Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2242)
Guess 130€ olin tuolloin peruskoulussa ja italiasta ostettiin. Nyt on käytössä clarksin 90€ laukku ja olen amiksessa.
Hilfigerin laukku 100 €, ikää 41 vuotta, ylempi korkeakoulututkinto
49, FM. Tänään käytin Uffin kangaskassia. Mielestäni en ole tämän ketjun juntein.
Pääsempäs kritisoimaan taas....
En käsitä, miksi esim. Lukio-ikäisenä tarvii törsätä tonneja laukkuun. Silloin ei ole vielä edes omia tuloja. Silloin saa varmasti menemään rahaa kaikkeen muuhunkin mielenkiintoiseen, harrastuksiin tms. Kalliin laukun hinnalla saa useamman vuoden salikortin josta jää muutakin käteen kuin kassi...
Sitten kun on omat tulot niin voi tehdä mitä tykkää.
Jenni Dahlman on kaunis nainen, joka hankkii kalliita asusteita. Luin jostain, että laukkukokoelmasta löytyi 5000€ euron Birkin laukku. Ulkonäöllisesti se laukku ei kuvassa erottunut mitenkään edukseen niistä muista. Ei vaan erottunut. Ne hienot, mutta halvemmat laukut olivat ihan yhtä hienoja ellei jopa hienompia.
140€, konjakinruskea nahkainen olkalaukku, merkkiä en muista. 32v, KTM.
Mulberryn veska 1200e, 26v nyt ja amk. Puoliso ostanut minulle (olemme naimisissa ja lapsi on).
Alle 50 euroa, en muista tarkkaan.
22-vuotias.
Ylioppilas, opiskelen kandivaiheessa yliopistolla.
27€, vanha eikä sillä ole koulutusta.
34v. luokanopettaja. Työlaukkuna 1200e maksanut Mulberry. Löytyy myös muita merkkilaukkuja.
Ja sitten ennen kuin kannattaa heittää kateellisena ikävää kommenttia:
Mulla oli rikas ex-mies, joka pyysi "harhahduksiaan" anteeksi laukuilla... Aika vähälle käytölle jäävät, kun jokainen muistuttaa tietyistä miehen panoista.
Vierailija kirjoitti:
Mulberryn veska 1200e, 26v nyt ja amk. Puoliso ostanut minulle (olemme naimisissa ja lapsi on).
Ja juu. Ei mikään järkevä juttu laittaa noin paljon rahaa laukkuun, elämme muuten aika säästeliäästi ja siksi jää kuukausittain sellainen 2000e säästöön.
Ted Bakerin käsilaukku 235e, ikä 25, amk-tutkinto.
Haaveissa siintää Vuittonin Speedy tai Alma. Voisin ostaa käytettynä, jolloin hintakaan ei olisi niin älytön.
Vaikka olisin rikas, en usko että haluaisin maksaa laukusta yli 1000e. Rahalle on niin paljon parempaakin käyttöä.
Noin 200e merkkiä Lumi. En perusta merkkihössötyksestä, teininä se oli tärkeämpää.
Ikä 27, OTM, töissä asianajotoimistossa.
Vierailija kirjoitti:
34v. luokanopettaja. Työlaukkuna 1200e maksanut Mulberry. Löytyy myös muita merkkilaukkuja.
Ja sitten ennen kuin kannattaa heittää kateellisena ikävää kommenttia:
Mulla oli rikas ex-mies, joka pyysi "harhahduksiaan" anteeksi laukuilla... Aika vähälle käytölle jäävät, kun jokainen muistuttaa tietyistä miehen panoista.
Miksi et myy laukkujasi, jos et niitä juurikaan käytä? :) Niillä rahoilla voit sitten lähteä vaikka lomalle ja ostaa myös itsellesi kivan laukun, joka ei tuo ikäviä muistoja.
Ostin uffilta vanhan paidan eurolla ja ompelin siitä itselleni kangaslaukun. Vetoketjun ostin kolmella eurolla. Olen tohtoriksi väitellyt.
Chanel n. 3200€. Ikää 33v ja koulutus lukio/ammattikoulu.
Kyseistä nyssäkkää käytän todella harvoin, useimmiten juhlissa tms. Arkiveskana Mulberry.
Herschelin reppu, n. 100 e. 41 v, tohtori.
Vuitton, noin 2000 €, 38 vuotta, ylempi korkeakoulututkinto. Ostan laukkuja harvoin ja tavaraa kulkee mukana paljon, joten ostan aikaa ja kulutusta kestävää laatua.
1600€ Chloen laukku, ostettu kuusi vuotta sitten. Omistan yhteensä vain kolme käsilaukkua, kaikki klassisia, aikaa kestäviä malleja ja useamman vuoden vanhoja. 33 v., ylioppilas- ja ammattikoulupohjalta kaupallisella alalla, tulot ok.
1200€ Vuitton. Ikää 31v ja amk-tutkinto. Mieluummin ostan silloin tällöin itselleni jotain spesiaalia, kuin vaikka matkustan yksin.
Noin 50€ Desigualin pieni laukku. On ainut laukku,en laukku ihmisiä.
Tuon ostin kun on sen kokoinen että saan tarvittavat mukaan: puhelin & lompakko ja crossbody niin ei tarvii kantaa.
Ikää 31 ja amis.