Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli tuosta Princen kuolemasta mieleen että onko popmaailmaan tullut enää vuosikymmeniin todellisia suuria tähtiä?

Vierailija
22.04.2016 |

Tuntuu että kaikki suuruudet kupsahtaa, mutta ns. uusi sukupolvi ei ole lunastanut paikkaansa. Joku Bieber, Timberlake, Gaga, Rihanna, ynnä muut nykyiset starat ovat jotenkin valjuja ja äärimmäisen kaupallisia. Heiltä puuttuu luontainen karisma. Sitten kun vielä Madonna, George Michael, Pet Shop Boys ja muut ikoniset pumput nukkuvat pois, ei jää jäljelle kuin tämä nykyinen äärikaupallinen, surullinen ja näköalaton nykyinen poppisukupolvi. Harmi.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eminem

Vierailija
2/51 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös se Kanye kuvittele olevansa uusi Michael Jackson. Tai jotain sinne päin. Surullista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beyonce, Adele

Vierailija
4/51 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset stadionrock- ja muutenkin jättiläiset taitavat olla U2 ja Metallica, eli n. 60-syntyneitä.

Vierailija
5/51 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se on. Toisaalta rock kuoli 90-luvun puolivälissä joten vääjäämätöntähän tämä on ollut.

Vierailija
6/51 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britney Spears ja mä olen tosissani!

Vierailija
7/51 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adam Lambert :)

Vierailija
8/51 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirvanan lasken vielä oikeisiin bändeihin. Se on takaraja.

Vierailija
9/51 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amy Winehouse. Kuollut toki jo.

Vierailija
10/51 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amy Winehouse, Kurt Cobain. Ai niin. 

Vierailija
11/51 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lady Gaga

Vierailija
12/51 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tuote eikä tähti. Ei tee omaa musiikkiaan ja muutenkin ihan bimbo. Sitä paitsi nykyään jo ihan has been.

Vierailija
13/51 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nirvanan lasken vielä oikeisiin bändeihin. Se on takaraja.

Mulla sama, vaikka oikeastaan vielä ne englantilaiset (retro)bändit ysäriltä kuuluu joukkoon myös, vaikka eivät kestäneetkään aikaa. 1997 on ehkä tarkka takaraja.

Vierailija
14/51 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Kanye Westillä on ainakin tähden elkeet ja ihan ok musaa.

Vierailija
15/51 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkiteollisuus on muuttunut digitaalisen ajan myötä. Muusikko ei voi enää elää pelkästä levy- ja keikkamyynnistä. Rikkaiden maiden varhaisteinit ovat suurin kohdeyleisö kaikelle oheistuotteelle -tapahtumalle ja krääsälle. Siksi maailmantähdet ovat nykyään enimmäkseen niitä teineihin uppoaviatyhjänpäiväisyyksiä ja vakavasti otettavat muusikot hieman tuntemattomampia. Vaatii pientä aktiivisuutta löytää musiikillisesti todella kovat nimet, harva heistä on levylistojen kärjessä. 

Vierailija
16/51 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justin Bieber on supekarismaattinen ja monilahjakkuus. Lauluääni hänellä tosin meni äänenmurroksessa.

Vierailija
17/51 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tuote eikä tähti. Ei tee omaa musiikkiaan ja muutenkin ihan bimbo. Sitä paitsi nykyään jo ihan has been.

Voi voi. Ei tee omaa musiikkiaan, on tuote, mutta on myös mitä suurimmassa määrin supertähti. Britney on omaa luokkaansa. 

Vierailija
18/51 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Ei tee omaa musiikkiaan, on tuote, mutta on myös mitä suurimmassa määrin supertähti. Britney on omaa luokkaansa. 

No eikä ole. Joku Taylor Swift on nykyään paljon kovempi tähti tuossa kategoriassa ja tietääkseni tekee ainakan osittain itse myös musiikkia.

Vierailija
19/51 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että voinnut myydä levyjä vaikka enemmän kun Prince.

Vierailija
20/51 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up