Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2306)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Mulberryn käsilaukku, jonka sain äidiltä 20 v. lahjaksi. Kirkkaasti markka-aikaa, mutta maksaiskohan sellainen nykyisin jotain 200 €?
KTM, viestintäjohtaja, 45 v. Käsilaukut ei todellakaan ole se kohde johon käytän rahaa...
Noinhan merkkilaukut on tarkoitettukin kaytettaviksi. Eivat ne ole mitaan "kertakayttokamaa", vuosien uskollisia palvelijoita. Jos kyllastyy, voi tyrkata kaappiin jokuseksi vuodeksi ja sitten ottaa taas kayttoon, tai myyda mukavalla hinnalla eteenpain.
Vierailija kirjoitti:
Joku nahkalaukku, olisko maksanut 69€. 49 v. insinööri. En tarvitse "munanjatketta" käsilaukun muodossa (vaikka siis nainen olen).
Kuule, ei ne ole mitaan jatkeita. Ihan voit ostaa kunnon kasilaukun huoletta. Normaalit ihmiset eivat ajattele tavallasi, ja ressukoiden vuoksi ei kannata pidetella.
Kauppakassi, 0,5 euroa. Koulutus: Kiertokoulu.
N.130 euroa kallein laukku,ikä 53v.,ylempi korkeakoulututkinto.Kalliimpaa en aio ostaa,seuraava voisi olla halvempikin.
105€, Suomessa käsin tehty kierrätys- ja ylijäämänahasta. (Nea Design), 46 vuotta, ylempi korkeakoulututkinto (DI)
Prisman muovikassi, superjohtaja
Ei voi mitään, aina vaan hymyilyttää otsikon, ilmeisen tahaton, kieliopillinen virhe. Itse en omista yhtä ainutta kouluja käynyttä laukkua. Ajatuskin sellaisesta on enempi pelottava. ;)
Tuurin kestokassi,1 e tyhjänä. Amk insinööri.
50€. Kaksi korkeakoulututkintoa
N60
S-marketin kestokassi, 4kk. Kassi toimii henkilökohtaisen avustajan roolissa. Hyvin on mennyt.
Tokmanni 19.90e laukku.
Ammattikoulu koulutus.
Noin 200 euroa uniikki minulle tehty tilauksesta.
Varmaan tuo Marimekon olkalaukku, jonka hintaa en osaa sanoa, koska en ole sitä itse ostanut. Se on 20-vuotias ja sillä on kai yo-paperit, tai ainakin se kantoi kaikki koulukirjani koko lukioajan. Kai sieltä on jotain tarttunut.
Hermes Birkin 12 800€, kahvassa lääkäri 41 v.
Laukku on lähes päivittäisessä käytössä. Ihan kiva laukku, mutta melko painava tyhjänäkin. Laukkuasian taustalla ei ole mitään suuria tunteita, ostin huvikseen, koska miks ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku nahkalaukku, olisko maksanut 69€. 49 v. insinööri. En tarvitse "munanjatketta" käsilaukun muodossa (vaikka siis nainen olen).
Kuule, ei ne ole mitaan jatkeita. Ihan voit ostaa kunnon kasilaukun huoletta. Normaalit ihmiset eivat ajattele tavallasi, ja ressukoiden vuoksi ei kannata pidetella.
Mutta miksi ihmeessä kukaan laittaisi laukkuun isoja summia, vaikka olisi rahaa?!
taitaa olla toi noin sadan euron vähän isomman mallin kånken, missä on läppäritasku.. ostin sen reilireissuja varten. oon 41v maisteri. muut laukut on kirpparilta tms.
200€ Guess olkalaukku myin sen vuosien päästä 50€:lla. Nykyään käytän aina reppua.
Vierailija kirjoitti:
200€ Guess olkalaukku myin sen vuosien päästä 50€:lla. Nykyään käytän aina reppua.
Joo, olen 70v, amk- tutkinto
50€ etsystä tilattu käsilaukku omilla toiveilla (lisätty tasku ym). 6 vuotias ja varmaan turkkilainen elämämkoulu.
En nyt ihan muista, mutta varmaankin joko Fjällrävenin reppu tai joku noista Samsoniten matkalaukuista, jotka kyllä on kaikki jostain alennusmyynneistä ostettu. Käsilaukut ostan aina kirpputoreilta :-D.
Ja koulutus: tohtorintutkinto ja EMBA, töissä johtajana, vuosiansiot jotain 150 000 € brutto.