Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2306)
Minulla on noin 800 euron Tory Burch. Ikää 53 v, koulutus alempi korkeakoulututkinto.
Ihmettelen kyllä kovasti naisia, jotka pärjäävät ilman käsilaukkua. Talvella vielä sen ymmärrän, kun kännykän saa talvitakin taskuun, mutta kesävaatteissa ei yleensä ole sellaisia isoja taskuja, joihin esim. kännykkä ja avainnippu mahtuisivat hyvin, eikä kevyt kesävaate roikkuisi niiden painosta hankalasti.
Itse teen paljon etätöitä, joten raahaan läppäriä aina mukanani kun menen toimistolle tai poistun sieltä. Myös kännykän laturi on hyvä olla mukana. Lisäksi minulla on astma, ja pidän aina varulta mukanani avaavaa lääkettä. Talvella kädet ja huulet kuivuvat, joten ainakin käsirasva ja huulirasva ovat laukussa. Hiuksetkin ovat tuulessa takkuuntuvaa sorttia, joten pidän mukanani myös pientä hiusharjaa ja lakkapulloa.
Tykkään myös kirjoittaa tärkeitä ideoita muistiin, joten pieni muistivihko ja kynä löytyvät laukusta.
Vaikea siis ymmärtää, miten jotkut pärjäävät (työelämässä) kokonaan ilman laukkua, erityisesti kesäaikaan kun ei ole sitä talvitakkia taskuineen mukana.
Joku nahkalaukku, olisko maksanut 69€. 49 v. insinööri. En tarvitse "munanjatketta" käsilaukun muodossa (vaikka siis nainen olen).
51 v, maisteri, ei ole koskaan ollut mitään laukkua, joita tässä ketjussa ilmeisesti tarkoitetaan. En kehtaisi kantaa mukanani mitään merkkiä. Ajatuksenakin ääriköyhää ja sanomattakin selvää millaisia ajatuksia jonkun merkkilaukun kantaminen statussymbolina minussa herättää.
No en kyllä muista mikä on mun kallein laukku. Olisiko Samsoniten matkalaukku, n. 500 euroa. Mulla on paljon laukkuja, mm. nahkaisia viikonloppulaukkuja, jotka ovat maksaneet noin 200 euroa/kpl. Sitten on nahkaisia käsi/olkalaukkuja, hinnat vaihtelevasti 50-150 euroa. Olen 46 vuotias ylioppilas-amis. :D
Vierailija kirjoitti:
Minulla on noin 800 euron Tory Burch. Ikää 53 v, koulutus alempi korkeakoulututkinto.
Ihmettelen kyllä kovasti naisia, jotka pärjäävät ilman käsilaukkua. Talvella vielä sen ymmärrän, kun kännykän saa talvitakin taskuun, mutta kesävaatteissa ei yleensä ole sellaisia isoja taskuja, joihin esim. kännykkä ja avainnippu mahtuisivat hyvin, eikä kevyt kesävaate roikkuisi niiden painosta hankalasti.
Itse teen paljon etätöitä, joten raahaan läppäriä aina mukanani kun menen toimistolle tai poistun sieltä. Myös kännykän laturi on hyvä olla mukana. Lisäksi minulla on astma, ja pidän aina varulta mukanani avaavaa lääkettä. Talvella kädet ja huulet kuivuvat, joten ainakin käsirasva ja huulirasva ovat laukussa. Hiuksetkin ovat tuulessa takkuuntuvaa sorttia, joten pidän mukanani myös pientä hiusharjaa ja lakkapulloa.
Tykkään myös kirjoittaa tärkeitä ideoita muistiin, joten pieni muistivihko ja kynä löytyvät laukusta.
Vaikea siis ymmärtää, miten jotkut pärjäävät (työelämässä) kokonaan ilman laukkua, erityisesti kesäaikaan kun ei ole sitä talvitakkia taskuineen mukana.
Reppu on keksitty. Ja vastauksena aloittajalle; 0€, sain ilmaiseksi ystävältä käsilaukun noin kahdeksan vuotta sitten. Käytän max. kerran vuodessa. Merkistä ei mitään tietoa. Mulla on kolme eri tutkintoa, en osaa sanoa koulutustasostani 😂
Prisman reppu, parikymppiä. Parin vuoden ikäinen, koulutusta sillä ei ole.
Ehkä 130€ Ted Bakerin nahkainen olkalaukku (alesta ostettu) tai Coccinellen käsilaukku, joka oli ehkä vähän kalliimpi. Yhtään enempää en suostuisi laukuista maksamaan, vaikka varaa olisi, tuokin tuntuu laukusta kalliilta. Mut laadukas nahka maksaa.
Ylempi korkeakoulututkinto ja ikää 49 v.
Mulla käsilaukku on kuin joku vierasesine käsissä. En tajua niiden kalliita hintoja, kuka huomaa? Kopioita piisaa.
miksi tuhlaisin rahat kalliisiin laukkuihin ?
Minä en edes kehtaisi kantaa olallani jotain laukkua jonka jotkut tunnistavat "kalliiksi". Kertoo jotain kantajansa järjen juoksusta.
Varmaan matkalaukku kallein, noin 80e. 40v,lukio.
Tule mukaan!
Jokainen on tervetullut mukaan Elokapinaan.
Luomme aktiivisesti turvallisempia tiloja rodullistetuille, seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin kuuluville, vammaisille, maahanmuuttajille ja muille marginalisoiduille ihmisille. Pystymme luomaan kaikille oikeudenmukaista maailmaa vain, jos kaikki voivat olla sen luomisessa yhdenvertaisesti mukana.
Kieltäydy hyväksymästä nykyistä katastrofikehitystä ja tule mukaan kapinaan. Meidän on tehtävä tämä yhdessä. Me tarvitsemme sinua. Maailma tarvitsee sinua.
Haluatko tukea Elokapinan toimintaa rahallisesti? Voit nyt lahjoittaa rahaa Elokapinan toimintaa varten Elonvaalijat ry:n pienkeräyksen kautta!
Would you like to financially support Elokapinas activities? You can now donate money for Elokapinas campaigns and demonstrations through a small fundraiser via Elonvaalijat association!
ELOKAPINA!
Skechersistä ostin kengät hurjan hyvä kassi tuli ilmaiseksi, huippua. 0 e. Kiitos.
Muutamasta kilpailusta ollaan voitettu ihan kunnon kassi tai laukku, joita olemme käyttäneet sitten matkoilla ja jonne mahtuu hyvin mm vaatteita.
S-Marketin kestokassi, 1,50 €, 68 v, alempi kansakoulu ja rippikoulu. Myös hieman pyhäkoulua.
Valintatalon aniilinpunainen muovikassi vuodelta 1993. Keräilyarvo noin 27 000 €. On kehystettynä seinällä.
Vierailija kirjoitti:
Valintatalon aniilinpunainen muovikassi vuodelta 1993. Keräilyarvo noin 27 000 €. On kehystettynä seinällä.
Jos jotain kaipaan noista ajoista se on juuri tämä muovikassi. Those were the days, olin jopa iltatöissä Valintatalossa. Now that I call real life.
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes kehtaisi kantaa olallani jotain laukkua jonka jotkut tunnistavat "kalliiksi". Kertoo jotain kantajansa järjen juoksusta.
joku egon buustaus kai . .
Reppu ehkä muutaman kympin, iästä en ole maksanut ja koulutuskin on ollut ilmaista lukuunottamatta paria avoimen yliopiston kurssia.