Auttakaa, en osaa ratsastaa mieheni munalla!
Ja olemme olleet melkein 14 vuotta yhdessä! Päälläoloni onnistuu, kun mies altapäinkin hoitaa liikkumisen, kun itse yritän liikkua, ei tunnu (minulle ainakaan) juuri miltään ja mies sanoo munan menevän huonoon asentoon ja se pelkää sen taittuvan. Mies on koittanut ohjata lantotani oikean asentoon mutta en jotenkin vain osaa! Miten hemmetissä voisin oppia ratsastamaan hyvin??!
Kommentit (230)
Ei se onnistu meilläkään, kun nainen ei osaa ja sillä loppuu kunto.
Vierailija kirjoitti:
Ei se onnistu meilläkään, kun nainen ei osaa ja sillä loppuu kunto.
Ja sen leuat väsyy suihinotossa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju olikin avattu jo joskus keväällä, oletko ap vielä täällä linjoilla ja oletko harjoitellut imukuppidildolla tai miehelläsi vai molemmilla.
Miten pitkä dildo sinulla on, eikös lyhyen kanssa ole hankalampaa tuo. Pitäisiköhän minunkin hankkia imukuppidildo, niin voisin tyydyttää itseni ratsastamalla tai vaikka pylly pystyssä kontallani, tiedän kyllä, että tarvitsen klitoriksen hierontaa samalla, mutta kumminkin.
Ei taida nyt ap olla paikalla, odotellaan, jos hän jostain ilmestyisi.
Hanki vaan tuo imukuppidildo, eihän sitä kokeilematta tiedä, miltä se tuuntuu ja fantasiaa mukaan, niin ei tiedä vaikka mitä alkaisi tapahtumaan.
Kun miehellä on iso ja paksu kulli, tuntuu kullilla ratsastaminen tosi hyvältä.Ratsastuksen ohessa, ollessani etukenossa, tarjoan tissejäni miehelle nuoltaviksi/ imettäviksi. Hän tykkää hieroa klittaa siinä samalla.
Kuuntelet ja seuraat niitä miehen ohjeita ja neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Ilman lännensatulaa se onkin vaikeaa.
Kannattaa tilata intternetista semmoinen Symbaali .
Edellisellä miesystävälläni oli iso. Ratsastukseen liian iso minulle. Hän halusi aina ratsastusta. Oli tosi rasittavaa liikkua ylös alas ja jos meni liian syvälle ei tuntunut hyvältä, teki kipeää.
Nykyisellä poikakaverilla taas on pieni. Nyt minä haluan ratsastusta. En liiku ylös alas vaan istun hänen päällään ja hieron eteen taakse. Saan hyvin orgasmin ja mieskin kestää kauan.
Välillä kaipaisin kunnon panoa isolla kalulla. Nykyisen miehen vehje ei paljon tunnu normaali panossa. Olemme oppineet korvaamaan kalun puutteellisuutta ratsastuksen lisäksi hieronnalla ja sormettamisella. Mies on muuten ihana, en vaihtaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oskari kirjoitti:
Nytkyttelet itseäsi edes takasin hiljalleen pienin liikkein .
Siis eteen ja taakse. Ei välttämättä ollenkaan ylös alas
Eli istun päällä, enkä tosiaan yhtään yritä liikkua ylös-alas? Ap
On kahdenlaista ratsastamista. Se helpompi versio on se, että paino on koko etusäärellä ja liikut siinä tai hinkaat itseäsi. Toinen vaikeampi versio on, että paino on jalkapohjilla ja kyykkyasenossa liikut ylös alas. Tässä asennossa pitää olla hyvät lihakset.
Riippuen miehen anatomiasta ratsastaminen jälkimmäsesssä asennossa voi olla vaikeaa jos miehellä seisoo vatsaa vasten, eikä kalu seiso 90 asteen kulmassa.
Miksi ylös-alas-asennossa pitäisi olla jalkapohjien päällä? Mä olen ainakin etusäärien ja reisien varassa siinä asennossa. Lihaksia se toki vaatii, mutta onnistuu multa silti vaikka olen ylipainoinen. Tuota edestakaista liikettä en ole koskaan koittanut. Sitä voisikin koittaa vakipanon kanssa seuraavalla kerralla.
Jos sinulla on Instagram, hae sieltä libdo.usa ja katso millainen tosi hurja, kaunis nuorehko nainen, joku ihan pro notkea jumppaohjaaja Kazhakstanista siellä näyttää mallia, kyllä vaatteet yllä miten nainen liikkuu "sillä tavoin" päällä, alla , vatsallaan takaa päin ottaen ja monin tavoin. Se on levinnyt viime aikoina valtavasti siellä ja kai se on Facessakin? Ilmeisesti Se on ihan 100 % nautinnolliseen seksiin suunnattua jumppaa. Voi luoja kun joskus miehenä saisi tuollaista liikettä kokea naiselta. Aivan uskomatonta puuhaat.
Kaikkien miesten kalu ei vain ole sopiva ratsastukseen. Vuoden 2025 ratsastukset ovat omalta osinkin jo aloitettu; kunnon laukkaa vuoden vaihtuessa. Onnekseni puolisolla on sellainen patukka, joka kestää tasakäynnistä jos jonkinlaiseen menoon.