Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteesi, jotka eivät ole poliittisesti korrekteja?

Vierailija
22.04.2016 |

Löytyykö niitä?

Kommentit (183)

Vierailija
21/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsemme on poikkeuksellisen lahjakas akateemisesti. Tämän ääneen sanominen on suomalaisessa erityisopetusyhteiskunnassa erittäin paheksuttavaa. Hän oppi itsestään lukemaan ja kirjoittamaan viisivuotiaana. Hän osaa laskea yhteen, vähentää, kertoa ja jakaa kaksinumeroisia lukuja. Kaikki on todistuksessa kiitettävää. Hän tekee loistavia päätelmiä ja keksii uusia asioita, eri tapoja tehdä asioita. Muisti on ällistyttävän hyvä.

ps. olen itse erityisopettaja

Ei kukaan lupaavan lapsen vanhempi oikeasti höpise tuollaisia. Veikkaukseni on elämässä alisuoriutunut lähiömutsi jonka Jani-Petteri on kristallilapsi ja tuleva yhdysvaltojen presidentti.

Vierailija
22/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsemme on poikkeuksellisen lahjakas akateemisesti. Tämän ääneen sanominen on suomalaisessa erityisopetusyhteiskunnassa erittäin paheksuttavaa. Hän oppi itsestään lukemaan ja kirjoittamaan viisivuotiaana. Hän osaa laskea yhteen, vähentää, kertoa ja jakaa kaksinumeroisia lukuja. Kaikki on todistuksessa kiitettävää. Hän tekee loistavia päätelmiä ja keksii uusia asioita, eri tapoja tehdä asioita. Muisti on ällistyttävän hyvä.

Ei kukaan lupaavan lapsen vanhempi oikeasti höpise tuollaisia. Veikkaukseni on elämässä alisuoriutunut lähiömutsi jonka Jani-Petteri on kristallilapsi ja tuleva yhdysvaltojen presidentti.

No juurihan kirjoitin, että en näistä asioista julkisesti puhukaan, juurikin tuon asenteen takia. Joka ikinen kirjoittamani asia on totta.

En tiedä, mikä on kristallilapsi, enkä viitsi edes googlettaa.

Vierailija
24/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suorittanut perusopinnot ja enemmänkin. No, sanotaan sitten, että oppimiskyky on ällistyttävän hyvä. Tosin muistin suoritustasossakin on suuria yksilöllisiä eroja jo lapsillakin.

Semmosta.

Et nyt viitsisi, kaivat itsellesi vain syvempää kuoppaa.

Vierailija
25/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun oppikin 4-vuotiaana, ähäkutti. Lisäksi hän on motorisesti keskivertoa todella paljon lahjakkaampi, osaa mm. 4-vuotiaana uida ilman kellukkeita. Eli sekä akateemisesti että motorisesti poikkeuksellinen. Hävisit äitien paremmuuskisan, sori.

Vierailija
26/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäisin abortin ei-pakonomaisista syistä. Kaikessa muussakin pitäisi mielestäni toimia mahdollisimman elämää suojelevalla tavalla. Köyhistä pidettävä huolta, luontoa/ympäristöä suojeltava, vältettävä väkivaltaa ja sotia... Lisäksi mielestäni rahaa palvotaan liikaa nykyään, kohtuudella olisi riittävästi kaikille.

Vierailija
28/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen suorittanut perusopinnot ja enemmänkin. No, sanotaan sitten, että oppimiskyky on ällistyttävän hyvä. Tosin muistin suoritustasossakin on suuria yksilöllisiä eroja jo lapsillakin.

Semmosta.

Et nyt viitsisi, kaivat itsellesi vain syvempää kuoppaa.

Oma argumentointisi ei oikein vakuuta. Et ole kyennyt muuta kuin haukkumaan, joten eipä kirjoituksillasi ole mitään merkitystä.

Vierailija
29/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun oppikin 4-vuotiaana, ähäkutti. Lisäksi hän on motorisesti keskivertoa todella paljon lahjakkaampi, osaa mm. 4-vuotiaana uida ilman kellukkeita. Eli sekä akateemisesti että motorisesti poikkeuksellinen. Hävisit äitien paremmuuskisan, sori.

Kyllä hän oppi aikaisin uimaan ja on muutenkin motorisesti lahjakas. Se, mikä sinun pitää ymmärtää, että äidit eivät ole ne, jotka tulevaisuudessa kilpailevat, vaan lapsemme.

Vierailija
30/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juurihan kirjoitin, että en näistä asioista julkisesti puhukaan, juurikin tuon asenteen takia. Joka ikinen kirjoittamani asia on totta.

Odota nyt hyvä ihminen, että lapsi kasvaa ennen kuin laitat hirveitä paineita lapsen niskaan. Opettajat ovat tuossa kamalimpia. t. opettajien lapsi, ei kiitos heidän elämässä menestynyt.

Vierailija
31/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä, jotka syövät tehotuotettua lihaa, ei ole varaa kritisoida ja paheksua metsästämistä. Vähän kuin paheksuisi turkiksia, samalla kun nuijii kuoliaaksi hylkeenpoikasia.

Vierailija
32/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odota nyt hyvä ihminen, että lapsi kasvaa ennen kuin laitat hirveitä paineita lapsen niskaan. Opettajat ovat tuossa kamalimpia. t. opettajien lapsi, ei kiitos heidän elämässä menestynyt.

En minä laita mitään paineita hänen niskaansa. Mistä edes sait tuon käsityksen?

Vierailija
33/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisopettaja sohaisi oikein kunnolla muurahaispesää :D Sillä mikään, MIKÄÄN ei ole niin poliittisesti epäkorrektia kuin kertoa lapsensa lahjakkuudesta.

Vierailija
34/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää myöntää, mutta kehitys - tai muuten vammaisten puhe riistää omia korvia. Katsoin ohjelmaa, jossa eräs ihminen puhui ihan asiaa, mutta se puhetyyli meinasi saada minut vaihtamaan kanavaa. Ärsyttää, kun tietää että he eivät sille mahda mitään, mutta silti tuntuu etten jaksa kuunnella.

Vierailija
35/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

uo

Vierailija
36/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyöntiä vastustavat ihmiset ovat idiootteja.

Vierailija
37/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tyhmien ihmisten ja eläimien välillä on pienempi kuin ero minun ja tyhmien ihmisten välillä.

Vierailija
38/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omissa piireissäni (sivistyneitä duunareita) on poliittisesti epäkorrektia sanoa, että perussuomalaiset ovat joissain asioissa oikeassa. Ja onneksi perussuomalaiset ovat hallituksessa jarruttamassa keskustan ja kokoomuksen hullutuksia.

Vierailija
39/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion ei pitäisi puuttua ihmisten yksityiselämään kuin ääritapauksissa. Perheen rikkominen valtion tai muun tahon toimesta on äärimmäisen vakava asia. Kannatan silti sellaista hyvinvointivaltiota, jossa on yksilönvastuu mukana.

Juoruaminen on vastenmielinen asia ja kieltäisin senkin, jos se olisi mahdollista. Myös ihmisten tulisi kunnioittaa toistensa yksityisyyttä.

Vierailija
40/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisin periaatteessa kieltolakia Suomeen. t. "lähiön asukas"