Auttakaa, en osaa ratsastaa mieheni munalla!
Ja olemme olleet melkein 14 vuotta yhdessä! Päälläoloni onnistuu, kun mies altapäinkin hoitaa liikkumisen, kun itse yritän liikkua, ei tunnu (minulle ainakaan) juuri miltään ja mies sanoo munan menevän huonoon asentoon ja se pelkää sen taittuvan. Mies on koittanut ohjata lantotani oikean asentoon mutta en jotenkin vain osaa! Miten hemmetissä voisin oppia ratsastamaan hyvin??!
Kommentit (230)
Eikö mies osaa auttaa sinua? Jos kokeilette hitaasti, ja mies ohjaa lantiosta sekä kertoo mihin suuntaan sinun pitäisi liikkua. Aika vaikeahan se kenenkään muun on kertoa, sillä kaikilla ihmisillä on hieman erilainen anatomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oskari kirjoitti:
Nytkyttelet itseäsi edes takasin hiljalleen pienin liikkein .
Siis eteen ja taakse. Ei välttämättä ollenkaan ylös alas
Eli istun päällä, enkä tosiaan yhtään yritä liikkua ylös-alas? Ap
On kahdenlaista ratsastamista. Se helpompi versio on se, että paino on koko etusäärellä ja liikut siinä tai hinkaat itseäsi. Toinen vaikeampi versio on, että paino on jalkapohjilla ja kyykkyasenossa liikut ylös alas. Tässä asennossa pitää olla hyvät lihakset.
Riippuen miehen anatomiasta ratsastaminen jälkimmäsesssä asennossa voi olla vaikeaa jos miehellä seisoo vatsaa vasten, eikä kalu seiso 90 asteen kulmassa.
Luulisin, että todella harvalla miehellä seisoo 90 asteen kulmassa, kun he makaavat selällään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies osaa auttaa sinua? Jos kokeilette hitaasti, ja mies ohjaa lantiosta sekä kertoo mihin suuntaan sinun pitäisi liikkua. Aika vaikeahan se kenenkään muun on kertoa, sillä kaikilla ihmisillä on hieman erilainen anatomia.
On mies ohjannut siinä tosi hyvin, jotenkin en vain silti saa lantiota oikeaan liikkeeseen. Kun mies liikkuu itsekin ja liikuttaa minuakin, asento toimii hyvin. Mutta jos vain mun pitäisi liikkua, ei pelitä. Tai ei ainakaan musta tunnu paljon miltään. Toisaalta jos koittaisin siinä miettiä vain miestä enkä omaa tuntumaa, ehkä onnistuisin paremmin...
Niin ja imukuppidildo löytyy. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oskari kirjoitti:
Eli istun päällä, enkä tosiaan yhtään yritä liikkua ylös-alas? Ap
Juuri niin ei ylös alas, peppua pyörittelemällä pientä rinkiä on myös nautinnollista.
Mikä helvetti on etu ja takapillu???
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetti on etu ja takapillu???
Piti just kysyä samaa!
Etupillu on sellainen joka sijaitsee lähempänä klitorista eli edempänä ja takapillu taaempana, jolloin on vaikeampi esim saada yhdynnässä orkku pelkällä panolla. Ap
Kylläpä alkoi hymyilyttää, voi näitä nykyajan ihmisten ongelmia.. Onneksi av:lla on vastaus kaikkeen. 😂
Takapillu on sellainen, joka on enempi taakse- kuin eteenpäin suuntautunut. Eli siihen on helppo työntyä takaapäin ilman sen kummempia pyllistyksiä, mutta esim.lähetyssaarnaaja-asennossa sitä voi joutua taivuttamaan eteenpäin sopivan kulman löytämiseksi. Etupillu on tämän vastakohta, ja etupilluun takaapäin paneminen voi olla melko vaikeaa, koska muna pyrkii luiskahtelemaan siitä ulos vaikka nainen kuinka pyllistelisi.
Yksi lempiasentomme on se että makaan ihan lattanana mahallani ja mies panee takaapäin makaamalla kokonaan päälläni. Eli selvä takapillu! Ap
Kiinnitti huomiota tuo kun sanoit ettei sulla tunnu tuo asento missään. Olen enempi sitä etu- kuin takatyyppiä tai ehkä ihan vaan siltä väliltä, mutta ratsastusasento on ihan oikeasti ainoa seksiasento, joka ei tunnu yhtään miltään. Ihan samalta tuntuu kuin vaikka hinkkaisi polvea, mutta ei minkäänlaista seksuaalista tuntemusta vaan pelkkää jumppaa. Tiedä sitten mistä johtuu.
En jaksanut lukea koko ketjua, mutta oletteko kokeilleet ratsastusta
- nainen toisinpäin, eli kasvot miehen jalkoja kohti
- sylikkäin, eli mieskin istuu?
Molemmat hyvin varioitavissa nojaamalla eri suuntiin.
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea koko ketjua, mutta oletteko kokeilleet ratsastusta
- nainen toisinpäin, eli kasvot miehen jalkoja kohti
- sylikkäin, eli mieskin istuu?Molemmat hyvin varioitavissa nojaamalla eri suuntiin.
Ollaan, sylikkäin sohvalla sain jopa orkun ilman käsiä! Mutta se EI ole ratsastusta. Ap
Ja sitten vielä siinä ylös alas -hommassa ehdottomasti lantionpohjalihakset mukaan!
Naiset tykkää siitä eteen-taakse-liikkeestä ja miehet enemmän pystyliikkeestä.
Vierailija kirjoitti:
oskari kirjoitti:
Mun miehen mielestä eteen taakse ei tunnu miltään vaan liike pitäisi olla ylös alas. Ei onnistu multa. Korkeintaan niin että kädet miehen hartioilla ottaa tukea mutta mies ei tästä pidä.
Vierailija kirjoitti:
Istutko ratsastaessasi perseesi varassa, vai enemmänkin kyykkyasennossa?
Jos ensinmainittua, niin saattaa olla sinulla värkki niin levällään ja väljänä, että mitään ei tunnukaan. Kyykyssä on helpompi puristaa tiukasti. Äh, en tiedä, osasinko selittää, mitä tarkoitan!
Mä olen perseeni varassa. Kyykyssä paskallakäyntiolo.
Jätä ehkäsiy salaa ja hanki lapsi, niin loppuu tollaiset ongelmat kertaheitolla!
Itse olen huomannut sen että homma ei toimi, jos mies vaan lahnana makaa siinä alla. En tiedä miksi, mutta omien kokemusten perusteella homma on sillon hankalaa, lipsuu ulos koko ajan ja taittuu kuulemma hassusti ja mitä vielä. Mutta jos mies nostaa vähän lantiotaan ylemmäs naisen ollessa päällä, homma toimii ihan malllikkaasti. Etenkin, jos miehellä ei ole mikään valtavan iso. Miehenkin siis pitää vähän osallistua sieltä alapuolelta, jännittää alavatsaa ja nostaa lantiota ylöspäin ja olla kropaltaan "jäykempi" että onnistuu paremmin. En tiedä mihin tämä perustuu, mutta itse olen ainakin huomannut että näin on. Ja vaikka olisikin vain oma huomioni, yrittänyttä ei laiteta jotenka kokeilkaa :) tsemppiä!