Onko veriletut oikeasti tehty verestä?
Onhan pinaatti letutkin tehty pelkästä pinaatista...
Kommentit (63)
Ei, verilätyt on tehty synteettisestä verestä. Pinaattilätyt on tosiaan tehty pelkästä pinaatista. Heitetään vain pinaatin lehdet pannulle ja paistetaan. Ne leviää kuumennettaessa sellaiseksi lätyn muotoiseksi.
Mitä sä kysyt? Verta, verta tottakai! Jotta vampyyritkin tykkää :D
Veriletuissa on oikeasti verta, mutta siinä on myös ainakin jauhoakin, kuten pinaattiletuissakin.
verestäpä hyvinkin. Tietysti jos ostat kaupan valmiita eineksiä niin ei niissä ehkä ihan samalla tavalla sitä verta ole. Kokeile tehdä itse, tulee parempia!
Ei. Mutta merimiespihvissä on seiloreita.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mutta merimiespihvissä on seiloreita.
Ja lehtipihvi sopii hyvin kasvissyöjälle.
Ööh, etkö ole kuullut SPR:n veripalvelusta. Myyvät mm. Saarioisille verta. Eli kyllä ovat tehty ihan aidosta verestä.
Vierailija kirjoitti:
Entäs mummonlihapullat?
Ne on tehty mummosta
On. Jos löytyy tampoonin koruja joukosta, on syytä huolestua.
Vierailija kirjoitti:
Ööh, etkö ole kuullut SPR:n veripalvelusta. Myyvät mm. Saarioisille verta. Eli kyllä ovat tehty ihan aidosta verestä.
Hyi, nyt loppui mun verenluovutus. Miksei tästä puhuta julkisesti. Haluan tietää mihin mun veri päätyy.
Onneksi en syö verilettuja.
Vierailija kirjoitti:
On. Jos löytyy tampoonin koruja joukosta, on syytä huolestua.
Tämän takia kuukuppi on keksitty. Meillä on verilettuja aina kun minä ja tyttäret vuodetaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, nyt loppui mun verenluovutus. Miksei tästä puhuta julkisesti. Haluan tietää mihin mun veri päätyy.
Onneksi en syö verilettuja.
En minäkään enään.
Janssonin kiusaus on tehty Jansson-nimisistä ruotsalaisista. Makaronilaatikko tehdään laatikoista.
Siis hyi miettikää jos veriletuissa oikeesti käytettäis verta! :D
Mutta entäs sitten prinssinakit... =/
Vierailija kirjoitti:
Siis hyi miettikää jos veriletuissa oikeesti käytettäis verta! :D
Googlaapa verilettujen resepti.
pitääkö sisko tappaa että saadaan siskonmakkarasoppaa?
Ei tietenkään. Ne on tehty mustamakkarasta, jotta niihin on saatu oikea väri.