Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2242)
Varmaan joku Samsoniten matkalaukku. Arkikäytössä on yleensä joku reppu tai sporttilaukku, alle satasen olleet kaikki. Iltalaukkuja tai käsi/olkalaukkuja en juuri käytä ja nekin on kyllä kaikki olleet satasen nurkilla tai selvästi alle. Yhtään ns. merkkilaukkua en omista.
Erikoislääkäri,48 v.
Useampi Longchampin laukku ja reppu, oliskohan n. 150 €, käsilaukuista ehkä kotimaiset Three Bagsin laukut, n. 100 € nekin. Olen jo 2000-luvun alussa ostanut paljon laukkuja kirppiksiltä. 56/yo-merkonomi
Minulla kallein laukku on myös matkalaukku, Samsonite (taisi maksaa jotain 350 e, hyvä ja ultrakevyt). Seuraavaksi kallein taitaa olla tuo repun mallinen läppärilaukku, maksoi 150 e, käsilaukuista kallein n. 80 e maksava. Minua ei kiinnosta yhtään merkkikäsilaukut - en osaa sanoa miksi. Suurin osa LV laukuista on todella rumia.
120mk Savotta reppu. Kävi metsäkoulua katsomalla puiden juurelta täysipäiväisesti reilun 20 vuotta.
Nyt jäi kanssani eläkepäiviä viettämään. Meillä on hänen kanssaan luottamuksellinen ja romanttinen suhde.
Kallein varmaan 60 euroa. Maisteri, 54 vuotta. Minusta olisi älyvapaata laittaa rahoja käyttötavaraan. Aivan yhtä kestävä on 60 euron käsilaukku kuin tonnin.
On teillä vaan yleisesti ottaen hyvin koulutettuja laukkuja.
Scandi Nomad, oli jottain 40 euroa. 40 v ja työtön graafikko.
Moschino n.150 euroa, 32-vuotta, Filosofian maisteri.
En koe tarvetta ostaa 1000 euron LV-laukkua ja esitellä sitä somessa.
Ostin lauantaina mywearin viidenkympin laukun neljänkymmenen prosentin alesta. Paljon mieluisampi kuin lahjaksi saamani merkkilaukku.
-hoitaja
Vierailija kirjoitti:
Kallein varmaan 60 euroa. Maisteri, 54 vuotta. Minusta olisi älyvapaata laittaa rahoja käyttötavaraan. Aivan yhtä kestävä on 60 euron käsilaukku kuin tonnin.
Mutta jostain syystä Mersu tai BMW ei ole älyvapaa hankinta? Miksi Fiat Punto tai joluu pikku KIA ei kelpaa?
Mulla on 90-luvun alun LV, on erittäin hyvässä kunnossa edelleen. 90-luvun autot sen sijaan taitaa jo olla paalissa.
Joku kympin kirppislöytö, ei kai mitään merkkiä. Jos repuista puhutaan, niin parin sadan euron rinkka. Olen 30-vuotias FM.
Noloa omistaa kallis laukku, lv, prada ym. Miten yksinkertaisia ihmisiä!
Taas kateelliset persaukiset alapeukuttaa. Kaikilla pitäisi olla joku kulahtanut, ikivanha paskainen Kånken, muussa tapauksessa olet tuhlari ja huono ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Noloa omistaa kallis laukku, lv, prada ym. Miten yksinkertaisia ihmisiä!
Juu. Hienompaa on viilettää ympäriinsä pieruverkkareissa, laukkuna joku Marimekon ilmaiskassi.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä on älyvapaata laittaa joka kuukausi satoja euroja wolttimättöön ja baareihin, mutta eri ihmisillä on eri prioriteetit, sellaista se on.
Sanna Hopiavuoren nahkainen pieni laukku, noin 70 euroa, hum.kand. 40v.
(Kalliilla kansainvälisillä merkeillä ole omaa silmääni miellyttäviä laukkuja, enkä ikinä haluaisi sijoittaa laukkuun nelinumeroista summaa!)
Vierailija kirjoitti:
Moschino n.150 euroa, 32-vuotta, Filosofian maisteri.
En koe tarvetta ostaa 1000 euron LV-laukkua ja esitellä sitä somessa.
Miksi ihmeessä aikuinen ihminen esittelisi somessa yhtään mitään laukkua?
200€ käsilaukku aitoa nahkaa, ikä 53, metsätalousyrittäjä. Laukkuni on käyttöä varten, en välitä muodista
Edelleen sama vanha Eastpak-reppu (maksoi jonkin verran aikanaan Frankfurt am Mainissa sen ostaessani, en muista paljon enkä muista milloin).
42 v. OTM, HuK
Kari Traa, olisko ollut n. 50€.
42-vuotias tradenomi.