Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2242)
laukku maksoi 500mk vuonna 1996, musta nahkainen ,2 kertaa korjattu,
hyvin menee vielä muutaman vuoden. tilava ja nätti, en kylläsy,
Feikki Louis Vuitton veska, sitäkään en käyttänyt koskaan. Muotilaukut ei merkitse yhtään mitäänihmiselle. Eihän niitä kehtaa edes käyttää missään. Ei ne ketään kaunista tai tuo mitään lisäarvoa käyttäjälleen. Antaa naisesta kertakaikkiaan tyhmän kuvan.
Huo.aa.... ja väsky Cucci 6800euroo.
Varmaankin joku matkalaukku. Alle satasen hintainen varmaankin. Muita laukkuja ei sitten olekkaan. Amis, mies, 40v.
PS. Onneksi kysyi tutkintoa, eikä tuloja. Ei ole siitä kiinni, ettenkö voisi ostaa jotain metkkikledjuka. Ne vai ei ole mun juttuni. Ostan tavaroita tarpeeseeni, enkä muita varten, taikka siksi, että voisin elvistellä jollakin. Yks Rolexi toki löytyy, mutta se on 99% ajasta vitriinissä. Se onkin harrastus, eikä mikään esittelykapine.
Eirin tekemä attasea/matkalaukku jolla ikää reilu 30 vuotta ja laukun tutkintoa en tiedä...
Se Lowe Alpine Saracen, kelpo peli tarvaroiden raahaamisen korvessa.
Kaksi kalleinta on Lumin nahkainen olkalaukku ja Ospreyn rinkka, molemmat 180 euroa. Nyt kun miettii, niin ei ehkä ollut fiksua maksaa pikkulaukusta saman verran kuin rinkasta.. 40v Ktm.
Salireppu 83 €, peruskoulu, 56 v.
Muutaman satasen maksoi käsin ensiluokkaisesta nahasta ommeltu laukku vuosia sitten. Patinoituu upeasti, mutta yksi vetoketju pitäisi vaihtaa.
n. 60 egen Desiqual, ikä 45v ja merkonomi
Vierailija kirjoitti:
Feikki Louis Vuitton veska, sitäkään en käyttänyt koskaan. Muotilaukut ei merkitse yhtään mitäänihmiselle. Eihän niitä kehtaa edes käyttää missään. Ei ne ketään kaunista tai tuo mitään lisäarvoa käyttäjälleen. Antaa naisesta kertakaikkiaan tyhmän kuvan.
Eikö noiden laittomien piraattikopoiden kantamisesta voi saada EU-maissa jopa tuhansien euron sakot? Jos jää kiinni, joku ilmiantaa?
Tulleillakin on kuulemma nykyään töissä tekijäoikeus- ja aitousasiantuntijat.
Joku oli saanut Italiassa 10 000 euron sakot, ja joku ruotsalainen oli ostanut piraattikopioaurinkolasit ja saanut tuhansien eurojen sakot.
1550 euron Prada.
Talouspäällikkö, tutkinnot Suomesta ja USA:sta, ja ikää 49v.
Jotain 300e muistaakseni
50+
Työtön
680€ Louis Vuitton, 28v ja amis/lukio.
Toki ostin tuon kun olin 20v vasta lukion käytyäni.
n.25 euroa, 36v, perusduunari.
Oon enemmän reppuihmisiä, enkä omista kuin tuo yhden laukun.
Tyhjistä kahvipusseista tehty. Arvo määrittämätön. Saatu edesmenneeltä ystävältä, joka sen sairailla käsillään on juuri minulle valmistanut.567
Aikanaan 1 000 eur maksanut LV nevari, ikää 47 ja koulutus AMK Restonomi (matkailu)
Miksi ketään kiinnostaisi laukkuni koulutus tai ikä!?
Adidas putkikassi, 50 euroa. YAMK. Ei kiinnosta laukut eikä joutavalla materialla leveily. Panostan mieluummin ihmisyyteen ja muistoihin.