Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2242)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka eivät käytä laukkua, kysyisin mihin laitatte
-lompakon
-kännykän
-kamman
-nenäliinoja
-huulipunan/-rasvan
-avaimet
-aurinkolasit tai lukulasit
-varalla olevan tamponin/siteen
-kynän
???Näiden tavallisten lisäksi itselleni kulkee käsilaukussa mukana vielä varamaski, pieni käsidesi, pieneen tilaan taittuva ostoskassi, kynsiviila ja muutama laastari. Kaikkea ei voi tunkea taskuihin.
Lompakko ja kännykkä on takin taskuissa. Nenäliina ja avaimet housuntaskuissa. Muuta tuolta listalta en kuljeta mukana.
t. mies
No sama. Paitsi että olen nainen.
Nahkalaukku, ei mikään merkki, 27,90. Mulla on kerralla käytössä yksi laukku, ostan uuden sitä mukaa, kun edellinen hajoaa. 50 euroa on kipuraja. Ikä 46, ammattikoulutausta.
Arviolta parin sadan euron rinkka (ostettu tosin markka-aikaan), noin 22 v., rippikoulussa se oli mukana, mutta tuskin sillä mitään jäi päähän (kun ei jäänyt hirveästi itsellänikään)
Pakko laittaa kirjoitti:
Arviolta parin sadan euron rinkka (ostettu tosin markka-aikaan), noin 22 v., rippikoulussa se oli mukana, mutta tuskin sillä mitään jäi päähän (kun ei jäänyt hirveästi itsellänikään)
Mulla on kanssa vanha rinkka jonka sain vaihtokaupoissa. Olisko iältään parikymmentä vuotta ja kyllä me jotain ollaan opittu kun yhdessä matkataan.
"Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus"
Kallein laukku on ehkä noin 100 euroa. Kallein ikä oli varmaan noin kolmekymppisenä kun piti ostella kaikki elämän suuret hankinnat. Kallein koulutus taas oli yliopistokoulutus, varsinkin ulkomailla vietetyt ajat.
Vierailija kirjoitti:
Kolminkertainen tohtoris nainen täällä ja ikää on 32 vuotta ja omistan vain laukkuja, jotka maksavat vähintään 15,000 euroa.
Täällä satakertainen tohtori ja 36 (näytän ankkahuulineni 25-v), muuta täytettä alempana ja takana myös. Omistan vain sellaista mitä muilla ei ole, koska lyxys.
Kiitos alapeukuista.Tästä huomaan että joko minua luultiin typeräksi,jokaei ymmärtänyt kysymystä...tai sitten pidetään nenäkkäänä.
Kerroin vain tarinani aiheesta Kallein laukku.
Koulussa aikanaan annettiin kirjoitustehtäväksi Syksyn sävel.Senkin sai valita kirjoittiko juuri valitusta uudesta Syksyn sävelestä,vain syksyn maisemasta ja tunteista vai mistä hyvänsä.
En muista tarkalleen, mutta vähän alle 200e hintainen suomalainen nahkalaukku. Käytän sitä työmatkoilla vähän hienompana olkalaukkuna, arkioloissa käytän kangaslaukkua. En omista yhtäkään ns. merkkilaukkua. 43v, ylempi korkeakoulututkinto. Työni puolesta minun ei tarvitse pukeutua hyvin. Jos olisin jossain edustustehtävissä, voi olla, että laukkuihin täytyisi panostaa enemmän.
Targus-tietokonelaukku,reppu siis. vähä yli 100e.
Perus DiI olen(en vaativalla alalla)
En muista hintoja, mutta minulla on kaksi Mulberryn laukkua. Toinen on Lily ja maksaa näköjään nykyään 1200 €, mutta en kyllä tuhattakaan siitä 11 vuotta sitten maksanut. Toisen nimeä en tiedä, enkä löydä Mulberryn sivuiltakaan sitä, mutta ulkonäöltä vastaa paljolti Bayswater totea, joka maksaa 875 €. Ehkä jotain samoja hintoja oli omanikin. Ostin sen muistaakseni 9 vuotta sitten.
Olen 30-vuotias maisteri. Kun ostin nämä laukut olin 19- ja 21-vuotias ylioppilas.
Uusia ei ole tarvinnut ostaa, sillä nämä laukut ovat edelleen päivittäisessä käytössä ja ehjiä.
Chanel 2.55 ( ovh 9000€), Vakuutusasiamies yrittäjä (tradenomi), palkka 18000€/kk
25e, insinööri, 43v. Ei kiinnosta laukut muuten kuin että on ehjä, ok näköinen ja tarpeellinen mahtuu mukaan.
Paperipussi ja kallis oli.
Kun pitää elvistellä .
Ihana paperipussi kulkee aina mukana.
Saan esitellä vaurauttani.
Erikoislääkäri.
Kohta eläkeiässä.
Kallein (muutama kymppiä) ja huonoin on se ainoa uutena ostettu. Muut kirppikseltä eri laatuisia, osa hyviäkin. Ikää paljon , koulutus ylempi korkeakoulututkinto.
Nahkasalkku. Merkki joku randomi . Hinta 450 e. Tämän lisäksi minulla on tällä hetkellä pari 6 euron käsilaukkua Kontista
Ehkä jonkun 200-300e joku aika perus nahkalaukku, en muista merkkiä. Yleensä laukkuni ovat 100-200e maksavia perus nahkalaukkuja ei miltään erityisen tunnetuilta brändeiltä.
30v, DI
Vierailija kirjoitti:
Nahkasalkku. Merkki joku randomi . Hinta 450 e. Tämän lisäksi minulla on tällä hetkellä pari 6 euron käsilaukkua Kontista
Ai niin koulutus unohtui. DI
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jonkun 200-300e joku aika perus nahkalaukku, en muista merkkiä. Yleensä laukkuni ovat 100-200e maksavia perus nahkalaukkuja ei miltään erityisen tunnetuilta brändeiltä.
30v, DI
Sama täällä. Ikää 55 v
Olisko se mun rinkka, noin 200€, en enää muista tarkkaa hintaa.
41v, maisteri.