Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2306)
Laadukkaita tavaroita muuten pystyy yleensä myös korjaamaan. Olen korjauttanut yhden saamani Samsoniten, minkä tosin myöhemmin sitten annoin eteenpäin. Se oli ihan heidän nimetty paikka missä löytyi varaosia ja muuta.
En muista mitä ovat maksaneet, 62 vuotta, filosofian maisteri.
Oliskohan nätti punainen matkalaukku se kallein?
Michael Korsin jetset 200e. Ktm. Omaisuus tuottavissa asioissa sijoituksissa, sijoitusasunnoissa, eikä kulutustavarassa, josta tulee tulevaisuudessa roskaa!! Ja kukaan ei taatusti ryöstä mua kadulla 😂
Mulla on vaan kouluttamattomia laukkuja.
89 euroa uusi pieni matkalaukkuni.
Muavipussi 30 sentti, 54 v, elämämkoulu.
Rahkeet ei riittäneet parempiin.
Joskus parikymmentä vuotta sitten mielenhäiriössä ostin Vercacen ison Medusan jostakin lentokentältä. En ole käyttänyt sitä kertaakaan, eikä sillä myöskään ole mitään koulutusta.
Uskomatonta, että tuollainen aihe herättää kiinnostusta!
29,90 e. Koulutus: ekonomi. Ikä: 65 v.
Lidlin muovipussi 0,59€, 35 vuotta, lisensiaatti, tohtorikoulutettava.
24euroa prismasta, mutta ei sillä ollut koulutusta.
Nyt mukana kulkiessa on jotain oppia tarttunut, osaa olla kyljellä paikoillaan nötisti, ei
hytky eikä heilu.
Käsityöyrittäjän jämänahasta tekemä olkalaukku, hinta oli 129€. 44v amis/ammattitutkinto.
Ostan vaatteita ja asusteita joista pidän ja jotka näyttävät omilta, en arvosta jotain laukkua vain sen takia koska joku muu sitä tuntuu arvostavan.
100e nahkainen salkku.
M43. Naiset on vähän reppanoita kun maksaa satoja jostain räteistä😂 vähän sama kun saippua että voi myydä 1000€ litrahinnalla kun pistää "hienon" merkin eteen ni on Luxus shampoo. Tässä salaisuus: oon ollu töissä eräässtä shampootuotefirmassa. Ne kalliit shampoot on ihan samaa kamaa ku ne 1€ markettituptteet 😀😀😂💩
Mulla on 22 kpl Lidl:n muovikassia joista olen maksanut
0,25€/kpl, niiden arvo on noussut nyt. 0,59€/kpl. Ehkä paras sijoitus
jonka olen tehnyt. Kassien hankinta hinta yht. 5.50€ arvo nyt yht. 12,98€
Voittoa: 7,48€. Pikavoittoja en tavoittele vaan kassit menevät ns. pitkään salkkuun.
Osinkoja kassit ei jakele eli pikkukasseja ei näkyvissä, mutta arvon nousu on todennäköistä.
Onko muilla sijoitus kasseja?
T.Maukka
Kotimainen nahkalaukku, 400 e, 45, kauppatieteiden tohtori. Ikinä en ulkomaiseen mukaluksukseen sijoittaisi, ne hinnat on ilmaa ja pelkkää brändiä.
129 euroa, merkkiä en muista. Käytännöllinen ja hyvä laukku ja ihan tyylikäskin, melko huomaamaton. 55 v. filosofian tohtori. Yliopistolehtori.