Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2306)
Toivottavasti miehenne kieltää teitä kantamasta laukkua
16 000 e vintage Dior, joka on kuulunut Audrey Hepburnille. Lahja fafalta, ite oon valokuvaaja.
N.900e, olin 25v kun ostin, kaksi amista käytynä ja amk keskeytetty
Givenchy medium antigona n. 1500, 33v, ylempi korkeakoulututkinto
30e zalandolta tilattu musta laukku. 28 v amk-opiskelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kummia juttuja täällä. Merkkilaukku taitaa olla alaluokkaa.
No ei monilla korkeasti koulutetuilla naisilla ole varaa tai kiinnostusta laittaa tuhansia laukkuihin.
Itse olen pelkän peruskoulun käynyt kotiäiti/kotirouva ja kallein laukku taitaa olla Givenchyn, noin 2300e.
Arvovalintojahan nuo on, jos ei koe laukkua muuksi kuin tavaroiden säilytyspaikaksi, ja jos oikeasti vain ulkonäkö merkitsee ei merkki niin ei tyhjästä viitsi maksaa. Osittain tietenkin koulutusjuttukin: jos peruskoulupohjalta 2000 t E on mukavinta sijoittaa laukkuun, voi korkeamminkoulutettu laittaa tuon rahan taiteeseen, ylimääräiseen matkaan, uuteen harrastukseen tms. Joskus näin ulkomaalaisen tyylikkään naisen jolla oli hirveän ruma laukku. Kommentoin tuota työkaverilleni, kuinka mukava ja tyylikäs nainen mutten ymmärrä tuota rumaa laukkua joka ei näytä tyyliin sopivan. Ystävä kauhistui, etko tunnista, laukkuhan on sejase, maksaa niinjaniin paljon! No jaa, minusta se oli kolho ja kummallinen silti mutta ehkä tuo logo kaunistaa. Noissa muotijutuissa hyvä reality check on katsoa vanhoja muotilehtiä. Onko ne kassit ja kengät oikeasti kauniita vai kuinka paljon nykymuoti ja logo tuohon vaikuttavat?
Prisman alesta reppu, olisko ollu 15€. 18-vuotias lukion oppilas.
Olen mies, mulla on kuulokkeet, jotka maksaa 1500 e, niissä kuulokekaapeli, joka maksaa 450 e. Kuulokevahvari on 3900 e. Dacci ja verkkosoitin vaan 3000 yhteensä.
Enkä tod näyttele näitä kadulla kuten te laukkuja
LV Neverfull, n 1000e? Ostettu ulkomailta itselle palkinnoksi, en muista tarkkaa kurssia.
31, maisteri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kummia juttuja täällä. Merkkilaukku taitaa olla alaluokkaa.
No ei monilla korkeasti koulutetuilla naisilla ole varaa tai kiinnostusta laittaa tuhansia laukkuihin.
Itse olen pelkän peruskoulun käynyt kotiäiti/kotirouva ja kallein laukku taitaa olla Givenchyn, noin 2300e.Arvovalintojahan nuo on, jos ei koe laukkua muuksi kuin tavaroiden säilytyspaikaksi, ja jos oikeasti vain ulkonäkö merkitsee ei merkki niin ei tyhjästä viitsi maksaa. Osittain tietenkin koulutusjuttukin: jos peruskoulupohjalta 2000 t E on mukavinta sijoittaa laukkuun, voi korkeamminkoulutettu laittaa tuon rahan taiteeseen, ylimääräiseen matkaan, uuteen harrastukseen tms. Joskus näin ulkomaalaisen tyylikkään naisen jolla oli hirveän ruma laukku. Kommentoin tuota työkaverilleni, kuinka mukava ja tyylikäs nainen mutten ymmärrä tuota rumaa laukkua joka ei näytä tyyliin sopivan. Ystävä kauhistui, etko tunnista, laukkuhan on sejase, maksaa niinjaniin paljon! No jaa, minusta se oli kolho ja kummallinen silti mutta ehkä tuo logo kaunistaa. Noissa muotijutuissa hyvä reality check on katsoa vanhoja muotilehtiä. Onko ne kassit ja kengät oikeasti kauniita vai kuinka paljon nykymuoti ja logo tuohon vaikuttavat?
Ne Louis Vuittonin ruskeankirjavat laukut ovat ihan sikarumia ja helposti tunnistettavissa. Täytyy olla tosi tyhmä että maksaa omaisuuksia niistä.
Ja kallein laukku on varmaankin Samsoniten matkalaukku, joka myytiin puoleen hintaan, jota en tosin muista. 51 v ja ylempi korkeakoulututkinto. Mieluummin käytän rahani kulttuuririentoihin ja taiteeseen kuin laukkuihin.
1700€, 41v, taidealan koulutus
60€ puma, noin 4 vuotta sitten ostin, repun koulutuksesta en osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Hei mitä in nämä koulutukset "yo-merkonomi" ja "hallintotieteiden yo" ? Eikö yo ole ylioppilas?
Itse olen 25v ylioppilas, ja kasvatustieteen kandidaatti, ja nyt opiskelen lääketieteellisessä ekaa vuotta.
Minun kallein laukkuni? Minulla on muutamia louis vuittonin laukkuja mutta ne on kymmeniä vuosia vanhoja, en tiedä minkä hintaisia, mutta joitakin vanhimpia on jo suutarilla korjattukin eli ei varmaan enää ainakaan minkään "arvoisia". Yhden merkkilaukun olen ostanut, se oli muistaakseni reilu 1000€. Olen ollut laukkuun tyytyväinen, mutta toiste en aio enää moisia summia laukkuun pistää. Ostin tuon tuhannen euron laukun pari vuotta sitten, ja silloin vielä ajattelin että merkki on laadun tae jne. Toki pidin ja yhä pidän laukun ulkonäöstä paljon, se on oikein tyylikäs ja minun näköinen ja siitä ei suoraan näe merkkiä. Nykyään tiedän paremmin, ja olen löytänyt esim saksalaisia laukkumerkkejä, jotka ovat kauniita, edullisia (kaikki mallit alle 200€) ja laadukkaita. Äidiltäni tulen perimään lisää kalliita laukkuja, ainakin chanelia ja hugo bossia ja balencia tai valentio merkkistä (italialainen). En ole niiiiin perehtynyt laukkumerkkeihin, mutta olen aina ostanut kalliita tavaroita joten siksi minulta löytyy kalliita laukkujakin, vaikka en ole mikään "merkkilaukku harrastaja" missään tapauksessa. Äidilläni on kalliita laukkuja koska hän ostaa sen mikä sattuu ulkoisesti miellyttämään, hinta ei ole olennainen seikka.
Mitä alapeukuttamista tässä on?
Peruskoulu.
20 -vuotias
Michael Kors, 395€
Skotlannista ostettu käsilaukku, Harris Tweed -kangasta, n. 100 eur. Arkilaukkuna käytän Varustelekasta alle kympillä ostettua Suomen armeijan kaasunaamarilaukkua. Terv. FM, tohtorikoulutettava, 38 v.
n. 500 000 vatsalaukku 47v työtön ja hauska...
Kympin taisin maksaa yhdestä kangaskassistani. (19v, ylioppilas.)