Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2306)
Vierailija kirjoitti:
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Onpas sulla vanha ja lukenut laukku.
Tätä ketjua lukiessa huomaa korrelaation koulutuksen ja laukun hinnan välillä...
Olisikohan 30€ Mangon laukku. Olen 21-vuotias ammattikorkeaopiskelija ja rahat menee tällä hetkellä ihan elämiseen. Koulukavereilla näkee merkkilaukkuja mutta he ovatkin näitä joita vanhemmat sponsoroi :-)
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua lukiessa huomaa korrelaation koulutuksen ja laukun hinnan välillä...
Enemmän se minusta menee alakohtaisesti. Amispohjainen ja maisteri kaupalliselta alalta, kalliit laukut, lisänä rahaa naineet ja perineet kotirouvatyyppiset naiset. Sitten sekalainen koulutus (amis-maisteri välillä) plus lähes kaikki lisensiaatti-tohtoritasoiset, joilla alle 200 e laukut, monilla erittäin halvat.
Joku 80 euron Benetton. 34 v ja ylempi korkeakoulututkinto. Lääkärin palkka mut laukut ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
1200€ Vuitton. Ikää 31v ja amk-tutkinto. Mieluummin ostan silloin tällöin itselleni jotain spesiaalia, kuin vaikka matkustan yksin.
Mitä spesiaalia tuossa on? Itsetuunat ovat spesiaaleja.
Ihan kummia juttuja täällä. Merkkilaukku taitaa olla alaluokkaa.
Joku merkitön nahkalaukku ulkomailta (maksoi noin 60 euroa), ikä 25, koulutus maisteri
Mitä koulutetumpi, sen edullisempi. Kertoo paljon kiinnostuksen kohteista.
25 euroa, ylempi korkeakoulututkinto, järki päässä turhake-elämä ei nappaa
Jättikokoinen matkalaukku, ostin matkalta Aasiasta noin 60 eurolla, noin 15 vuotta sitten ;) 34 vuotias terveydenhoitaja (amk). Käyttölaukun sain lahjaksi, senkin hinta varmasti alle 30 euroa. En kaiketi ole laukku-ihmisiä, kunhan jossain nyssäkässä rojuni kannan.
800€ Phillip Lim. Ja Chloe muistaakseni suurinpiirtein sama summa.1000€ on ehdoton max. raja. En osta mitään it-laukkuja tai muitakaan logohömpötyksiä. Ylempi korkeakoulututkinto ja ikä 40v.
Furlan laukku 10 e kirpparilta, uusi ostaessa, aitoudesta en tiedä mutta ainakin huippuhyvin tehty kopio. Ihan siis kunnollista nahkaa, vuori huoliteltu ym. Tosin ulkonäön takia ostin, en merkin, joten se ja sama onko aito vai feikki. Hyvä kantaa ja sopivan kokoinen :) (eikä merkki kissan kokoisella, mikä on mun mielestä jotenki noloa/turhaa)
1100€ vuittonin laukku on kallein, toiseksi kallein ~975€ saint laurentin laukku. Tänä keväänä valmistun ylioppilaaksi. Vuitton rippilahja, saint laurent 18v lahja vanhemmilta.
1800 e Miumiu ja Puhelinmyyjä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kummia juttuja täällä. Merkkilaukku taitaa olla alaluokkaa.
No ei monilla korkeasti koulutetuilla naisilla ole varaa tai kiinnostusta laittaa tuhansia laukkuihin.
Itse olen pelkän peruskoulun käynyt kotiäiti/kotirouva ja kallein laukku taitaa olla Givenchyn, noin 2300e.
LV n. 2500e. 21v, peruskoulu. Työ: tanssija/malli/promoottori/somepersoona.
Vierailija kirjoitti:
Furlan laukku 10 e kirpparilta, uusi ostaessa, aitoudesta en tiedä mutta ainakin huippuhyvin tehty kopio. Ihan siis kunnollista nahkaa, vuori huoliteltu ym. Tosin ulkonäön takia ostin, en merkin, joten se ja sama onko aito vai feikki. Hyvä kantaa ja sopivan kokoinen :) (eikä merkki kissan kokoisella, mikä on mun mielestä jotenki noloa/turhaa)
Niin ja koulutus AMK.
120€ joku kivan näköinen random merkkinen, 29v, AMK