Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2350)
Mil Tec rynnäkköreppu 39 euroa, ikä 50, koulutus LuK (ekologia). Hyvä reppu. Mahtuu 16 kaljaa ja viikonlopun ruokaostokset.
Tokmannin muovikassi, 0,50 €, päivittäisessä käytössä
t. Kassialma 45 v🤪
Samsonite, 539€, 49, ammattitutkinto
Alennuksesta matkalaukku ehkä 65e. 31v, lukio & amis. Käsilaukut on jotain max30e zalandolta
Kaikki laukut alle 50 euroa (usein käytettynä, merkki ei valintaperuste), ikä 60, alempi korkeakoulututkinto
Louis vuitton Speedy, hinta 500€. Tosin laukku on myynnissä, ei sovi nykyiseen tyyliini. Koulutukseltani olen kasvatustieteen maisteri.
Vietän täällä paljon aikaa nyt joutessani etenkin. En ole huonokoulutuksinen enkä ollut pienituloisen työelämässä, kuusinumeroiset vuositulot ja nyt eläkkeellä naisten eläkkeissä muutaman parhaan prosentin joukossa. Älä tee yleistyksiä.
Kånken, sekin jo vuosia vanha. Toimii työlaukkuna. Olen lastenhoitaja.
Minulla on pari LV matkalaukkua, nämä lienevät kalleimmat. Hintaa en tosin tiedä enkä ole vuosikausiin niitä käyttänyt. Ovat vintissä suojapusseissa. Sitten on useampi Tumin laukku aktiivikäytössä, eivätkä nekään ihan ilmaisia ole. Olen mies.
Ostin Las Palmasin lentokentältä joskus laukun joka maksoi 120 €. FM.
Niken reppu kirppikseltä, 5 €.
Nahkainen Chesterfield-olkalaukku, hinta alle 180€, FT, 66.
Vierailija kirjoitti:
Louis vuitton Speedy, hinta 500€. Tosin laukku on myynnissä, ei sovi nykyiseen tyyliini. Koulutukseltani olen kasvatustieteen maisteri.
Siis miehesi maksama.
Gucci tai Luikkari, jotain 1200 e, maisteri. Myyn lopulta kaikki kalliit laukkuni, koska en raaski käyttää. Käyyän halpoja, jotka voi huoletta viskata auton penkille. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä nolommalta tuntuu merkeillä koreilu.
Vierailija kirjoitti:
Samsonite, 539€, 49, ammattitutkinto
Itse ostin Samsonite-laukun 2003, jonka kanssa olen sitten matkaillut työmatkoillani ympäri maailmaa. Se on vieläkin käytössä - tosin pyörät eivät käänny, kuten uudemmissa malleissa.
Vierailija kirjoitti:
Gucci tai Luikkari, jotain 1200 e, maisteri. Myyn lopulta kaikki kalliit laukkuni, koska en raaski käyttää. Käyyän halpoja, jotka voi huoletta viskata auton penkille. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä nolommalta tuntuu merkeillä koreilu.
Siis ex-miehesi maksama?
60 senttiä k-kaupan muovikassi. 53 vee ja siivooja, kk palkkaa😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miehesi maksama.
Oletan, ettei open palkoilla ostella tuonhintaisia laukkuja...
Cavalet matkalaukku. Palveli hyvin työreissuilla ja lomamatkoilla. Huippuhyvä. Maksoi noin 100 euroa ja hinta kirpaisi. AMK