Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2242)
Yhtään en kyllä tiedä laukkuni koulutusta. Ikää sillä on viitisen vuotta niin että eiköhän se eskariin mene
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka eivät käytä laukkua, kysyisin mihin laitatte
-lompakon
-kännykän
-kamman
-nenäliinoja
-huulipunan/-rasvan
-avaimet
-aurinkolasit tai lukulasit
-varalla olevan tamponin/siteen
-kynän
???Näiden tavallisten lisäksi itselleni kulkee käsilaukussa mukana vielä varamaski, pieni käsidesi, pieneen tilaan taittuva ostoskassi, kynsiviila ja muutama laastari. Kaikkea ei voi tunkea taskuihin.
Lompakko ja kännykkä on takin taskuissa. Nenäliina ja avaimet housuntaskuissa. Muuta tuolta listalta en kuljeta mukana.
t. mies
Marimekon Pal olkalaukku normihinta 95€, ostettu Sokoksen 3+1 päiviltä, hinta ehkä 60-70€. Sairaanhoitaja, nainen, 34 vuotta.
Ja on mulla 100€ maksanut iso Samsoniten vedettävä matkalaukku.
Minulla on kaksi n. 50 € maksanutta laukkua. Molemmat ovat aitoa nahkaa ja kestäneet hyvin käyttöä. Stockmannilta hankittuja. Olen 30-vuotias sairaanhoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Eikö noiden LV:n laukkujen ostaminen ole jo vanhanaikaista.
Eivät, ne ovat aina klassikoita, vaikka buumi on ohi.
Ei laukuillani ole koulutusta. Tosin ei yksikään niistä mikään kallis laukku olekaan.
Valkoinen versacen laukku 155 euroa
Toinen versacen valkoinen laukku 100 euroa
Molemmat laukut on ostettu alesta ja ovat aitoja.
Löydän alesta enemmän kaikkea kivaa oikea hinta laukuilla olisi ollut yli 600 euroa.
Nainen 28 ja peruskoulu
200€, elämäm kova korkeakoulu. Tällä hetkellä teen väitöskirjaa kyseisessä korkeakoulussa.
Influensseri kirjoitti:
Hermes Birkin himalaya 30. Muistaakseni 115k maksoin 2019. Peruskoulu influensseri 24v
115.000, siinä on jo tyyliä ;)
Moschinon reppu 1200€. Olen työtön yh-äippä 39 v.
Marimekon nahkainen laukku n. 130 €. Muut pari olen ostanut jostain käytettynä, eivät ole mitään merkkituotteita. Filosofian maisteri (luonnontieteet) 33 v.
Kaikenlaisia muovikasseja sitä hamstrataan
Influensseri kirjoitti:
Hermes Birkin himalaya 30. Muistaakseni 115k maksoin 2019. Peruskoulu influensseri 24v
🤣🤣🤣🤣
MOT
Vierailija kirjoitti:
-lompakon
-kännykän
-kamman
-nenäliinoja
-huulipunan/-rasvan
-avaimet
-kynän
???Näiden tavallisten lisäksi itselleni kulkee käsilaukussa mukana vielä varamaski, pieni käsidesi, pieneen tilaan taittuva ostoskassi, kynsiviila ja muutama laastari. Kaikkea ei voi tunkea taskuihin.
Kortit kännykän kotelossa ja kännykkä sekä avaimet taskussa. En tarvii mitään nenäliinoja tai kampoja, enkä halua kanniskella tommosta romumäärää. Huvipuistoreissulla ym sitte reppu käytössä.
Oma kallein laukku varmaan ollut joku 70euroa nuorempana kun vielä käytin käsilaukkuja. Keskiasteen koulutus, työkyvytön ja ikää 41
Jotain vajaa 300e muistaakseni maksoi iso laukku Svenskt Tennin norsu-kankaasta, sain lahjaksi. Ikä 39v ja amk-koulutus.
Mahalaukku lienee kallein laukku kellä tahansa, se on korvaamaton!
Noin 60e. Ent. yrittäjä, nyt korkeakoulututkintoa suorittamassa. 35v
Ostin pitkään jotain halpoja, mutta menivät ehkä vuodessa rikki, joten nyt on ollut projektina hankkia itselle kolme kestävää, pitkäikäistä nahkalaukkua, jotka sopii mahdollisimman monen arkivaatteen kanssa eli mielellään esim kastanjanruskea tms neutraali. Tavoite, että niitä voisi käyttää ainakin 10 vuotta.
Mitkään tietyt merkit ei kiinnosta, enkä itse asiassa halua että laukuissa näkyy mitään merkkejä näkyvästi.
Olen löytänyt nyt 2 näistä, kummatkin noin 60e.
Toinen nahkainen cityreppu, johon mahtuu mm 13 tuumanen läppäri/tabletti/A4-kansio ja joka muuntautuu myös olkalaukuksi. Ostettu ulkomailta, Italialainen valmistaja.
Toinen on "hobo bag" tyylinen vähän isompi käsi/olkalaukku. Ostettu Tampereen Matka- ja Nahkatavaraliikkeestä. (Suosittelen kauppaa!)
Etsinnässä vielä pienikokoinen laukku, jossa säädettävä pään yli menevä hihna. Sellainen johon ei tarvii mahtua muuta kuin ihan olennaisimmat tavarat (avaimet, puhelin, korttilompakko).
Merkkilaukut pitää kyllä arvonsa tai tuplaa sen. Mulla on yksi Vuitton, jonka ostin 12 vuotta sitten Lontoon liikkeestä 400 punnalla, nyt sen arvo on 1200 euroa. Yksi Mulperry on myös, maksoin uutena 600 e. Tuplannut hintansa sekin.
FM 40
-lompakon
-kännykän
-kamman
-nenäliinoja
-huulipunan/-rasvan
-avaimet
-kynän
???
Näiden tavallisten lisäksi itselleni kulkee käsilaukussa mukana vielä varamaski, pieni käsidesi, pieneen tilaan taittuva ostoskassi, kynsiviila ja muutama laastari. Kaikkea ei voi tunkea taskuihin.