Auttakaa, en osaa ratsastaa mieheni munalla!
Ja olemme olleet melkein 14 vuotta yhdessä! Päälläoloni onnistuu, kun mies altapäinkin hoitaa liikkumisen, kun itse yritän liikkua, ei tunnu (minulle ainakaan) juuri miltään ja mies sanoo munan menevän huonoon asentoon ja se pelkää sen taittuvan. Mies on koittanut ohjata lantotani oikean asentoon mutta en jotenkin vain osaa! Miten hemmetissä voisin oppia ratsastamaan hyvin??!
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies osaa auttaa sinua? Jos kokeilette hitaasti, ja mies ohjaa lantiosta sekä kertoo mihin suuntaan sinun pitäisi liikkua. Aika vaikeahan se kenenkään muun on kertoa, sillä kaikilla ihmisillä on hieman erilainen anatomia.
Just noin. Kun olin eka kertaa uuden miehen kanssa silloin vuosia sitten miehen päällä, painoi mies lantiotani tiiviisti itseään vasten ja heilutteli minua siinä eestaas. Mitään ylös-alas-liikettä ei ollut tai tullut. Ja tuo on toiminut joka ikinen kerta.
En jaksanut lukea kaikkia, mutta voit myös "ratsastaa" niin, että makaat miehen päällä ja teet eteen taakse liikettä. Siinä voi samalla vaikka suudella.
En itse tee koskaan ylös alas liikettä, vaan juurikin eteen taakse. Pidän miehen rintalihaksista kiinni, samalla omat rinnat puristuu yhteen. Mies tykkää katsella.;)
Mä oon 21-vuotias nainen, ja mulla on ihan sama ongelma. Siis siihen pisteeseen asti, että tämä juttu on pilannut mun ja avomieheni seksielämän täysin eikä meillä oo seksiä nykyisin kuin ehkä kerran kuukauteen. Jotenkin vaan itsetunto seksin saralla mennyt ihan täysin, on niin osaamaton ja huono fiilis enkä uskalla edes puhua oikein asiasta.
Mä kirjaimellisesti unelmoin siitä, että voisin palkata jonkun gigolon, jonka kanssa vois kokeilla ja harjoitella ilman häpeää. Mutta en mä sellaisenkaan kanssa osaisi olla häpeilemättä, ahdistuisin vaan.
Itkettää edes ajatella koko asiaa, olin ennen seksuaalisesti aktiivinen ja avoin ja rakastin seksiä, nyt olen haudannut koko aiheen niin syvälle että on vaikeeta edes ajatella itse.
Osaatko edes mennä töihin munalla?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 21-vuotias nainen, ja mulla on ihan sama ongelma. Siis siihen pisteeseen asti, että tämä juttu on pilannut mun ja avomieheni seksielämän täysin eikä meillä oo seksiä nykyisin kuin ehkä kerran kuukauteen. Jotenkin vaan itsetunto seksin saralla mennyt ihan täysin, on niin osaamaton ja huono fiilis enkä uskalla edes puhua oikein asiasta.
Mä kirjaimellisesti unelmoin siitä, että voisin palkata jonkun gigolon, jonka kanssa vois kokeilla ja harjoitella ilman häpeää. Mutta en mä sellaisenkaan kanssa osaisi olla häpeilemättä, ahdistuisin vaan.
Itkettää edes ajatella koko asiaa, olin ennen seksuaalisesti aktiivinen ja avoin ja rakastin seksiä, nyt olen haudannut koko aiheen niin syvälle että on vaikeeta edes ajatella itse.
Oletkohan oikean miehen kanssa, jos et voi hänen kanssaan harjoitella? Minä en voisi kuvitellakaan olevani niin avoin, rohkea ja niin älyttömän intiimisti kenenkään muun, kuin oman mieheni edessä. Hän ei ikimaailmassa loukkaisi minua tai edes ajattelisi minusta pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Auttakaa, en osaa ratsastaa mieheni munalla!
Koita jonkun toisen miehen munaa jotta tiedät johtuuko se munasta vai sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oskari kirjoitti:
Nytkyttelet itseäsi edes takasin hiljalleen pienin liikkein .
Siis eteen ja taakse. Ei välttämättä ollenkaan ylös alas
Juu ei ylös alas ollenkaan. Älä sitä miestä kuuntele vaan kokeile mistä tykkäät. Vai lerpahtaako ukolla helposti tuossa asennossa?
Kyllä sitä miestä nyt vaan pitää kuunneella. AP ei ole yksin seksissä.
Mitä jos mies sanoisi nussiessaan naista että ei minua kiinnosta sinun nautintosi ollenkaan vaan ainoastaan omani?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tuota että pelkää pippelin katkeavan. Ei omalla kohdalla ole kukaan tommosia sanonu...
Ylivoimaisesti yleisin seksivamma.
Minulla on taaksepäin suuntautuva kohtu. Päällä ratsastaminen ei tunnu oikein missään.
Miehen toiveesta harrastamme joskus niin, että minä olen päällä. Yleensä se on alla oleva mies, joka silloinkin liikkuu.
Ei ole ollut meillä iso ongelma. Naimisissa 15 vuotta.
Kokeilkaapa käsinojattomalla tuolilla. Huom! Varovasti, pienet liikkeet. Kokeilemalla löytyy yhteinen rytmi ja tapa.
Joillakin pareille ei välttämättä ole hyvä asento. Siitä ei kannata stressaantua koska on monia muita.
Kurjinta on jos mies makaa lahnana ja odottaa ihmeitä naiselta joka ähkii ja puhkii jalat väsymyksestä täristen. Siitä on nautinto kaukana.
Ei tarvii montaa tökätä heppiä pimpan kylkeen kun oppii varomaan lopun ikäänsä. Säikäyttää ja sattuu.
Älkää vetäkö niin huulille jos ei ole mikään elokuvien metrijöllikkä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Penismurtuma saattaapi jäädä nakki mutkalle lopuksi ikää.
Minulla on taaksepäin kallistunut kohtu ja ns takapillu. Takaapäin kyljellä maaten on helppo sujauttaa kulli takaa sisään ja rynkytellä menemään. Ratsastaminen tulee luonnostaan ja tykkäämme siitä molemmat. Luulisin, että tuo ylös-alas pomppiva tyyli on lähinnä miehelle kiva eli hän näkee samalla, kun kulli työntyy pilluun ja rinnat pomppivat. Tosin siinä pitää olla varovainen. Naiselle alhaalla pysyvä edes-takainen hinkkaus on ehkä paremmin toimiva. Siinä klitoris saa hinkkausta ja takaa ainakin minulla orgasmin. Sekin tuntuu hyvältä, jos mies nostaa välillä lantiotaan ja käsittelee rintoja. Välillä olen pystymmässä asennossa ja välillä alempana ja suutelen miestäni joka paikasta. Mies tykkää tästä asennosta siksikin, että näkee kasvoni ja rintani ja nautintoni. Ehkä tätä siksikin arastelee moni, koska siinä on niin esillä kaikkinensa. Mutta miksi mitään pitäisi hävetä oman rakkaansa kanssa? Eikä tässä jälkimmäisessä vaihtoehdossa haittaa ylipainokaan. Siinähän nainen on polviensa varassa enemmänkin ja vain liikuttaa itseään miehen päällä. Siinä ei kullikaan väänny mihikään huonoon asentoon.
Onko miehesi joku lintu vai matelija, sillä muilla lajeilla on harvoin munia. Ei tulisi mieleenkään ratsastaa munalla, kuori menee rikki ja sattuu. OUTS
Kysyin omalta mieheltäni tästä ja hän sanoi, että paremmalta tuntuu ylös- alas- tyyli. Naisena minusta tuntuu paremmalta tehdä liikettä ees- taas. Klitoris saa kosketusta ja saan orgasmin. Mies sanoo, että mennessäni ees- taas, menen joskus liikaa taaksepäin ja se sattuu miestä. Katsokaa TV5ltä " Seksileikeistä ensiapuun"- ohjelmaa. Siinä tämä peniksen nyrjähdys on yleisin syy mennä ensiapuun seksin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Yksi lempiasentomme on se että makaan ihan lattanana mahallani ja mies panee takaapäin makaamalla kokonaan päälläni. Eli selvä takapillu! Ap
Eli ns. lahna-asento.
Sain ihan järkyttävän orgasmin kun istuin mieheni päällä hajareisin sohvalla ja hinkkasin itseäni edestakaisin hänen sylissään. Pidin selkänojasta kiinni ja muna tuntui sopivasti g-pisteessä. Huhhuh pitäneekin kokeilla uudestaan...itse yleensä makaan mieheni päällä ja puristan jalat yhteen muna pillussani ja hinkkaan itseäni häntä vasten.Ei mene kauaa kummallakaan! Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Heh, kohtalotovereita tulee lisää. Olen 25-vuotias nainen, ja ratsastus on minun kannaltani ylivoimaisesti hirvein asento: en löydä oikeaa asentoa, se ei tunnu hyvältä, en jaksa sitä pitkään ja... öh... no, itsetuntoni on seksin suhteen sen verran romuna, että ahdistaa olla kaikkine virheineen siinä miehen päällä tekemässä asioita, jotka eivät edes tuo nautintoa. Mies taas haluaa tuota asentoa, mutta turhautuu, kun se ei vain suju.
Joskus aiemmin tykkäsin seksistä ihan hirveästi, ja olin ennakkoluuloton. Ja nykyään... en tiedä, ehkä olen vain yksinkertaisesti siinä liian huono?
Voimaa garastavat naiset jaksaa ei sohvapeput, ei kuulu pomppia vaan pompoir
Syö nyt kuitenkin ensin pizzaa ja kebabia ja mietitään asiaa sitten myöhemmin 😃