Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus

Vierailija
22.04.2016 |

Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto

Kommentit (2242)

Vierailija
941/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 250 euron second hand Furla, 23, ylioppilaaksi valmistunut ja nyt opiskelen ammattikorkeakoulussa.

Vierailija
942/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkalaukku 20€, 41, amis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4500€, AMK, 40 vuotta. Ostan tuotteita joihin rakastun ja tiedän olevani tyytyväinen vielä 10 vuodenkin päästä. En harrasta pikamuotia enkä laaduttomia halparetkuja.

Vierailija
944/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
945/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prada, n. 500 euroa. Olen yli nelikymppinen maisteri. Jos löytyisi täydellisen käytännöllinen, upea, kestävä laukku, voisin maksaa vähän enemmänkin.

Vierailija
946/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton tyhjäpää bimbo keskustelu. Kenellä teistä on turhin elämä?

Vierailija
947/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nahkainen laukku kirpparilta 20e. Olen hallintotieteiden tohtori. Voin kertoa että en myöskään tunne ihmisiä joita kiinnostaisi "laukkujen" maailma. Varsinkaan kollegoja.

Sen sijaan kalliit laukut kiinnostavat instagram-naisia joilla ei välttämättä minkäänlaista tutkintoa. Saako heitä sanoa nykyään pinnallisiksi? Omaan myös fiksuja älykkäitä ystäviä joilla ei mitään tutkintoa, mutta ei kuulu heidänkään kiinnostuksen kohteisiin. Olen 38v nainen.

Olisiko helpompi kysymys. Käytätkö IG, onko laukkusi ollut näkyvissä yhdessäkään kuvassa. Tietävätkö ystäväsi että sinulla kallis laukku tms.

Absurdi ajatus että edes paras ystäväni tietäisi mitä omistan tai mitä "merkkejä" vaatekaapissa. Sanoisin että ei kuulu akateemiseen maailmaan lainkaan ja enemmän korostetaan eettisyyttä.

Et nutturankiristäjä ole ylemmyydentunnossasi mua yhtään parempi ihminen, sillä johonkin turhuuteen myös sun rahat uppoavat. Ja siihen sulla on täysi oikeus. Älä siis stereotypisoi muita ihmisiä, vaikka ilmiselvästi kuvitteletkin olevasi kulutustottumustesi suhteen täydellisyys. Mulla on merkkilaukkuja monen kymmenen tuhannen euron edestä ja se on harrastus muiden joukossa.

Vierailija
948/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kympin cittarista 2003 ostettu pieni musta laukku johon mahtuu juuri esim. lompakko ja puhelin, on edelleen käytössä kun tarvitsen laukkua muutaman kerran vuodessa. Kunnon rinkka ollut sitten kalliimpi hankinta.

33/amis.

Vierailija
949/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nahkainen laukku kirpparilta 20e. Olen hallintotieteiden tohtori. Voin kertoa että en myöskään tunne ihmisiä joita kiinnostaisi "laukkujen" maailma. Varsinkaan kollegoja.

Sen sijaan kalliit laukut kiinnostavat instagram-naisia joilla ei välttämättä minkäänlaista tutkintoa. Saako heitä sanoa nykyään pinnallisiksi? Omaan myös fiksuja älykkäitä ystäviä joilla ei mitään tutkintoa, mutta ei kuulu heidänkään kiinnostuksen kohteisiin. Olen 38v nainen.

Olisiko helpompi kysymys. Käytätkö IG, onko laukkusi ollut näkyvissä yhdessäkään kuvassa. Tietävätkö ystäväsi että sinulla kallis laukku tms.

Absurdi ajatus että edes paras ystäväni tietäisi mitä omistan tai mitä "merkkejä" vaatekaapissa. Sanoisin että ei kuulu akateemiseen maailmaan lainkaan ja enemmän korostetaan eettisyyttä.

Et nutturankiristäjä ole ylemmyydentunnossasi mua yhtään parempi ihminen, sillä johonkin turhuuteen myös sun rahat uppoavat. Ja siihen sulla on täysi oikeus. Älä siis stereotypisoi muita ihmisiä, vaikka ilmiselvästi kuvitteletkin olevasi kulutustottumustesi suhteen täydellisyys. Mulla on merkkilaukkuja monen kymmenen tuhannen euron edestä ja se on harrastus muiden joukossa.

Kalliin merkkilaukun kantaminen on harrastus, joka päivä oppii uutta. Halvassa repussa kantaa tavarat mutta kukaan muu bimbo ei ole kateellinen. 500-1000 eurolla saa todella hyvän rinkan, "mutta kun siinä ei lue gucci" ottassa kyllä lukee kus....

Vierailija
950/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkalaukku, 75, yliopiskelija.

Vierailija
951/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guess Lyra sachel, 49 euroa. Ikää sillä on kolme vuotta, sillä ei ole mitään koulutusta kylläkään. Mutta voin opettaa sitä mäen laskuun talvella!893

Vierailija
952/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku Marimekko tai pyörälaukku, n. 150,-?

41-vuotias, FM

Vierailija
953/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan toi S-marketin muovipussi ja taas maailma pelastuu!

Vierailija
954/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä turhuuteen rahaa. Pinnallisuus on nykyajan yhteiskunnan kahtiajakutumisen oire. Usein köyhistä henkisistä ja fyysisistä lähtökohdista olevat haluavat enemmän tuonkaltaista materiaa.

Jokainen meistä on vastuussa turhasta kulutuksestaan ja siitä minkälaista kehitystä tukee.

Harrastamme luomuviljelyä ja mikä ilo onkaan saada omasta maasta marjat, perunat, porkkanat, yrtit. Jaamme sieltä myös vähävaraisille, ystäville ja perheelle.

Nämä keskustelunaloitukset valitettavasti ylläpitävät mielikuvia naisista tyhjäpäinä.

Maisa Torpat laukkuineen tai sometus eivät ole esikuvia joihin kasvatan omia lapsiani. Miten sattuikin huonosta ip-lehdestä koko tämä keskustelu silmiin. Miten kellekään tulee mieleen yhdistää laukut ja koulutus. Hölmistyin.

Vierailija
955/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumikassi 15 euroa, 66v ja sairaanhoitaja.

Vierailija
956/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila laukku, guessin, noin sata ekee.

Vierailija
957/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tässä maailman tilanteessä ihan h..tin fiksua miettiä jotain kalleinta laukkua jota omistaa.

Vierailija
958/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsoniten matkalaukku ja Fjällräven on rinkka oli molemmat jotain 250€ paikkeilla. Molemmat olleet vuosia käytössä. FM ja 49v.

Vierailija
959/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Givin musta alumiininen mp:n takalaukku, maksoi jotain 350-380€ en tarkkaa summaa muista.

Vierailija
960/2242 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän ap:n vastaus kysymyksiin? Se kiinnostaa.

Kallein laukku: ehkä max 30e nahkalaukku

Kallein ikä? Ehdottomasti 14v kun halunnut merkkiurheiluvaatteita harrastukseen.

Kallein koulutus: nopeasti laskien varmaankin peruskoulu 9v maksanut valtiolle enemmän kuin yliopisto minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi