Auttakaa, en osaa ratsastaa mieheni munalla!
Ja olemme olleet melkein 14 vuotta yhdessä! Päälläoloni onnistuu, kun mies altapäinkin hoitaa liikkumisen, kun itse yritän liikkua, ei tunnu (minulle ainakaan) juuri miltään ja mies sanoo munan menevän huonoon asentoon ja se pelkää sen taittuvan. Mies on koittanut ohjata lantotani oikean asentoon mutta en jotenkin vain osaa! Miten hemmetissä voisin oppia ratsastamaan hyvin??!
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus kuullut, että ylös-alas tai eteen-taakse -liikkeiden sijaan nainen voisi tehdä kahdeksikkoa. En tiedä toimiiko.
tätä kutsutaan munanvatkaukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitti huomiota tuo kun sanoit ettei sulla tunnu tuo asento missään. Olen enempi sitä etu- kuin takatyyppiä tai ehkä ihan vaan siltä väliltä, mutta ratsastusasento on ihan oikeasti ainoa seksiasento, joka ei tunnu yhtään miltään. Ihan samalta tuntuu kuin vaikka hinkkaisi polvea, mutta ei minkäänlaista seksuaalista tuntemusta vaan pelkkää jumppaa. Tiedä sitten mistä johtuu.
Just tää, mullon ihan sama fiilis :D Kaikki himot lähtee saman tien kun pitäis kyykkypaska asennossa alkaa jumppailemaan ylös alas. Mies ei siis tykkää eteen taakse hitkutuksesta..
Vitutar kirjoitti:
Jätä ehkäsiy salaa ja hanki lapsi, niin loppuu tollaiset ongelmat kertaheitolla!
On kuule 2 ja enempää en tee vaikka mies haluaisi! Ap
Ettekö tajua että tää on niin miehen kirjoittama porvoolainen.
Onhan sulla polvissa nivelet? Ja lantiosta taipuu? Jalat ovat toimintakuntoiset? Keskivartalolihakset toimii? Mikä se ongelma sitten on
Vierailija kirjoitti:
Ettekö tajua että tää on niin miehen kirjoittama porvoolainen.
Eipäs.
Ap
Mulla visualisoituu mieleen kyykyssä pylleröivä ap, jonka alla on kananmuna. Hieno otsikko.
Vierailija kirjoitti:
Tämä osaamattomuus vaikuttaa todella paljon seksuaaliseen itsetuntooni... Suihinottamisen olen kuulemma oppinut jo varsin ok vaikka aloitin harjoitella vasta reilu vuosi sitten. Mutta tuo ratsastamisen yrittäminenkin pilaa melkein seksit, ellei siihen suhtaudu huumorilla, mutta kun oikeasti haluaisin oppia kun se leffoissakin näyttää niin helpolta ja olisi miehelle hyvä saada edes joskus vain maata paikallaan seksin aikana! Ap
Älä viitti.
Sulla on ihan hyvä seksuaalinen itsetunto. Ainakin kuulostavaa siltä.
Kai niitä on jotain kursseja? Netissä.
Ei kaikki tarvii kaikkee.
Keskity siihen mikä on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä osaamattomuus vaikuttaa todella paljon seksuaaliseen itsetuntooni... Suihinottamisen olen kuulemma oppinut jo varsin ok vaikka aloitin harjoitella vasta reilu vuosi sitten. Mutta tuo ratsastamisen yrittäminenkin pilaa melkein seksit, ellei siihen suhtaudu huumorilla, mutta kun oikeasti haluaisin oppia kun se leffoissakin näyttää niin helpolta ja olisi miehelle hyvä saada edes joskus vain maata paikallaan seksin aikana! Ap
Älä viitti.
Sulla on ihan hyvä seksuaalinen itsetunto. Ainakin kuulostavaa siltä.
Kai niitä on jotain kursseja? Netissä.Ei kaikki tarvii kaikkee.
Keskity siihen mikä on hyvää.
Haluan ehdottomasti oppia hyväksi ratsastajaksi! Ap
No harrastelkaa muissa asennoissa.
Keitä ihan ikioma muna ratsasta sillä.
Ratsasta sillä sojottavalla kyrvällä. Munat on arat.
Aika moni nainen huono ratsastamaan. Liian kovaa ja liian kovalla painolla.
Se pitää tehdä ulkona ja aamulla. Olette kai niin nuoria, ettette muista valistuskampanjaa "mene munalla töihin".
Kyllä toi taitamattomuus ratsastuksessa on usein yhteydessä naisen huonoon kehonkuvaan ja ehkä vähän kömpelyyteenkin. Kerran seurustelin ihan kivan ja seksikkään naisen kanssa, mutta ans olla kun naine halusi (joskus harvoin) ratsastaa... Ensinnäkin se kullin saaminen sisään kesti ja kesti. Kaameaa ähellystä ja räpellystä vaikka nainen oli aika sutjakkaa tyyppiä. Sitten se istuminen siinä lantion päällä kuin väsynyt ukko traktorin penkillä kahvitauolla. Suunnaton epävarmuus liikkeissä ja jatkuva puhe kuinka tää on vaikeaa ja jalat kramppaa ja vaikka mitä.
Kaikkien muiden naisten kanssa homma sujui TÄYSIN erilailla. Heillä kaikilla oli oma tyylinsä, mutta tiesivät mitä tekivät ja silloin miehen tulee vain sopeutua naisen menoon.
Sanoisin, että olennaisin asia on se, että nainen päälle tullessaan tulee tyydyttämään siinä itseään ja miestä ehkä siinä samalla. Jos nainen tulee siihen pohtimaan miten miehelle saisi tehtyä mahdollisimman hyvää, niin lopputulos on heikko.
Tosi tylsä asento. En vaan oikeasti ymmärrä, miksi tuota pitää tehdä, joku elokuvaversio seksistä.
Parhainta seksiä olen saanut ja antanut muissa asennoissa. Tuo asento ei sovi minun anatomialleni vissiin. Rasittavaa. Ja alasti ratsastellessa tissejäkin alkaa kylmämään. Viluista, rasittavaa ja tylsää.
Minulla on ollut kolme pitkää suhdetta, noita miehiä olen rakastanut, eikä kyllä tuota asentoa olla harrastettu. Onhan minulla ollut melkein lukemattomia kertakäyttösuhteita, tuo ratsastus kuuluu vähän siihen seksiesitystyyliin. Oikeassa seksissä voi relata, eikä urheilla!
Vierailija kirjoitti:
Tosi tylsä asento. En vaan oikeasti ymmärrä, miksi tuota pitää tehdä, joku elokuvaversio seksistä.
Parhainta seksiä olen saanut ja antanut muissa asennoissa. Tuo asento ei sovi minun anatomialleni vissiin. Rasittavaa. Ja alasti ratsastellessa tissejäkin alkaa kylmämään. Viluista, rasittavaa ja tylsää.
Minulla on ollut kolme pitkää suhdetta, noita miehiä olen rakastanut, eikä kyllä tuota asentoa olla harrastettu. Onhan minulla ollut melkein lukemattomia kertakäyttösuhteita, tuo ratsastus kuuluu vähän siihen seksiesitystyyliin. Oikeassa seksissä voi relata, eikä urheilla!
Sen tissin voi tunkea miehen suuhun.
Mulla on kyllä seksissä aina hiki! Olin alla tai päällä! Ap
Ongelma on siis se, että AP ei saa oikeaa rytmiä ja liikettä ratsastukseen. Kuulostaa vähän siltä, että sinulta puuttuu rytmitaju tai että et osaa oikein käyttää lantiota. Jonkinlainen lantiosta ja pepusta lähtevä tanssi voisi kai auttaa siihen? Ajattelepa, jos olisit mies, jonka naisen pitäisi vielä neljäntoista vuoden jälkeen ohjata käsillä rytmiäsi ja yhdyntä loppuisi aina siihen, kun et saa lantioosi oikeaa liikettä edes-takas panemiseen. Parikymmentä sekuntia saisit lähetyssaarnaajassa tikattua munaa pilluun, mutta sitten rytmisi sekoaisi etkä saisi lantiotasi enää käyntiin. Taitaisi olla suhde loppunut huonoseksisenä jo ennen 14. seurusteluvuotta. Ei kai lantiosi naksu? Se on epäkiihottavin juttu naisen ratsastaessa.
Olen joskus kuullut, että ylös-alas tai eteen-taakse -liikkeiden sijaan nainen voisi tehdä kahdeksikkoa. En tiedä toimiiko.