Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2242)
Nahkainen olkalaukku, parikymppiä Istanbulin basaarissa, ikä parikymmentä vuotta. Tavarankuljettajan koulutus.
12 markkaa, 68 vuotta, kansa- ja rippikoulu. Vähän pyhäkoulua. Ompelukurssi.
Taitaa olla parisataa euroa. Kaukoidästä ostettu paikallinen merkki, ei kopio. Parempi laatu kuin monessa tonnien merkkilaukussa, 15 vuotta käytetty, nahka patinoituu kauniisti eikä vetoketjut töki. Täydellinen, paitsi nahkaa pitää reissussa varoa. Siksipä arkena on neopreenista valmistettu italialainen Save My Bag, satasen kassi, joka kestänyt jo monta vuotta ja pesty välillä.
Haaveilen brittiläisen Aspinalin pikkulaukusta, ja se saattaa nyt sikäläisten alennusmyyntien aikaan tulla hankittua, vaikka briteistä tuleekin tilauksen päälle tullit ja alvit.
nainen, 65 v. Maisteri.
1,25 mrd €, 4 mrd € jos kannan laukussa kultaharkkojani,17 v., valmistuin päiväkodista 1977. Ylitohtoriprofessorilisensiaattimaisterikandidaatin papereilla suoraan valtion korkeimpaan virkaan eli pääministeripresidenttikansanedustajakampaajahiusparturiksi.
25 € maksava kangaslaukku, Massachusetts Institute of Technology (MIT), 35 v.
Kirurgisella toimenpiteellä uusi mahalaukku, joka on alkujaan sveitsiläinen, 29v, ammattisijoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Kallein itse ostamani laukku on Lancel n. 800€. Lancel on siis Ranskassa hyvin suosittu ja tunnettu laukkumerkki. Kallein omistamani laukku (olen saanut tädiltäni ja äidiltäni) on pari Guccin laukkua, kummatkin ostohetkellä n. 1000€ luokkaa. 24v ja opiskelen kauppatieteitä kolmatta vuotta, valmistun pian kauppatieteiden kandidaatiksi.
Muahhaaaahhhaassss..😳
Kirppislaukku 20 €, 39 v. korkeakoulu kauppiksesta.
Kuten ehkä arvasitte, en arvosta brändejä, enkä tuhlaa turhuuksiin.
Luis Vittunin viinan kantokassi, käytän päivittäisillä viinan haku reissuilla.
T.Maukka
Loewe, ostin alennuksesta 1.300 eur mutta ilman alea se on noin 3.000. Harrastan käsilaukkuja, mutta ihan periaatteesta en osta juuri koskaan täydellä hinnalla. Onnistuu melko helposti koska tuuppaan tykästymään niihin malleihin joita ilmeisesti kaikki muut inhoavat.
40, pari ylempää korkeakoulututkintoa.
Furla, en tiedä hintaa, merkkipäivälahja, ammatillinen koulutus
269e Kors ja 349e Moschino. Ostin 8 kpl samahintaisia eri merkkisiä laukkuja kun olin kaupan kassalla töissä. Jostain syystä silloin tuntui tärkeältä ja kivalta käydä perjantaisin ulkona kivan laukun kanssa. Pieni luksus loi pakopaikan arjesta. Nykyään ylempänä toimihenkilönä hävettäisi kulkea merkkilaukun kanssa samaan tapaan, koska se ikään kuin korostaa omaa hyväosaisuutta liiaksi.
Adax alessa varmaankin 20% 90€ amk
Polkupyörän Ortlieb-sivulaukku.
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Marimekon Toimi. Sanoin kerran Marimekon liikkeessä miehelleni, että onpa kivan näköinen laukku. En käytä käsilaukkuja ikinä, eikä tuo siis ollut mikään toive tai pyyntö. Sellaisen se kuitenkin oli mennyt ostamaan äitienpäiväksi. Hinta oli 179€ ja minun mielestäni aivan järjetön ja typerä ostos. Kiitin tietenkin ja olen sitä yrittänyt välillä käyttää jossain.
Se roikkuu vaatehuoneen oven kahvassa, enkä oikeasti tee sillä mitään.
Minulla on ulkona mukanani vain kotiavain ja kännykkä, jonka kuorissa on S-Etukortti ja pankkikortti. Jos lähden ulkomaille, jätän kotiavaimen kotiin (tai otan matkalaukkuun mukaan) ja korvaan S-Etukortin passilla. Mitä muuta tarvitsisin missään? Nuo kulkevat ihan hyvin takin tai housujen taskussa.
Sun mies toimi juuri oikein. Kuunteli mistä pidät. Ehkä toivoo että yrittäisit olla vähän tyylikkäämpi.
Alkon muovikassi jonka otin pullonpalautus pisteen roskiksesta
-ikä47v
-naisolettama
-katuprinsessa
-rippikoulu ja AA-kerho
Martina, age 25 years, American Modeling Academy.
Missä se kassi kävi koulun, oliko kansakoulu vai ihan oppikoulussa?