Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2242)
Chanel, n. 5 800 euroa, 61-v. ja akateeminen loppututkinta
Pradan laukku, n. 1000 euroa, korkeakoulututkinto, 52-v.
Ralf Lauren , oisko 20 000 eli suurpiirtein 2000 euroa.
Yrittäjä, ikä 60 + .Pari Mulberryä . Italialaisia laukkuja .
Noin 300 euroa.
52 vuotta, merkonomi
Wau! En ole edes tiennyt, että laukut voivat kouluttautua ja suorittaa tutkintoja! Minulla on vain ihan kaupasta ostettuja laukkuja. Joillakin on ns. aitoustodistuksia, dust bageja ym., mutta yhdelläkään ei tutkintotodistusta.
Noin 50€ uutena. Maisteritutkinto, 35v.
Useampi Chloen, Louis Vuittonin, Ysl ja Guccin laukku hinnat 900-2500 euroa. Tradenomi 42 v.
Mikä tämän aloituksen pointti on? Että koulutetuilla kalliit merkkilaukut?
Minulla on merkkilaukku ja merkkivaatteet, ostettu vanhoina, muttei merkkien takia vaan kestävyyden. On esim. 5v käytössä ollut Marellan t-paita ja edelleen hyvässä kuosissa.
Ikä 42, sosiaalityöntekijä. (joten korkeakoulututkinto)
HUOM: olen keräilijä ja kallein on hieman päälle 6 000 euron Chanelin jumbo. Tämä yksi n. 40 laukun kokoelmasta, 42 ja yliopistokoulutus.
Antaa Kånken-hullun raivota: iso violetti Kånken-reppu, hinta n. 90 € liikkeestä riippuen. Sain ei-toivotuksi joululahjaksi lukiossa, ollut siitä lähtien koulureppuna ja varmaan pysyykin sellaisena yliopiston loppuun asti. Ikää 19 vuotta, ylioppilas.
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä nämä muka maisterit ja viestinnänjohtajat yms. viettävät aikaansa vauvapalstalla, jossa suurinosa työttömiä köyhiä luusereita?
En ihan usko. Olkaapa rehellisiä.
Oletko kateellinen ? Mikä teitä vaivaa?
Ostin ikean sinisen kassin 100 000 eurolla. Itkekää sitä köyhät, olette varmasti kateellisia jos alapeukutatte!!!
Vierailija kirjoitti:
Ostin ikean sinisen kassin 100 000 eurolla. Itkekää sitä köyhät, olette varmasti kateellisia jos alapeukutatte!!!
Joku muotisuunnittelija on tosiaan brändännyt sen, en nyt tosin muista, kuka. Eikä muuten ole mitään halpoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku muotisuunnittelija on tosiaan brändännyt sen, en nyt tosin muista, kuka. Eikä muuten ole mitään halpoja.
Balenciaga. Hinta yli 2.000 euroa.
https://www.phillyvoice.com/ikea-has-hilarious-response-designers-2145-…
Vierailija kirjoitti:
Wau! En ole edes tiennyt, että laukut voivat kouluttautua ja suorittaa tutkintoja! Minulla on vain ihan kaupasta ostettuja laukkuja. Joillakin on ns. aitoustodistuksia, dust bageja ym., mutta yhdelläkään ei tutkintotodistusta.
Tutkintotodistus on sama kuin aitoustodistus ja sen saa vain läpäistyään loppututkinnon.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämän aloituksen pointti on? Että koulutetuilla kalliit merkkilaukut?
Minulla on merkkilaukku ja merkkivaatteet, ostettu vanhoina, muttei merkkien takia vaan kestävyyden. On esim. 5v käytössä ollut Marellan t-paita ja edelleen hyvässä kuosissa.
Ikä 42, sosiaalityöntekijä. (joten korkeakoulututkinto)
Mun olettamukseni oli toisin päin. Kalliita laukkuja vaikuttaa olevan eniten pissiksillä, joilla ei niihin oikeasti olisi varaa.
Mittaamattoman arvokas Viitasammakonnahkainen Dulge & Glåbbana vuodelta Esko ja Paavo.
Torvisienitutkija, yamk
Vierailija kirjoitti:
Tässä sen huomaa miten muotimaailma tosiaankin rahastaa naisia ja eritoten naisia jotka yleensäkin seuraa miehiä enemmän muotia ja on materialisteja.
Miehet leveilee rannekelloilla, nasten juttu on käsilaukku.
Alepan muovipussi, löydetty roskiksesta joten 0 eur, vähän reikäinen, elämän koulu. -M52