai nainen. Jos törmää ikäviin ihmisiin, niin on luonnollista, ettei sellaisten kanssa halua olla missään tekemisissä, jos se vain suinkin on mahdollista. Mun mielestä sinkkumiehet taas on paljon oudompia kun ne tuppaa tekemään vapaana ollessaan ihan mitä päähän juolahtaa. Suomalaisille on myös vähän hankalaa ymmärtää: "Kiitos ei kiinnosta." -lausahduksen merkitys. Ihmeen paperisia looaan muutenkin heti jos asiat menee pieleen ja aletaan syyttelemään kaikkea muuta paitsi itseään.
looaan=ollaan
Pitäiskö naisen sitten seurustella sellaisen kanssa johon ei ole edes ihastunut?
Ja onpas täälä hyviä muita kirjoituksia aiheesta! Osataan me "ikisinkut" nyt vain nauttia tästä kurjasta tilanteestamme. Eli ollaan onnellisia yksin ja osataan elää yksin, ilman pakollista miestä vierelle, kyllä se prinssi tulee sitten vastaan jos on tullakseen. Kauheita tilanteita kun pakko hankkia mies, pakko olla joku, pakko, pakko.. Sitten erotaan tai riidellään vain ja mietitään kun ollaan onnettomia suhteessa ja vieläpä vaihtoon joutuu kun toinen hakee taas parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö naisen sitten seurustella sellaisen kanssa johon ei ole edes ihastunut?
Ap vaikuttaa turhautuneelta betamieheltä, joka ei uskalla puhua naisille kuin humalassa ja saa rukkasista puolen vuoden morkkiksen. Next!
Sinkkumiehissä ja sinkkunaisissa on pari perustavaa laatua olevaa eroa:
1) SUURIN OSA sinkkunaisista pukeutuu hyvin, hymyilee, hoitaa hygieniaansa, meikkaa, laittautuu ja muutenkin koettaa nähdä vaivaa ulkoisen olemuksensa eteen. SUURIN OSA sinkkumiehistä näkee huomattavasti vähemmän vaivaa tämän suhteen.
2) SUURIN OSA sinkkunaisista (jotka etsivät parisuhdetta), ovat sosiaalisempia, haluavat tutustua vastakkaisen sukupuolen edustajaan ihmisenä (eivätkä pelkästään nus-nus -kumppanina), keskustelevat enemmän, kertovat itsestään enemmän ja kuuntelevat toista osapuolta enemmän kuin sinkkumiehet.
Sitten sinkkumiehet valittavat "yhyy, kun en kelpaa, kun kerrankin treffejä varten kävin suihkussa, ajoin parran ja laitoin päälle puhtaat kalsarit, kyllä naiset on niin pinnallisia kun ei tavallinen mies kelpaa".
Ei tietysti kelpaakaan, jos mies haluaa olla "ihan tavallinen".
Oman kokemukseni mukaan taas moni nainen kokee olonsa jopa otetuksi, jos treffeille tuleva mies _oikeasti_ panostaa kohtaamiseen, käyttäytyy hyvin, on laittautunut, keskustelee, kuuntelee ja kohtelee naista kiinnostavana ihmisenä eikä pelkästään potentiaalisena nus-nus -kumppanina. Näinhän ne aidot pelimiehet toimivat..
Tässä tavallinen nainen hei. Kukaan haluamistani miehistä ei ole halunneet mua, edes ne alkoholiongelmaiset.
Eräs pilvenpolttaja olisi halunnut, samoin eräs subunisti.
En ole satakiloinen, en ole hautautunut kotiin, ei ole ollut koskaan aknea.
Tässä sulle realismia.
Miehet ovat sanoneet mulle, että olen hyvä jätkä. Kavereina mulla on lähinnä naisia. Vaatteet ostan stokkalta, joten en nyt jätesäkissäkään kulje.
Olen 30 enkä ole edes koskaan kävellyt käsi kädessä miehen kanssa, joka välittäisi musta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikille naisille on monia miehiä tarjolla joten jos ei niitä ole, täytyy naisen olla jollain tavalla viallinen.
Naisia ja miehiä on edelleenkin maassa suurinpiirtein yhtä paljon
Onko tämä nyt joku vitsi? Onhan niitä kun naiset elävät pitempään, mutta alle 55vuotiaissa miehiä on valtava enemmistö. Pitäisikö sinkkumiesten alkaa jotain 80v mummoja etsiä, kun niitä olisi lähinnä tarjolla?
laitapa kuule nyt faktaa kehiin. Valtava enemmistö?? Mistä sellaisen taiot?
"– Tärkeänä pidettyjen asioiden määrä on naisilla kymmenessä vuodessa vain kasvanut. Monelle miehelle riittää sen sijaan edelleen, että perusasiat ovat kunnossa, Väestöliiton Väestöntutkimuslaitoksen tutkimusprofessori Osmo Kontula tiivistää."
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/263513-tutkija-mies-toivoo-suh…
Ei kiinnosta seurustelu, miehet ovat keskimäärin kamalia, ne vähäisetkin kiinnostavat ovat joko varattuja tai asuvat kaukana tms. Mieluummin sinkkuna kuin huonossa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikille naisille on monia miehiä tarjolla joten jos ei niitä ole, täytyy naisen olla jollain tavalla viallinen. Jos taas miehiä on tarjolla mutta kukaan ei kelpaa, on nainen vain lapsellinen nirppanokka joka odottaa jotain satujen prinssiä eikä pysty suhteeseen tavallisen miehen kanssa.
Mitä arvelet, aloittaja, voisikohan oma sinkkuutesi johtua siitä, että vietät taas kerran viikonloppua länkyttämällä netissä naisten vioista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oon viallinen kun en uskalla lähestyä ketään enkä sitten osaa pitää juttua yllä jos joku tulee juttelemaan.
Harjoittele. Nettisivustoilla ainakin lähestyminen on helppoa. Siihen jutteluun ihan oikeasti harjoitus ja treffeillä kulkeminen auttaa, eikä niistä hiljaisista hetkistä tarvitse heti ahdistua, se on ihan normaalia ettei koko aikaa pälätä.
niinhän ne kaikki sanoo, mutta jos oot jännittäjä ja hiljanen tyyppi, niin ei ne sanat vaan tule suusta vaikka kuinka harjoittelis
Tai sitten olet vain niin itsekeskeinen omaan napaan tuijottelija että et uskalla - tai paremminkin viitsi laittaa itseäsi peliin. Sosiaalisuus on taito joka opetellaan - ei mikään myötäsyntyinen kyky. Ja taitavimmillekin tulee joskus ns. turpaan. Nyt vain odotat että joku toinen tekee työn puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta seurustelu, miehet ovat keskimäärin kamalia, ne vähäisetkin kiinnostavat ovat joko varattuja tai asuvat kaukana tms. Mieluummin sinkkuna kuin huonossa suhteessa.
Niimpä. Naiset kaikki vaan rahan perässä ja eivät ajattele ikinä mitään muuta kuin omaa napaansa. Paras tosiaan vaan kun pysytään kaikki sinkkuina ja ei enää mitään heteroliittoja solmita.
No en kyllä tunne itseäni "vialliseksi" kun en "saa tai huoli" miehiä. Miten pikkupaikkakunnalla ylipäätänsä voi löytää itselleen sopivan miehen? Ehkä saatan poiketa hivenen massasta ( näin olen kuullut ihan muiden suusta, mutta positiivisessa mielessä ). Ylipäätänsä miksi minun pitää valita surkea parisuhde jos voin elää onnellisesti sinkkuna. Kyllä minä miehen huolin, mutta sen pitää olla senverran varma, ettei jo pariin kolmeen vuoteen tarvi olla eroamassa. Rakkauson paljon enemmänkin kuin vain kaksi ihmistä.
Vai 1%. Jokaisessa ikäryhmässä alle 55v on miehiä enemmän. Esim omassa ~30v ikäisissä miehiä on yli 10 000 enemmän kuin naisia. Vaikka miten puhuisit jostain parista prosentista on se silti määrällisesti useita kymmeniä tuhansia miehiä enemmän kuin naisia.