Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus

Vierailija
22.04.2016 |

Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto

Kommentit (2242)

Vierailija
921/2242 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkainen lompsa. Ikää 23vuotta.

Käytin kerran noin 20 minsaa kun säilytin henkilökohtaista omaisuuttani sen sisällä.

Vierailija
922/2242 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkainen lompsa. Ikää 23vuotta.

Käytin kerran noin 20 minsaa kun säilytin henkilökohtaista omaisuuttani sen sisällä.

Ammatiltaan oli ihan selkee myyntitykki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/2242 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama Mulberry on, eri ikäisiä, mutta ei niillä yhdelläkään mitään koulutusta ole.

Bingo👍😆😆🤭🤭

Vierailija
924/2242 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En n. 40€ enempää laukusta maksa, YTM. En edes kehtaisi käyttää mitään kallista merkkilaukkua, ei sovi habitukseen.

Vierailija
925/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläpä on ”nokkelaa” porukkaa. Ihan selkeesti alotuksen oli tarkoitus kysyä laukuista, eikä mistään 1€ pusseista.

Kauppakassina liki liki kolkyt tuhatta maksanut mersu.

Onko riitävän kallis pussi.

Ketju käsittelee laukkuja, ei autoja :)

Vierailija
926/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset yrmyt alapeukuttaa kalliiden laukkujen omistajien kommentteja.

Vierailija
927/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v sitten Michael Korsin outletistä ostamani käsilaukku, maksoin 180e. Uudenveroisessa kunnossa, koska käytän harkiten.

Olen KTT nainen, 40v, omistan teknologiafirman ja olen osakkaana parissa muussa firmassa

Vierailija
928/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 150e nahkalaukku, en muista merkkiä. 42v, ylempi korkeakoulututkinto.

Vierailija
929/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hajua merkistä, 4,50 kirpparilta,

Ylempi korkeakoulututkinto.

Ja ilmasto ja rahapussi kiittää.

Vierailija
930/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö kuvittelet, että kaikilla ihmisillä on tarve pönkittää huonoa itsetuntoaan kalliilla merkkitavaroilla, vaikkapa lakuilla. Arvomaailmat ovat erilaisia, jokainen saa korostaa asioita jotka ovat merkityksellisiä itselle, enkä ole kateellinen vaan enemmän huvittunut turhamaisuudesta.

Vierailija
931/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullberry laukku, uuden veroinen, 1 €, kirpputori.

Tämä oli elämäni löytö, on kuin uusi.

Vierailija
932/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari Louis Vuittonin laukkua, 2000e/kpl ja Mulberry 1300e. Mies on antanut nämä lahjaksi

Vierailija
933/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö kuvittelet, että kaikilla ihmisillä on tarve pönkittää huonoa itsetuntoaan kalliilla merkkitavaroilla, vaikkapa lakuilla. Arvomaailmat ovat erilaisia, jokainen saa korostaa asioita jotka ovat merkityksellisiä itselle, enkä ole kateellinen vaan enemmän huvittunut turhamaisuudesta.

Tämä just nappiin. Kertooko suppeasta kokemusmaailmasta, jos ainut syy alapeukkuun lähtee kateudesta? Mitenkä kallilla ja koulutetulla laukulla sitä pitää kompensoida?

Vierailija
934/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallein laukkuni on 6000 euron arvoinen Chanelin Classic Flap. Olen saanut sen lahjaksi, mutten ole raaskinut käyttää sitä kertaakaan. Se seisoo hyllyssä varmaankin maailman tappiin saakka. Muutenkaan se ei ole tippaakaan tyyliäni, vaan on tosi "mummomainen":( Ikää mulla on 25 vuotta ja koulutuksena ylempi korkeakoulututkinto.

935/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tämä hieman huvittaa. En ole koskaan ollut mitenkään ihastunut näihin merkkilaukkuihin. Ovat yleensä vielä aika rumia ja epäkäytännöllisiä. Rehellisesti sanoen, en ymmärrä tätä hypetystä ja arvostusta, omapahan on sitten vikani. :)

Kallein laukkuni maksoi ehkä n. 90 e, kotimainen, nahkainen satulalaukku, käsityöläisen itse tekemä. Kestänyt jo n. 30 v. eikä mitään vikaa vieläkään. Vaihtelen olkalaukkuja silloin tällöin, joten käyttöikää on runsaasti jäljellä. Käytän myös useita vanhoja (ei enää tuotannossa) Marimekon laukkuja, koska värit tuovat iloa syksyyn. Nyt käytössä kirkkaanpunainen olkasalkku 1970-luvun lopulta, koska sinne mahtuu läppäri kätevästi ja väri on säilynyt ihanan kirkkaana.

Koulutus: on! :D

Vierailija
936/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan pari noin 100 euroa maksanutta siistiä nahkalaukkua ja 99 euroa maksaneen Globe Hopen repun, joka on päivittäisessä käytössä työreppuna. Näillä mennään! Yli sataa euroa en maksa laukusta, vaikka vielä pystyisinkin. Satasella saa ihan hyvän ja kestävän laukun. Filosofian maisteri, kieltenopettaja 57 v.

Vierailija
937/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Furlan pienehkö olkalaukku, 370 euroa. Olen FM ja aineenopettaja.

Vierailija
938/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

38v maisteri. Ehkä 20e on kallein reppuni maksanut.

Vierailija
939/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkainen laukku kirpparilta 20e. Olen hallintotieteiden tohtori. Voin kertoa että en myöskään tunne ihmisiä joita kiinnostaisi "laukkujen" maailma. Varsinkaan kollegoja.

Sen sijaan kalliit laukut kiinnostavat instagram-naisia joilla ei välttämättä minkäänlaista tutkintoa. Saako heitä sanoa nykyään pinnallisiksi? Omaan myös fiksuja älykkäitä ystäviä joilla ei mitään tutkintoa, mutta ei kuulu heidänkään kiinnostuksen kohteisiin. Olen 38v nainen.

Olisiko helpompi kysymys. Käytätkö IG, onko laukkusi ollut näkyvissä yhdessäkään kuvassa. Tietävätkö ystäväsi että sinulla kallis laukku tms.

Absurdi ajatus että edes paras ystäväni tietäisi mitä omistan tai mitä "merkkejä" vaatekaapissa. Sanoisin että ei kuulu akateemiseen maailmaan lainkaan ja enemmän korostetaan eettisyyttä.

Vierailija
940/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat akateemisissa piireissä enemmänkin piiloteltava asia, harva käyttää mitään pukinetta/laukkua tms mistä tunnistaisi tekijän. Sama sääntö myös vanhan rahan parissa.

Ekologinen, kestävä ostos on hyvä. Jos on jotain aivan pakko ostaa. Sen voi tehdä myös kirpparilta tai kannattaa kotimaista tekijää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi