Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2242)
Marimekon Urbaani olkalaukku. En muista paljon maksoi. Inhoan laukkuja joten kannan mieluummin avaimet+lompakon+puhelimen taskussa. 37v ja tradenomi.
Off topic.. miksi naisten vaatteissa on niin vähän taskuja tai sitten valetaskuja!
Olen työtön 38-vuotias tradenominainen. En omista yhtään laukkua. Tarvitsemani tavarat mahtuvat yleensä taskuihin ja tarpeen vaatiessa käytän muovikassia laukkuna.
Vierailija kirjoitti:
Versacen krokotiilinahkainen laukku, n 2000 euroa. Jo 10 vuotta vanha ja edelleen kuin uusi, päivittäiskäytössä. Dolce&Gabbana 1600 euroa, tämäkin yhtä vanha, kovassa käytössä ja kuin uusi. Lisäksi muutama n 1000 e laukku. Miksikö? Ovat kauniita ja kestäviä, käytän paljon, ja on varaa ostaa, ei ole muista menoista pois. Ikä 42, koulutus 2 yliopistotutkintoa.
Vetäkää kateelliset ja köyhät ihan vapaasti hernettä nessuun, ei kiinnosta, ostan ja käytän mitä haluan, on talous ja itsetunto kohdillaan.
Valehtelet. Versacella ei ollut krokotiilin tai alligaattorin nahasta valmistettua laukkua mallistossaan noin 10 vuotta sitten, ja jos olisi ollut niin sen hinta olisi ollut vähintään viitisen tonnia.
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön 38-vuotias tradenominainen. En omista yhtään laukkua. Tarvitsemani tavarat mahtuvat yleensä taskuihin ja tarpeen vaatiessa käytän muovikassia laukkuna.
Ilmeisesti myös lukutaidoton?
Sillä otsikossa kysytään nimenomaan että; kallein omistamasi laukku.
Rimowa
650 €
Se on15 v. vanha
Laukulla ei ole koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näihin älyvapaisiin ketjuihin voi vastata tasan sillä tavalla kuin katsoo sopivaksi.
Adidaksen putkikassi arvo 20€.
299, Michael Kors. 42, maisteri.
Varmaan joku Seppälän yli kymmenen vuotta vanha, muutaman kympin laukku.
Ja ei sillä mitään koulutusta ollut.
Kallein taitaa olla LV Neverfull, niitä on Monogram ja Damier Ebene. Joskus omistin Keepallin, mutta möin sen, koska koin sen tarpeisiini olevan liian iso. 28v. FM, kohta KTM.
Mun laukut on iättömiä.
Ja kouluttamattomia.
Kath Kidstonin laukku, 47 v., tohtori
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoituksenani oli sanoa, että kaikki naiset eivät edes halua käyttää laukkuja ilman, että tekevät asiasta mitään numeroa. Laukuissa ja varsinkaan kalliissa merkkilaukuissa ei vain yksinkertaisesti ole mitään järkeä. Ihme oletus, että kaikki naiset edes haluaisivat jotain laukkuja käyttää.
3 punnan pieni olkalaukku Primarkista, 47 vuotta ja FM. Estettä ei ole kallimmallekin laukulle, mutta kun tuo kapistus ei suostu hajoamaan 😁
Chanel 5900 euroa, somevaikuttaja 22v, peruskoulu
Siwan kassi, jossa oli 400 000 markkaa 50v duunARI
Ralph Laurenin musta olkalaukku, 150€, 19v ylioppilas
Varmaan joku Hennesin 15e laukku, luovan alan työläinen
Liitin reppu, 66 v, filosofian tohtori