Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2242)
LV aito ja vähän käytetty crossbody (aitous varmistettu), LV logoja kudotussa olkanauhassa. Aivan muuten priima kuntoinen mutta vetskarista puuttui vedin mutta vetskari toimii moitteettomasti.. Ehkä joskus sen vielä korjaan. Löytyi pienen kaupungin erään kirpparin lasivitriinin alimmalta hyllyiltä 40 euron hintaan:). Uutena maksaa yli tuhat euroa.
Paras laukku ikinä ja on tarpeeksi tilava ja moni kayttoinen.
Yli 50 v. ja sosiaali alan pieni palkkainen puurtaja
69e Prismasta ostettu matkalaukku, 50v, DI, tulot 90000e/v.
Muutama kymppi hintaa, 32, amk
Vain täysi idiootti maksaa satoja euroja tuotteesta jonka valmistuskustannukset ovat muutamia euroja.
Lenovon tietokonereppu. Saatu ilmaiseksi työnantajalta. Itse ostamistani noin 20 euron hoitolaukku käytettynä.
31 v
filosofian maisteri
Lahjaksi saatu Desigual, varmaan jotain 50 euron luokkaa. 33 v, DI. En ole kiinnostunut laukuista yhtään
Mä luulen, että kalliit merkkilaukut on lähinnä matalasti koulutettujen ja ulkonäkönsä avulla rikastuneiden (instapyllistelijät, jääkiekkoilijoiden tyttöystävät ym.) juttu. Ne on tapa nostaa itsetuntoa, kun ei ollut riittävästi lukupäätä ja/tai istumalihaksia hankkia korkeakoulututkintoa.
Kaikki laukkuni ovat olleet 5-30€.
En ikinä maksaisi satoja saatikka tuhansia euroja LAUKUSTA.
N40, merkonomi/lähihoitaja
Olisko 2 € kirpparilta.
34 v. / alempi AMK-tutkinto
Vierailija kirjoitti:
Olisko 2 € kirpparilta.
34 v. / alempi AMK-tutkinto
Jos reput lasketaan mukaan, niin myönnän maksaneeni 180 € taktisesta repusta.
Olen hyväpalkkainen toimari, tulot löytyy lehden kateuslistalta, kallein laukku on 160e maksanut Kors. En ikinä laittaisi yli 200e laukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että kalliit merkkilaukut on lähinnä matalasti koulutettujen ja ulkonäkönsä avulla rikastuneiden (instapyllistelijät, jääkiekkoilijoiden tyttöystävät ym.) juttu. Ne on tapa nostaa itsetuntoa, kun ei ollut riittävästi lukupäätä ja/tai istumalihaksia hankkia korkeakoulututkintoa.
Asia on täsmälleen näin.
Myös tekoripset, tekohuulet, tekotukka, tekorusketus jne kuuluvat tähän kastiin joka on alemman luokan statussymboli. Korkeasti koulutetut ja hyvätuloiset akateemiset ei tällaista harrasta ja SE onkin se hiljainen signaali korkeasta asemasta.
Aarni -merkkinen olkalaukku 189€.
Joku isompi coach-laukku, muutamia satasia maksanut, 2 korkeakolututkintoa. Opiskellessani kauppiksessa kallit laukut oli joku juttu. Enää ei jaksa kiinnostaa.
joo ylä-asteella oli 2 kånkenia ja 1 salomon-reppu. Kyllä oli tärkeetä silloinkin.
Kirppis haukka kirjoitti:
LV aito ja vähän käytetty crossbody (aitous varmistettu), LV logoja kudotussa olkanauhassa. Aivan muuten priima kuntoinen mutta vetskarista puuttui vedin mutta vetskari toimii moitteettomasti.. Ehkä joskus sen vielä korjaan. Löytyi pienen kaupungin erään kirpparin lasivitriinin alimmalta hyllyiltä 40 euron hintaan:). Uutena maksaa yli tuhat euroa.
Paras laukku ikinä ja on tarpeeksi tilava ja moni kayttoinen.
Yli 50 v. ja sosiaali alan pieni palkkainen puurtaja
Luulin että LV tekee vain saippuoita, pesunesteitä ja semmoisia. Onko tämä joku toilettipussukka vai mikä?
Onhan taas otsikko. Vuonna 2016 on osattu. Miksei arvon aloittaja kysynyt myös kengännumeroa, rasvaprosenttia ja mahdollisia sairauksia postinumeroa unohtamatta.
Kaikenlaisia on ollut kirppareilta, repun ostin uutena, 40e. Kirpparilaukku (nahkaa) olisi uutena ollut 200e, nyt 15e. En ymmärrä mikä idea on maksaa laukusta yhtään enempää kuin on pakko. Tohtorin tutkinto on ja ikää 40, jos sillä nyt tähän asiaan on mitään vaikutusta.
20 sentin muovikassi. 18, opiskelija.