Oletko ollut vankilassa tai mielisairaalassa tai niissä molemmissa?
Ketään? Oletko muuttunut vai vieläkö aivot on sekaisin ja käytät huumeita?
Kommentit (16)
Vankilan keittiössä yhden kesän työntekijänä. Mielisairaalassa katsomassa tuttua.
Olen ollut mielisairaalassa kuusi kertaa. En ole sekaisin ja käytän lääkkeitä, en huumeita.
Älä trollaile. Suljetulla osastolla saa käyttää puhelinta
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan tätä suljetulta osastolta, sain salakuljetettua puhelimen.
Alaikäinen osastohoidossa olijako kirjoittelee täällä. Silloin voi olla puhelimen käyttö rajoitetumpi.
Milloin aikuisilta on kielletty kännykät psykiatrisilla osastoilla?
En ole persu, joten en ole ollut kummassakaan.
Olen ollut mielisairaalassa 8 kertaa, suljetulla. Ja kyllä, kyllä siellä saa käyttää puhelinta ja läppäriä.
Kirjoitan tätä vankimielisairaalasta, säilytän puhelintani hivakassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alaikäinen osastohoidossa olijako kirjoittelee täällä. Silloin voi olla puhelimen käyttö rajoitetumpi.
Milloin aikuisilta on kielletty kännykät psykiatrisilla osastoilla?
Läheiseni (aikuinen) oli pari vuotta sitten suljetulla osastolla. Eivät saaneet käyttää puhelinta, jossa on kamera.
En kummassakaan muuta kun hirveitä valheita on ollut ympärillä vuosikausia liittyen mielenterveyteen ja paljon muuhunkin. Ainoastaan 10-vuotiaana ollut sairaalassa anoreksian takia.
Töissä olen ollut mielisairaalassa.
Kun tätä maailmanmenoa katselee,niin eiköhän tässä mielisairaalassa eletä.
En ole ollut vankilassa enkä missään hoidossa mielenterveydellisistä syistä, vaikka niin valehdellaan. En ole myöskään kohdistanut väkivaltaa ketään kohtaan, vaikka niinkin valehdellaan. Eikä minulle ole tehty aborttia, vaikka niinkin valehdellaan!
Olen loppujen lopuksi aikamoisen :puhdas pulmunen ", uskokaa tai älkää!
Töiden puolesta kummassakin lukuisia kertoja.