Tarkoittaako "ihanan pehmeä" sitä, että olen lihava?
Kommentit (20)
No ei. Se tarkoittaa vaan että olet hänestä ihana ja pehmeä. Miehen mielestä ihana ja pehmeä voi olla kaikkea laihasta lihavaan, riippuen miehen mausta, mutta mitään arvostelua tuo kommentti ei sisällä. Monihan tykkää oikeasti pyöreistäkin ihan aidosti.
Tai että on rasvaa oikeissa kohdissa? Jotkut miehet on vähän törppöjä kehuissaan.
Jotain sinne päin. Rupea nyt vaan huutamaan miehellesi tai naama norsunvitulla murjottamaan.
Sanotaan nyt näin, että kovin laihalle tuskin sanotaan noin.
Ellei tosiaan tarkoiteta ihon sileyttä. Eli puristeleeko sinua vai siveleekö?
Ja voithan ihan kysyä häneltä ja karkoittaa huonolla itsetunnollasi ikuisiksi ajoiksi tämänkin miehen.
Ei, se tarkoittaa että olet ihanan pehmeä.
Ota kohteliaisuutena. Se tarkoittaa että sulla on rinnat (kaikilla ei ole) ja peppu ja oikeat muodot. Uskokaa tai älkää mutta miehet haluavat pehmeän naisen eikä lihaskimppua.
Joo, jos tarkoittaa muutakin kuin pehmeää ihoa. "Pehmeä" ei ole timmi ja lihaksikas tai "missin mitoissa". Pehmeällä on ainakin vähän vatsaa (voi silti olla selkeästi erottuva vyötärö) ja takapuolta ja hänellä on "pulleutta" käsivarsissa ja pohkeissa. Vanhemmalla iällä pehmeys on sitten jo sellaista roikkuvaa pehmeyttä :)
Ei tarkoita, koska sanoo, että IHANAN PEHMEÄ! Mun exällä oli liian laiha anorektinen nainen ja sen älken sanoi mulle noin. 168/59
Vierailija kirjoitti:
No ei. Se tarkoittaa vaan että olet hänestä ihana ja pehmeä. Miehen mielestä ihana ja pehmeä voi olla kaikkea laihasta lihavaan, riippuen miehen mausta, mutta mitään arvostelua tuo kommentti ei sisällä. Monihan tykkää oikeasti pyöreistäkin ihan aidosti.
Jotkut saattaa tosiaan tykätä ylipainoisista.
Vierailija kirjoitti:
Ei, se tarkoittaa että olet ihanan pehmeä.
Tämä. Miksi naisten pitää lähteä tulkitsemaan kaikkea noin retusti?
Göstakin sen tiesi: Sopivasti lihava
Vartalosi ei ole treenattu. Olet antanut itsesi pyylevöityä.
Ottaisitteko tuon kohteliasuutena?
Voihan miehellekin sanoa, että onpa ihanan pehmeä. Olisi vaihtelua.
Et suinkaan.