Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2242)
Fjällräven kånken reppu 99,95, pari viikkoa vanha, ei ole vielä koulutettu.
Vierailija kirjoitti:
Samsonite, hintaa en kysellyt kun oli äkkilähtö. Ei tarvinnut kouluttaa tuli renkailla perässä.
Oho, mun kannattaa itseään!
Vierailija kirjoitti:
Mulla kaikki laukut tollukoita, eivät ole mitään kouluja käyneet.
Ihana.
Laukku on krokotiilin nahkaa, krokotiillin ikä taisi olla 33 vuotta, kun se joutui nahastaan luopumaan. Hintaa en tiedä enkä sitä, kuinka paljon krokotiili oli sivistyneisiin ihmisiin tottunut.
Semmoinen matkalaukku, joka on kymmenisen vuotta. Laukun koulutusta en tiedä.
Joo aika kouluttamatonta porukkaa ovat. Hyvin tosin toimivat, just yks oli matkoilla aika tärkeässä roolissa, ei pettänyt odotuksia!
Anopilta saatu, en ole varma, oisko mitään koulua...anoppikin liki sata ja kansakoulun vaan aikoinaan...
Noin 500€ Longchamp, olen 45-vuotias väitöskirjatutkija
Ihan perus sokoksen käsilaukku. Naurettavaa yrittää hankkia statusta laukkujen /muun pikkusälän avulla. Nainen 42, akateeminen ja tulot 100t/vuosi.
Marimekon nahkalaukku, ostettu kirppikseltä 140 eurolla, mutta toki on paljon arvokkaampi. Kaksi Marimekon Eppu-reppua on myös, ovh oli silloin ostaessa180 egeä, mutta tarjouksessa olivat. Lähäri.
Kallis laukku, joka on saanut hyvän koulutuksen. Laukuksi vielä ihan työikäinen.
Miesten olkalaukku, noin 70 e. Pieni, just mahtuu tavarat, ei koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Noin 500€ Longchamp, olen 45-vuotias väitöskirjatutkija
Montaako väitöskirjaa olet tutkinut?
terv. kirjanpitäjä
Vierailija kirjoitti:
Ihan perus sokoksen käsilaukku. Naurettavaa yrittää hankkia statusta laukkujen /muun pikkusälän avulla. Nainen 42, akateeminen ja tulot 100t/vuosi.
Kommenttisi kertoo vain sinusta. Sinä vedät jonkinlaisen yhtälön merkkilaukun ja statuksen välille. Sä et tiedä mitä merkkilaukkua kantava vastaantulija yrittää - tuskin yrittää viestiä sillä yhtään mitään.
Mil Tec rynnäkköreppu, 49 eur. 47. LuK.
Olisiko jotain 10 000 arvo nyt, Chanelin jumbo, 44, IT
Vierailija kirjoitti:
Laukku on krokotiilin nahkaa, krokotiillin ikä taisi olla 33 vuotta, kun se joutui nahastaan luopumaan. Hintaa en tiedä enkä sitä, kuinka paljon krokotiili oli sivistyneisiin ihmisiin tottunut.
Montako ihmistä syönyt =) akateeminen kroko
Samsonite, hintaa en kysellyt kun oli äkkilähtö. Ei tarvinnut kouluttaa tuli renkailla perässä.