Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2242)
Vierailija kirjoitti:
On kyllä tässä maailman tilanteessä ihan h..tin fiksua miettiä jotain kalleinta laukkua jota omistaa.
juurikin noin. Täys tyhjäpää aloitus. Jotenkin surullista. Eikä saa tuomita. Usein autismin kirjon ihmisillä saattaa oireilla myös noin harvoin, mutta mahdollista.
En omista, hyvä jos sokoksen alesta 59 raaskii maksaa, amk eikä se auttais vaik oisin di
Kallein omistamani laukku on ollut ehkä n. 40e. Koulutus filosofian maisteri ja ikä 33.
29:90 adidas reppu 🤣🤣😂😂😂
40v lähihoitaja
Mulberry bayswater, ostin käytettynä 300€. Ikä 50+. Työtön luuseri olen.
Kallein laukkuni taitaa olla nahkareppu. Maksoi muistaakseni n. 200 markkaa. Ikää sillä on jo kohta 30 vuotta. Mitenkään en ole sitä kouluttanut. Hyvin on hommansa hoitanut ilman koulutustakin.
Lentolaukku taisi maksaa 79 euroa. Maisteri. Vuositulot ovat yli 70 000 euroa, eli voisin toki ostaa kalliimmankin laukun, mutta en välitä käyttää rahaa sillä tavalla. Pidän esimerkiksi kirpputorilöydöistä.
Freitagin olkalaukku, sellainen hieman sitä klassista marimekko-olkalaukkua pienempi malli. Yritin nyt netistä katsoa niin näyttäisi maksavan 120e.
Olen 34-vuotias lääkäri.
Laukkuni on roskiksesta löydetty. Toki minulla olisi varaa kalliimpaankin, mutta 190 000 euron vuosituloillani tuen mieluummin kulttuuria sekä omavaraista luomutuotantoa.
Mulla oli kalliiksi tullut laukku, mutta se unohtui huoltoasemalle n.50v / sivakoija kari-pekka ..yrö
Vierailija kirjoitti:
Laukkuni on roskiksesta löydetty. Toki minulla olisi varaa kalliimpaankin, mutta 190 000 euron vuosituloillani tuen mieluummin kulttuuria sekä omavaraista luomutuotantoa.
Minäpä lisäsin tyhjään kahvipakettiin sangat ja ihan hyvä laukku siitä tuli. Tohtorinväitös on tekeillä ja vuositulot ovat 250 000! Ikä 38 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nahkainen laukku kirpparilta 20e. Olen hallintotieteiden tohtori. Voin kertoa että en myöskään tunne ihmisiä joita kiinnostaisi "laukkujen" maailma. Varsinkaan kollegoja.
Sen sijaan kalliit laukut kiinnostavat instagram-naisia joilla ei välttämättä minkäänlaista tutkintoa. Saako heitä sanoa nykyään pinnallisiksi? Omaan myös fiksuja älykkäitä ystäviä joilla ei mitään tutkintoa, mutta ei kuulu heidänkään kiinnostuksen kohteisiin. Olen 38v nainen.
Olisiko helpompi kysymys. Käytätkö IG, onko laukkusi ollut näkyvissä yhdessäkään kuvassa. Tietävätkö ystäväsi että sinulla kallis laukku tms.
Absurdi ajatus että edes paras ystäväni tietäisi mitä omistan tai mitä "merkkejä" vaatekaapissa. Sanoisin että ei kuulu akateemiseen maailmaan lainkaan ja enemmän korostetaan eettisyyttä.
Et nutturankiristäjä ole ylemmyydentunnossasi mua yhtään parempi ihminen, sillä johonkin turhuuteen myös sun rahat uppoavat. Ja siihen sulla on täysi oikeus. Älä siis stereotypisoi muita ihmisiä, vaikka ilmiselvästi kuvitteletkin olevasi kulutustottumustesi suhteen täydellisyys. Mulla on merkkilaukkuja monen kymmenen tuhannen euron edestä ja se on harrastus muiden joukossa.
Maisa on aloittanut uuden keskustelun täällä kun kaikki vanhat poistettu. No voi. Ja samantien stereotypisoi tohtorinnan nutturapääksi.
Mikähän sunkin äo.
T eri
500€, se on 2 vuotias laukku, eikä laukut opiskele. Tai en oo varma.
Kanarialta pari vuotta sitten ostettu laukku, aitoa nahkaa ja hinta noin 45-50€. Olen 43 v. ja ollut säännöllisessä kokopäivätyössä yli 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä tässä maailman tilanteessä ihan h..tin fiksua miettiä jotain kalleinta laukkua jota omistaa.
Heh, mitä jee! Sustelua. Maailman tilanteen kannalta on ihan sama onko sulla laukkua vai eikö:D
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju kertoo kyllä kaiken suomalaisnaisten tyylitajusta.
Oikeasti, reppuja ja kangaskasseja? Ja suhteellisen paljon akateemisilla naisilla, joilla oletettavasti paljon kontakteja työelämässä. Ettekö mieti yhtään ensivaikutelmaa?
Akateemisissä piireissä käytetään paljon reppuja ja kangaskasseja. Kontaktit käyttävät niitä myös. Akateemisissä juhlissa puolestaan edustetaan tyylikkäästi ja käytetään korkealuokkaisia asusteita ja vaatteita.
Mahalaukku, vielä vetää kaljaa.. t: Heino ikisinkku 62v.
Se on akateemisten hyvävaraisten keski-ikäisten guilty pleasure roikkua täällä ja seurata mitä n.s. tavikset täällä kertoo elämästään ja ajatuksistaan. Mielenkiintoisempaa kuin tosi-TV! Myös ulkomailla asuvia täällä on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta voi näköjään päätellä, että mitä matalammin koulutettu nainen, sen arvokkaampi laukku. No, eipä kyllä yllätä.
T. Se 28 -vuotias
Ennen kalliin ajattoman laukun ostaminen oli järkevää. Kestivät monta vuotta ja kun hinnan jakoi käyttövuosille, ei summa ollut korkea.
Merkkilaukkujen laatu on huonontunut koko ajan ja 200€ laukku ei kestä edes puolta vuotta normaalissa käytössä. Sama pätee myös kenkiin.
Ei kestä normaalia käyttöä? Mikä on sun normaali laukunkäyttö? Mun 30-100 euron laukut on kestäny vuosia mun normaalikäytössä
Sunlaisten ihmisten tulis käyttää vaan niitä Alepan muovipusseja
Missä liejussa, saastassa ja liassa sun laukku aina käy? Tai heitteletkö laukkua mihin sattuu miten sattuu ja / tai laitatko kestävyyteensä nähden niin paljon ja niin painavaa tavaraa ettei kestä, mikä on se tapa jolla sinä käytät laukkua?
Joku satasen tai kahden Ted Baker. Olen 36v tradenomi.