Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2242)
K-marketin muovikassi, 48 v ja insinööri
Tein laukun vanhasta tyynyliinasta, en halua koreilla asusteilla. Kauppatieteen maisteri, 45v.
Hermes Birkin, 29 vuotta, kesken jäänyt peruskoulu matalan äo:n takia.
Tässä ap:n aloituksessa näkyy hyvin se miten suoraan Sinkkuelämää jne. sarjojen katsominen vaikuttaa. Vedetään naisia höplästä ja saadaan heidän tulonsa muotitalojen miesomistajille kirjoittamalla laukkuun "Pentti Rissanen" ja laittamalla hinnaksi 3000 €. Uskomatonta, että jotkut naiset maksavat ilmasta.
Vierailija kirjoitti:
Materiaalit 50€, itse tehty olkalaukku :)
Laske työtunnit mukaan!
Täysin kouluttamattomilla näyttää olevan runsaasti erittäin kalliita laukkuja, kun taas tohtoritason ihmiset sekä verotiedoissa kärjessä porskuttelevat suosivat sekä taskujaan että pari euron kirppislöytöjä:D
Vierailija kirjoitti:
Tässä ap:n aloituksessa näkyy hyvin se miten suoraan Sinkkuelämää jne. sarjojen katsominen vaikuttaa. Vedetään naisia höplästä ja saadaan heidän tulonsa muotitalojen miesomistajille kirjoittamalla laukkuun "Pentti Rissanen" ja laittamalla hinnaksi 3000 €. Uskomatonta, että jotkut naiset maksavat ilmasta.
Sun logiikka ontuu, heh... Samalla periaatteella esimerkiksi arvotaulu on pelkkää maalia, puuta ja kangasta. Ei niitä arvolaukkuja valmisteta kuin lähikaupan ostoskasseja. Määrät saattavat olla hyvinkin rajallisia ja jälleenmyyntiarvo erinomainen.
Bundeswehrin iso keikkalaukku, hinta muistaakseni 30 euroa. Elämämkallu-pro.
Kaiken taskuissa säilyttävät tuskin kulkevat ympäristöystävällisesti julkisilla kulkuvälineillä!!
Musta nahkainen käsi-/olkalaukku. Merkkiä en muista, ostettu whkä 10-15 v sitten. Hinta reilu 100 euroa.
Akateeminen koulutus, ikä 60
Täällä genuine leather made in Finland (eikä ole tyhjä :-)
Merkkiä en muista enkä jaksa tarkistaa, mutta taisi olla joku 30 € olkalaukku. Ikää 35 v. ja merkonomitutkinto.
Mulle on ihan samantekevää joku merkki, kunhan laukku vaan ajaa asiansa ja on ehjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Louis vuitton vernis alma 2000e. Carlos Falchi pythonin nahkalaukku 2000e.
Amk-sh + merkonomiksi kouluttaudun nyt :)
Eikö tommonen kasi tonnia ole sh:n nettopalkka? Melkoinen arvovalinta laittaa parin kuun palkat kahteen laukkuun. Miksi ne ovat niin tärkeitä? T. se marimekkolaikkuinen jolla nettotulot moninkertaiset.
Sh:n nettopalkka on jotain tuota luokkaa,mutta en minä ole aikoihin tehnyt tuota työtä. Minulla on elämässäni mahdollisuus valita käynkö töissä ja mitä teen. Nyt olen päättänyt opiskella kaupallista puolta.
Minulla on noin 20 laukkua hannaltaan 400-2000 euroa. Miksikö ostan niitä ? Pidän niistä :)
Pidä tiukasti miehestäsi kiinni, sinun koulutuksella ja puuttuvalla työkokemuksella taitaisi kassit vaihtua prisman muovipusseihin. Varmaan se omanarvontunto täytyykin kasseista tuollaisessa tilanteessa hankkia.
En ole tuo sh mutta pakko kommentoida! Kyllä huomaa miten sitä ollaan rikkaasta miehestä kateellisia! Ahhahhaa! Kaikkihan kun eivät sellaista saa! Ja ajatelkaas! Mies voi kaiken lisäksi olla vielä kaikkea muuta hyvää! Ei pelkäästään varakas :) Joillakin on vasn asiat paremmin kuin toisilla! Olkaa vaan kateellisia!
Kaikki kitkeytyy kateellisuuteen. En tiiä oonko sammaa mieltä vai e. Mut kylä ois helepompaa itselle ja läheisille kun ei oltais katteellissii. Elä ja anna elää
Vierailija kirjoitti:
Täällä genuine leather made in Finland (eikä ole tyhjä :-)
Genuiinit on rauhoitettuja!
Laukkuni on 5 vuotta vanha, Marimekko ja hän aloitti juuri joukko-opin peruskurssin.
Jaa, mikäköhän olisi....
Mulla on joku Marlboron paksua nahkaa oleva viikonloppulaukku. norm. hinta n. 800e ehkä...
Samsonite Pro DLX 17" tietokonereppu, ehkä 400-500e.
M53, DI (ei se toinen mies 53v)
Marlboron laukkua en ole käyttänyt juuri koskaan. Se on ihan uuden veroisessa kunnossa.
En ikinä ostaisi mitään ökylaukkuja kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun logiikka ontuu, heh... Samalla periaatteella esimerkiksi arvotaulu on pelkkää maalia, puuta ja kangasta. Ei niitä arvolaukkuja valmisteta kuin lähikaupan ostoskasseja. Määrät saattavat olla hyvinkin rajallisia ja jälleenmyyntiarvo erinomainen.
Tiedustelen ihan uteiliaisuudesta, onko jälleenmyyntiarvot koronan jälkeen edelleen yhtä hyviä?
Vierailija kirjoitti:
Täysin kouluttamattomilla näyttää olevan runsaasti erittäin kalliita laukkuja, kun taas tohtoritason ihmiset sekä verotiedoissa kärjessä porskuttelevat suosivat sekä taskujaan että pari euron kirppislöytöjä:D
Näin se omassa tuttavapiirissäkin menee. Maisterit ja lisurit ostaa usein jopa kirpparilta, suosii hillittyjä ja ajattomia laukkuja, kun taas kouluttamattomat ja amikset hommaa niitä blingimpiä, joissa näkyy logot ja hinta.
Kirpparilta aivan ihana, uusi laukku. 10 e. Ikä 51 v. Hoitaja.
Materiaalit 50€, itse tehty olkalaukku :)