Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

supisteleeko vai ????

21.02.2006 |

heippa kaikki jotka tietävät mitä on supistelut alkuunsa eli mistä tiedän että ne on niitä...olen jo vkol 39 ja on alkanut jännittää tunnistanko ja mitenkä tunnistan supistelut alkaneen oikeasti, muuta kuin aikavälillä...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha on ensinnäkin kivikova ja kivut semmoset että ei voi erehtyä supisteleeko vai ei. Kyllä se kieltämättä ensimmäistä oottaessa jännitti tunnistaako ne. Mutta kyllä sen sitten huomasi että ei voi muusta olla kyse kuin synnytyksen alkamisesta! Sanotaanki että ne on niinku tosikovat menkkakivut, ja sitä ne on. Mulla on hirmu kipeet menkat, ja samanlaista se kipu on supistellessa (maha ja selkä kipeinä..), mutta vaan vielä paljon kovempaa..

Eiköhän se siitä. Onnea sulle tulevaan synnytykseen:) Mulla kolmas raskaus viikolla 38+6 ja vähän jännittää.. Edellinen synnytys oli syöksysynnytys, saas nähä miten nyt käy!

Vierailija
2/2 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut myös sama pelko koko ajan, että en sitten kuitenkaan tajua että kyse on synnytyssupistuksista. Mutta kuten kakkonenkin totesi, on kaikki mun synnyttäneet ystäväni vakuuttaneet mulle, että KYLLÄ SEN SITTEN TAJUAA. :) En siis jaksa turhaan huolehtia. Tsemppiä ja toivottavasti vauvasi tulee pian!

Nuputus tasan 40 vk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla