Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi kiinni treffi-ilmoituksesta Suomi24:lla

Vierailija
23.04.2016 |

Suuttui minulle siitä. Hänellä oli kuulemma oikeus laittaa selkäni takana seksinhakuilmoitus siksi kun olen lihonnut 10 kg. Ei sitten käynyt mielessä sanoa asiasta?

Kysyessäni kauanko ilmoitus tuolla on ollut, ei kuulemma muista. Ei edes myönnä että olisi koko ilmoitusta sinne laittanut ihan jopa kahden kuvan kanssa (jotka ei ole missään somessa) Yritti syöttää soopaa että joku olisi tehnyt hänelle kiusaa.

Kirjoitin tästä eilen tänne (kun löysin mieheni ilmoituksen tuolta) Meillä oli aivan hirveä riita, haukkui mua oikein urakalla vaikka itse on tehnyt väärin. Nukuttu yö eri huoneissa ja puhuminen on nyt nollassa.. Mietin tässä mitäköhän teen. Mitään paikkaa ei minulla ole minne mennä, lähtisin muuten heti

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kannattaisi sunkin katsoa ensin peiliin ja miettiä oletko ollut miehellesi se paras mahdollinen, onko sitä seksiä ollut tarpeeksi ja onko se myös monipuolista. Ei se tarkoita etteikö mies sua todella rakastais tai ettet olis miehen mielestä täydellinen, mutta vituttaa se kun naiset alkuun on niin mieleen ja lupaa että kyllä seksiä on aina, mutta kun vakiinnutaan nii haistatetaan vitut seksille ja kuvitellaan että kyllä se mies silti rakastaa. Ei miehen halut miksikään muutu vakiinnuttua. M31v

Mitä hel...? Kuka tekee lupauksia, että seksiä on aina? Onko sun mielestä seksi jotain vaihdettavaa arvotavaraa? Ilmankos sulle käy noin!!

Naiset yleensä lupaa nussia vaikka joka päivä jos mies on sitä ja tätä, mutta pikkuhiljaa siitä lipsutaan ja en tiedä kuvitteleeko naiset ettei asetelma muutu miksikään kun se seksi vähenee vai miten se harhakuvitelma syntyy että sitten vielä ihmetellään miksi mies pettää? Ei se arvotavaraa ole, mutta joskus säälittää kun nainen vaikka aamusta ilmoittaa että haluaa hemmotella miestä tänään ja ilmoittaa että lähdetään ulos syömään tai elokuviin jne. Yhteinen viikonloppu jossain tms. Ei se nyt vain ole puoliakaan sen arvoista kuin vaikkapa kunnon seksisessio.

Meillä asiat on hyvin, olen todella tarkkaan valinnut naisen, siihen meni vuosia ja piti seurustella salaa jopa 4 kanssa yhtäaikaa jotta sai selville kuka mitäkin on. M31v

Eli sulla on ollut naisia, jotta manipuloi sillä seksillä. No, ei ole normaalia, eikä tervettä.

Että jos sä teet sitä ja tätä, niin illalla on seksisessiot? No yök! Sitähän voisi verrata jo siihen maailman vanhimman ammatin harrastamiseen.

Haha! Ne oli sillon nuorena ja ennen perheen perustamista. Ja jos tuo maailman vanhin ammatti pitää tuoda esille niin tässä maassa yli puolet naisista on tuon mukaan huoria koska mieshän heille se pankki on. (Noin en itse ajattele) Ai niin mutta eihän sitä tarvinnutkaan mitenkään huomioida että mies käy töissä, maksaa talot, autot ja vielä suuren osan ruoka vaate jne. perheen kuluista. Mutta kyllä vain jos se huolenpito seksin osalta loppuu, eipä sillon kauheasti kannata pelkästään sitä kumppania uskottomuudesta syyttää. Saa syyttää, mutta kannattaa katsoa myös itseään peilistä ja kysyä miks, olla ittelle rehellinen. Minä ainakaan en seksittömässä suhteessa olisi päivääkään. Seksi tärkeysjärjestyksessä menee kevyesti harrastusten, lasten, parisuhteen ja kavereiden edelle, jos ei ole seksiä ei ole elämääkään. M31v

Hyi helvetti. Tässä meillä on oikein kunnon limanuljaska, jota ei voi mieheksi edes kutsua. Asettaa seksin jopa lastensa edelle?!? Voi hyvää päivää...

Ette kai te tosissanne usko tuota lassukkaa, joka ei ole alastonta naista ikinä nähnytkään?

Vierailija
42/48 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kannattaisi sunkin katsoa ensin peiliin ja miettiä oletko ollut miehellesi se paras mahdollinen, onko sitä seksiä ollut tarpeeksi ja onko se myös monipuolista. Ei se tarkoita etteikö mies sua todella rakastais tai ettet olis miehen mielestä täydellinen, mutta vituttaa se kun naiset alkuun on niin mieleen ja lupaa että kyllä seksiä on aina, mutta kun vakiinnutaan nii haistatetaan vitut seksille ja kuvitellaan että kyllä se mies silti rakastaa. Ei miehen halut miksikään muutu vakiinnuttua. M31v

Mitä hel...? Kuka tekee lupauksia, että seksiä on aina? Onko sun mielestä seksi jotain vaihdettavaa arvotavaraa? Ilmankos sulle käy noin!!

Naiset yleensä lupaa nussia vaikka joka päivä jos mies on sitä ja tätä, mutta pikkuhiljaa siitä lipsutaan ja en tiedä kuvitteleeko naiset ettei asetelma muutu miksikään kun se seksi vähenee vai miten se harhakuvitelma syntyy että sitten vielä ihmetellään miksi mies pettää? Ei se arvotavaraa ole, mutta joskus säälittää kun nainen vaikka aamusta ilmoittaa että haluaa hemmotella miestä tänään ja ilmoittaa että lähdetään ulos syömään tai elokuviin jne. Yhteinen viikonloppu jossain tms. Ei se nyt vain ole puoliakaan sen arvoista kuin vaikkapa kunnon seksisessio.

Meillä asiat on hyvin, olen todella tarkkaan valinnut naisen, siihen meni vuosia ja piti seurustella salaa jopa 4 kanssa yhtäaikaa jotta sai selville kuka mitäkin on. M31v

Eli sulla on ollut naisia, jotta manipuloi sillä seksillä. No, ei ole normaalia, eikä tervettä.

Että jos sä teet sitä ja tätä, niin illalla on seksisessiot? No yök! Sitähän voisi verrata jo siihen maailman vanhimman ammatin harrastamiseen.

Haha! Ne oli sillon nuorena ja ennen perheen perustamista. Ja jos tuo maailman vanhin ammatti pitää tuoda esille niin tässä maassa yli puolet naisista on tuon mukaan huoria koska mieshän heille se pankki on. (Noin en itse ajattele) Ai niin mutta eihän sitä tarvinnutkaan mitenkään huomioida että mies käy töissä, maksaa talot, autot ja vielä suuren osan ruoka vaate jne. perheen kuluista. Mutta kyllä vain jos se huolenpito seksin osalta loppuu, eipä sillon kauheasti kannata pelkästään sitä kumppania uskottomuudesta syyttää. Saa syyttää, mutta kannattaa katsoa myös itseään peilistä ja kysyä miks, olla ittelle rehellinen. Minä ainakaan en seksittömässä suhteessa olisi päivääkään. Seksi tärkeysjärjestyksessä menee kevyesti harrastusten, lasten, parisuhteen ja kavereiden edelle, jos ei ole seksiä ei ole elämääkään. M31v

Hyi helvetti. Tässä meillä on oikein kunnon limanuljaska, jota ei voi mieheksi edes kutsua. Asettaa seksin jopa lastensa edelle?!? Voi hyvää päivää...

Seksiaddikti. Niinhän ne juopotkin asettaa sen viinan kaiken edelle, ei siinä paljon lapset paina jos pitää valita pullon tai perheen väliltä. Sama se on tämä herran osalta, seksi vie niin ettei muuta elämässä ole. Säälittävähän tuo lähinnä on. Hankkis apua ajoissa, eihän tuo parisuhteeseen ikinä pysty. Aina löytyy syy miksi puolisoa saa pettää, kun sitä seksiä vaan on pakko saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on.. sillä sinunkin eiminunmieskoskaan...

Vierailija
44/48 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on varattujen ilmoituksia paljon. Jotkut vielä ihan omalla naamallaan.

Totta...

Vierailija
45/48 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minävaanlieppo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on varattujen ilmoituksia paljon. Jotkut vielä ihan omalla naamallaan.

Totta...

Tinderistä bongasin oikein naamallaan yhdenkin, jolla oli oikein lapsetkin tekstissä mainittu (varmaan lapsilla pystyy tinder-naisille perustelemaan sen, ettei aina pysty tapaamaan). Vaimoa ei tekstissä maininnut. Samaan aikaan vaimonsa kertoo, kuinka etsivät isompaa asuntoa koko perhe ja kuinka me miehen kanssa sitä ja me miehen kanssa tätä.

Ja eivät ole sen henkisiä, että uskoisin olevan avoin suhde, vaan mies on juuri sellainen myyntijohtaja-tyyppinen pelimies, jonka helposti uskoo pettäjäksi.

Vierailija
46/48 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää. Sitä paitsi kaikilla on joku sinkkuystävä joka paljastaa nuo tyypit.

Vierailija
47/48 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokra-asuntoja on vapaana, eikun kamat kassiin ja menoksi

Vierailija
48/48 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene jonkun ystävän luo tai sukulaisiin.