Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteesi, jotka eivät ole poliittisesti korrekteja?

Vierailija
22.04.2016 |

Löytyykö niitä?

Kommentit (183)

Vierailija
1/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että ne jotka sanovat köyhien olevan vähä-älyisempiä kuin muut. Tuo on vain sivistymätöntä eikä mitä haettiin.

Vierailija
2/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donald Trump on USAn seuraava presidentti.

En sano että pitäisi olla, vaan tulee olemaan, ellei käy kuin Kennedyille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että ne jotka sanovat köyhien olevan vähä-älyisempiä kuin muut. Tuo on vain sivistymätöntä eikä mitä haettiin.

Siinäpä hienosti muotoiltuja virkkeitä.

Vierailija
4/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eu ja Euro=perseestä

Suurin osa ihmisistä ovat ihan vi*tun typeriä. Pyörivät oravanpyörässä ajattelematta omilla aivoillaan yhtään mitään. Uskovat kaiken pajunköyden mitä heille syötetään "muka viisaiden" nimissä. Maalaisjärki on kuollut sukupuuttoon.

Vierailija
5/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kaikkien asunnot pitäisi olla paljon pienempiä. Mitä järkeä on valtavassa talossa jossa kuitenkin vain nukutaan?  :D

Vierailija
6/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä varoitus! :D

Vierailija
7/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIeman halveksin naisia jotka jättäytyvät miestensä elätettäväksi eivätkä käytä omia aivojaan. Anteeksi tästä, mutta minulle itsenäisyys, omat rahat ja tavoitteet ovat tärkeitä ja parisuhteessa tasa-arvo myös raha-asioissa.

Vierailija
8/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-neuvolassa pitäisi puhua todella paljon aktiivisemmin sterilisaation puolesta

-vammaisen lapsen vanhemmat saavat laittaa lapsen laitokseen ilman syyllisyyttä

-kannatan eutanasiaa

- ja sitten mulla on mielipiteitä tph:sta mutta jääkööt sanomatta

Vierailija
9/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsemme on poikkeuksellisen lahjakas akateemisesti. Tämän ääneen sanominen on suomalaisessa erityisopetusyhteiskunnassa erittäin paheksuttavaa. Hän oppi itsestään lukemaan ja kirjoittamaan viisivuotiaana. Hän osaa laskea yhteen, vähentää, kertoa ja jakaa kaksinumeroisia lukuja. Kaikki on todistuksessa kiitettävää. Hän tekee loistavia päätelmiä ja keksii uusia asioita, eri tapoja tehdä asioita. Muisti on ällistyttävän hyvä.

ps. olen itse erityisopettaja

Vierailija
10/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsemme on poikkeuksellisen lahjakas akateemisesti. Tämän ääneen sanominen on suomalaisessa erityisopetusyhteiskunnassa erittäin paheksuttavaa. Hän oppi itsestään lukemaan ja kirjoittamaan viisivuotiaana. Hän osaa laskea yhteen, vähentää, kertoa ja jakaa kaksinumeroisia lukuja. Kaikki on todistuksessa kiitettävää. Hän tekee loistavia päätelmiä ja keksii uusia asioita, eri tapoja tehdä asioita. Muisti on ällistyttävän hyvä.

Yeah, right.

Vierailija
11/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen persoonallisuuden voi päätellä kallonmuodoista, homeopatia toimii paremmin kuin länsimaisten lääketehtaiden salaliiton huijauspillerit ja maailmassa on vain kaksi kieltä: suomen kieli ja se toinen. Olen tätä mieltä, harmi että nykyään totuutta vaan hyssytellään, hys hys...

Vierailija
12/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yeah, right.

Kuten sanottua, poliittisesti epäkorrektia. Siksipä en tätä kylillä huutele.

Vierailija
13/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on ok. Teen sitä ja toivoisin miehenikin tekevän ettei kilahda jos jään kiinni.

Tätä en ole sanonut koskaan kenellekään.

Vierailija
14/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan näe, että jokainen lapsi osoittaa noita kykyjä. Jokainen Vanhempi näkee lapsensa erityisenä - ja hyvä niin.

Melkein kaikki hoidossa käyvät lapset oppivat nykyään lukemaan ja kirjoittamaan (jollain tasolla) viisivuotiaana. Se ei kerro älykkyydestä, vaan siitä että keskitytään enemmän kirjaimiin ja sanoihin kuin leikkiin.

Vierailija
15/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa biseksuaaleina itseään pitävistä naisista ovat kiinnostuneet naisista vain pinnallisella tasolla, eivätkä siksi koko elämänsä aikana tule muodostamaan pitkäaikaista parisuhdetta naisen kanssa.

Se, että naiset ovat länsimaissa aliedustettuina tietyillä aloilla ei johdu syrjinnästä, eikä kyseessä ole mikään ongelma, joka tulisi ratkaista.

Toiset kulttuurit ovat sivistymättömämpiä ja moraalisesti alkeellisempia kuin toiset.

Bi-naisena korjaan valheellista ja tympeää väitettäsi. Ainakin itse olen aina ensisijaisesti syvällisesti kiinnostunut ihmisestä, siis mikäli olen, on sitten mies tai nainen kyseessä, mutta moni lesbo on kokemukseni mukaan niin tuhannen sekaisin ja käsittelemättömien minkä lie menneisyyden traumojensa vuoksi aggressiivinen jo heti kättelyssä, että miehissä on tullut pysyttyä. On oltava riittävän kuosissa ja aidosti fiksu päästänsä, jotta mun kanssa mitään ikinä.

Toki ulkonäönkin tulee miellyttää itseä. Ei siinä ole mitään väärää, eikä se tee pinnalliseksi.

Vierailija
16/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstallahan moni ajattelee, että parisuhteessa pettäminen on maailman kamalin asia eikä pettäjä muuta tapojaan ikinä. Tosiasiassa jokainen tekee joskus virheitä, ja jos pettämisestä on kyse, se menee todennäköisesti nuoruuden tai kypsymättömyyden piikkiin.

Vierailija
17/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit opiskellut erityispedagogiikasta edes perusopinnot, sanoisit tuskin asioita kuten "muisti on ällistyttävän hyvä". Noloa lukea palstalla näitä ammattialaprovoja joista loistaa peruskäsitteiden ymmärtämättömyys.

Vierailija
18/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä- tai tuttavapiiriini ei voi koskaan kuulua yhteiskunnan loisia, kuten tahallaan työttöminä tukia nostelevat. En myöskään anna lasteni leikkiä tällaisten perheiden lasten kanssa.

Vierailija
19/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit opiskellut erityispedagogiikasta edes perusopinnot, sanoisit tuskin asioita kuten "muisti on ällistyttävän hyvä". Noloa lukea palstalla näitä ammattialaprovoja joista loistaa peruskäsitteiden ymmärtämättömyys.

Olen suorittanut perusopinnot ja enemmänkin. No, sanotaan sitten, että oppimiskyky on ällistyttävän hyvä. Tosin muistin suoritustasossakin on suuria yksilöllisiä eroja jo lapsillakin.

Semmosta.

Vierailija
20/183 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Äänioikeuden pitäisi määräytyä älykkyyden mukaan. Voisi esim olla kognitiivisia kykyjä  ja politiikan tietämystä mittaava testi, jonka loppupistemäärän perusteella henkilö saisi luvan antaa  0, ½ , 1 tai 2 ääntä.

-Vanhemmat, joiden lapset on otettu huostaan pysyvästi, tulisi pakkosteriloida. Ne nimittäin tunutvat ajattelevan "ei se mitään, teen uuden", kun lapset viedään. Jos rääkkää eläimiä tulee eläintenpitokielto, mutta jos rääkkää lapsiaan, ei tule lastentekokieltoa. Ja kyllä, olen päässyt seuraamaan lastensuojelutapauksia  ihan lähietäisyydeltä.

- Seksuaalirikolliset ansaitsisivat kovemmat rangaistukset, enkä nyt tarkoita pelkkää linnatuomiota, vaan esim kuvat ja nimet julkiseen tietoon jne. Jos et kunnioita toisen ihmisen ihmisarvoa ja koskemattomuutta, teet itsestäsi eläimen lailla käyttäytyvän pedon, jolla ei tule myöskään olla ihmisoikeuksia ja rangaistuksen tulee olla sen mukainen. Eniten maailmassa ärsyttää seksuaalirikosten hyssyttely, uhrin syyllistäminen ja vaikkapa tekijän nuoruuten tai kulttuuriin vetoaminen.