Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2242)
Chocoskin kirjoitti:
Joku esittää henkilökohtaisia kysymyksiä, kertomatta edes miksi kysyy, ja kaikki te bimbot menette heti vastaamaan. V....ako mun ikä ja koulutuspohja kuuluu siihen, millaisen Fendin omistan?
Onhan se nyt aika mielenkiintoista, miten monta elämämkoululaista on merkkilaukkujen omistajien joukossa. Veikkaan, että aika monta. Ja uskokaa tai älkää, tämä on valistunut arvaus, sillä valitettavasti lähisukuun kuuluu ankkahuuli pissis, ja tunnen useita hänen ystäviään myös. Arvostavat kalliita merkkituotteita, kuten myös ne porukat, joita Hesari hetki sitten haastatteli tästä aiheesta. Lähinnä he olivat työttömiä maahanmuuttajanuoria.
~600 maksoin second handinä, 39v peruskoulu.
Mun laukku menee vasta eskariin syksyllä.
Vierailija kirjoitti:
39v, LV capucines, uutena n. 4000e, ostin käytettynä hieman yli puoleen hintaan.
Parhaatkaan laukut ei muuten ole mitään sijoituksia jos ne itse ostaa uutena, vaikka joku niin perustelee. Mutta jos löytää priiman käytetyn, sen hinta voi ajan kanssa nousta.
Miten niin eivät uudet laukut eivät voi olla sijoituksia?
Mun Chanelin hinta on 7 vuodessa noussut 2000€. Jos nyt myisin laukkuni niin varmasti tienaisin sillä. Kun pitää lauksta huolta ja säilyttää kuitit yms. niin kyllä niillä pystyy tienaamaan.
Noin 50 €, merkistä ei hajuakaan, 39 v, DI
Haglöfsin rinkka tai matkalaukku.
Sillä ei oo mitään väliä kai, mikä koulutus vai onko? Aivan hyvin voi siivooja ostaa kalliin laukun . Ei ne suuret tulot, vaan pienet menot. Ja moni kauppatieteilijä ei edes välttämättä tienaa kovin hyvin.
600 euroa, 3 vuotta, ei ole käynyt kouluja.
Chanel 2.55 uutena n. 6000€. Työtön merkonomi 42v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
39v, LV capucines, uutena n. 4000e, ostin käytettynä hieman yli puoleen hintaan.
Parhaatkaan laukut ei muuten ole mitään sijoituksia jos ne itse ostaa uutena, vaikka joku niin perustelee. Mutta jos löytää priiman käytetyn, sen hinta voi ajan kanssa nousta.
Miten niin eivät uudet laukut eivät voi olla sijoituksia?
Mun Chanelin hinta on 7 vuodessa noussut 2000€. Jos nyt myisin laukkuni niin varmasti tienaisin sillä. Kun pitää lauksta huolta ja säilyttää kuitit yms. niin kyllä niillä pystyy tienaamaan.
Laukku on käyttöesine. Jos pidät sitä mukanasi ihmisten ilmoilla, niin tuskin se uuden veroisena säilyy. Eipä ole järjen hiventä maksaa tuhansia euroja tuollaisesta tuotteesta. Melkein yhtä pöhköä kuin maksaa satoja tuhansia euroja autosta, kun paljon halvemmallakin saa ihan soivan pelin.
Satussymbolit on sitten erikseen, ja tokihan tuollainen kallis väsky toimii joillekin daameille statussymbolina siinä missä satojen tuhansien eurojen tai miljoonien eurojen auto joillekin egon (tai kikulin) jatkeena.
Muutamia tonnin veskoja, Chloe saattaa olla näistä kallein. Satsaan laatuun en määrään. Miellyttävät silmää vuosia. Toisaalta en maksaisi tonnia enempää kuin Chanelista. Hermeksen laukkujen ulkonäkö ei iske. Nainen, 44, tuplamaisteri
Reilun tonnin lumivyöryreppu. Vai lasketaanko jos sain kangaskassin viiden tonnin venevakuutuksesta?
46v DI, MBA
Chanelin classikko double flap.. ostettu jo vuosia sitten, taisi olla 2200+
Hermesin Trim n. €7000 varmaankin, mutta laukku on aika iäkäs.
Keskeen jääneet kauppatieteenopinnut, 50v
Olisko about 40€, tai jotain… paitsi jos matkalaukku lasketaan. Se oli kyllä vähän yli 100€. Ikä on 44v ja koulutus sairaanhoitaja amk.
Vierailija kirjoitti:
Chanel 2.55 uutena n. 6000€. Työtön merkonomi 42v.
Kuinka vanha laukkusi on, mitä kouluja se on käynyt? :)
38v hallintotieteiden maisteri, kallein laukku on kirpparilta ostettu Marimekon olkalaukku 70€.
Rinkka kyllä maksoi 480€, mut sitä ei varmaan lasketa laukuksi?
Vierailija kirjoitti:
38v hallintotieteiden maisteri, kallein laukku on kirpparilta ostettu Marimekon olkalaukku 70€.
Rinkka kyllä maksoi 480€, mut sitä ei varmaan lasketa laukuksi?
Ei, sehän on maisterin reppu. Paljon tietoa kannettavana.
Noin 100€, 25 vuotta ja alempi korkeakoulututkinto.