Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa, en osaa ratsastaa mieheni munalla!

Vierailija
23.04.2016 |

Ja olemme olleet melkein 14 vuotta yhdessä! Päälläoloni onnistuu, kun mies altapäinkin hoitaa liikkumisen, kun itse yritän liikkua, ei tunnu (minulle ainakaan) juuri miltään ja mies sanoo munan menevän huonoon asentoon ja se pelkää sen taittuvan. Mies on koittanut ohjata lantotani oikean asentoon mutta en jotenkin vain osaa! Miten hemmetissä voisin oppia ratsastamaan hyvin??!

Kommentit (230)

Vierailija
21/230 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on pieni muna niin ei ratsastaminenkaan onnistu

Ei n. 15 cm kai kovin pieni ole? Ap

Vierailija
22/230 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuu kyllä kun nainen tekee lyhyttä liikettä eteen taakse, ylös alas ei välttämättä onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/230 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kääntyä ympäri, eli kasvot miehen jalkoihin päin. Niinkin päin voi tehdä joko eteen-taakse-hinkutusta tai sitten ylös-alas-liikettä. Niin päin ei pääse tekemään taittavaa liikettä.

Vierailija
24/230 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile kääntyä ympäri, eli kasvot miehen jalkoihin päin. Niinkin päin voi tehdä joko eteen-taakse-hinkutusta tai sitten ylös-alas-liikettä. Niin päin ei pääse tekemään taittavaa liikettä.

Kerran ollaan noin kokeiltu ja meni se aika ok... Eli reverse cowgirl. Mutta se on jotenkin outo ja epäintiimi asento... Mutta koitan muistaa kun seuraavaksi olen jumppatuulella. Ap

Vierailija
25/230 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaat eteenpäin ja melkein makaat miehen päällä sit just ees taas?

Vierailija
26/230 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äääh.. Unohda ne leffat, menet siihen miehen päälle ja kokeiletvähän erilaisia asentoja liikkeitä. Mikä tuntuu hyvältä, niin varmaan se on "oikea" tapa ratsastaa.

Vierailija
27/230 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ja miesten kropissa on kyllä eroa, joka tuntuu alkuun. Miehelläni ainakin taittuu eritavalla penis kuin aikaisemmilla, eli pystympään jotenkin ja se aiheutti alussa ongelmia. 

Vierailija
28/230 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei n. 15 cm kai kovin pieni ole? Ap

JSSAP!!!

Vierailija
29/230 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan tässä mukaan lantionpohjan lihakset; aina kun nostan itseäni vähän ylöspäin, puristan lantionpohjan lihaksilla, ikään kuin kiipeäisin niillä lihaksilla ylös (vähän vaikea selittää). Joskus itsestä tuntuu kivalta hinkata vaan sitä klitorista miestä vasten aika pienellä mutta voimakkaalla liikkeellä.

Vierailija
30/230 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olemme olleet melkein 14 vuotta yhdessä! Päälläoloni onnistuu, kun mies altapäinkin hoitaa liikkumisen, kun itse yritän liikkua, ei tunnu (minulle ainakaan) juuri miltään ja mies sanoo munan menevän huonoon asentoon ja se pelkää sen taittuvan. Mies on koittanut ohjata lantotani oikean asentoon mutta en jotenkin vain osaa! Miten hemmetissä voisin oppia ratsastamaan hyvin??!

Kärsit vaikea-asteisesta seksuaalisesta uusavuttomuudesta. Ota välittömästi yhteyttä paikkakuntasi seksuaaliterapeutttiin, joka ohjaa sinut saamaan hoitoa vaivaasi ennen kuin taitat miehesi peniksen.

Vierailija
31/230 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä asennossahan voi tehdä vaikka mitä erilaisia variaatiota.

Nojata eteenpäin ja tehdä tässä edes takaista liikettä. Olla pystyssä ja tehdä pientä, nopeaa liikettä lantiolla eteenpäin. Ratsastaa pystyssä ylös-alas, nojautua taaksepäin voimakkaasti ja pidellä esim. miehen käsistä kiinni. Ja sittem se kyykky. Itse nojaan tässä voimakkasti eteenpäin, liike tuntuu todella hyvältä myös klitassa.

Kokeilemaan rohkeasti eri variaatioita.

Vierailija
32/230 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on klitta niin kaukana reiästä, etten pysty hinkkaamaan sitä mieheen päällä ollessani.. Ap

Vierailija
33/230 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä asennossahan voi tehdä vaikka mitä erilaisia variaatiota.

Nojata eteenpäin ja tehdä tässä edes takaista liikettä. Olla pystyssä ja tehdä pientä, nopeaa liikettä lantiolla eteenpäin. Ratsastaa pystyssä ylös-alas, nojautua taaksepäin voimakkaasti ja pidellä esim. miehen käsistä kiinni. Ja sittem se kyykky. Itse nojaan tässä voimakkasti eteenpäin, liike tuntuu todella hyvältä myös klitassa.

Kokeilemaan rohkeasti eri variaatioita.

Taakse nojaaminen on juuri se kohta jossa mies sanoo että taittuu. Ap

Vierailija
34/230 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on klitta niin kaukana reiästä, etten pysty hinkkaamaan sitä mieheen päällä ollessani.. Ap

Meidän takapilluisten ongelma. Ja jätämme taaksemme ainakin katkenneita kaluja, jos ei särkyneitä sydämiä.

Vierailija
35/230 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun muija yleensä on vähän kontallaan mun päällä ja nojaa käsiinsä ja tavallaan keinuu mun päällä käsiensä varassa, sitten siitä pikkuhiljaa asentoa muutellaan.

Muutenkin se on yleensä meille mulle lepoasento. En kovin herkästi saa siinä ja saa välillä toinen tehdä hommia.

Vierailija
36/230 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun muija yleensä on vähän kontallaan mun päällä ja nojaa käsiinsä ja tavallaan keinuu mun päällä käsiensä varassa, sitten siitä pikkuhiljaa asentoa muutellaan.

Muutenkin se on yleensä meille mulle lepoasento. En kovin herkästi saa siinä ja saa välillä toinen tehdä hommia.

Joo eipä ole munkaan mies montaa kertaa tullut kun olen päällä. Mutta olisi se kiva lisä niin saisi pitkitettyä aktia paljonkin...ap

Vierailija
37/230 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä osaamattomuus vaikuttaa todella paljon seksuaaliseen itsetuntooni... Suihinottamisen olen kuulemma oppinut jo varsin ok vaikka aloitin harjoitella vasta reilu vuosi sitten. Mutta tuo ratsastamisen yrittäminenkin pilaa melkein seksit, ellei siihen suhtaudu huumorilla, mutta kun oikeasti haluaisin oppia kun se leffoissakin näyttää niin helpolta ja olisi miehelle hyvä saada edes joskus vain maata paikallaan seksin aikana! Ap

Johan on joillakin ongelmat, voi tsiisös sentään... Aika hyvin taitaa olla elämässä muuten asiat jos pitää väkisin keksiä tällaisia ongelmia. Tai sitten koko aloitus on huumoriprovo.

Vierailija
38/230 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se kyllä mullakaan tunnu juuri miltään jos ei liiku siinä samalla. Ja olen takapilluinen.

Vierailija
39/230 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä se kyllä mullakaan tunnu juuri miltään jos ei liiku siinä samalla. Ja olen takapilluinen.

Siis jos mies ei liiku :D

Vierailija
40/230 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä voisin kommentoida, että naisen ratsastaessa tykkään melko pienestä, lyhyestä liikkeestä enemmän kuin pitkästä liikkeestä jossa fallos käy välillä melkein kokonaan ulkona ja välillä ihan pillun pohjukoilla asti.

Mies vm. 1972

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan