Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2242)
Louis Vuittonin laukku n. 1000 €, olen 34 v, käynyt AMK:n.
Anna Field n. 35€, 30 ja insinööri.
Louis Vuittonin laukku, noin 800-900€. Ostin sen varmaan 6 vuotta sitten kun se oli jotenkin cool. En pidä siitä enää, mutta sen myyminen on turhaa koska en ole pitänyt siitä oikein huoltakaan. Nykyään lempilaukkuni on italian katukojulta ostettu musta merkitön nahkalaukku :) Mutta näin sitä kasvetaan ja opitaan!
Ikää 34, AMK
Marimekon reppu, hintaa ehkä 200€? ja lähihoitaja amis :-)
Savotta Jääkäri XL, 44w ja itseoppinut yrittäjä.
Mun laukulla ei oo koulutusta, mutta se maksoi 325€ ja on ollut 4 vuotta minulla.
Tässä ketjussa kyllä niin tiivistyy ihmisten (naisten) turhuus. Kaikkeen sitä rahojansa laittaakin ja on sitten niin olevinaan jotain parempaa väkeä.
Mieluummin hyväntekeväisyyteen.
N49v, insinööri, kirpparilaukuissaan
Joku Kiinan kopio. Erittäin hyvin tehty, varmaan parempi kuin aito. Uutena ostin. Sen koulutustasosta en tiedä.
550€ Stella McCartney. 39v tradenomi.
Oisko 60e. Amk. 46v.
Ei laukut herätä mitään intohimoja.
Kallein laukkuni on varmaan joku noin 200 €, kallein ikä 39 v. ja kallein koulutus omalle kukkarolle yliopistotutkinto. Jos koulutuksen maksajaa ei katsota, niin sitten varmaan peruskoulu on tullut kalliimmaksi, koska se kuitenkin kestää 9 vuotta.
Olen eläkeläinen 76, yo-merkonomi ja kallein laukkuni on Michael Kors n. 350.
Eihän tässä kehtaa edes tunnustaa, että minulla on vain kouluttamattomia laukkuja. Yksikään niistä ei ole edes peruskoulua käynyt. En tiennyt ennen tätä kysymystä, että omat laukut olisi pitänyt patistaa opintielle.
H&M, joku kolmisenkymppiä. FM 40 v.
Ylempi korkeakoulututkinto, 56-vuotta ja Marimekon reppu lienee kallein, muistaakseni oli jotain 100euron luokkaa. Minusta kalliit laukut ovat älytöntä tuhlausta, jota minun egoni ei tarvitse. Annan mielummin rahaa hyväntekeväisyyteen, vaikka lapsille tai eläimille.