Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2242)
Rinkka, 1 v, eräjorman oppikoulu osa I
Reppu noin 20€, 52v, peruskoulu.
Louis Vuittonin logolaukku jonka sain kun täytin 50 vuotta ja jonka tarkkaa hintaa en tiedä. Helvetin ruma jos saa suoraan sanoa ja myisin sen pois, mutta en ilkeä kun kyse lahjasta. En ilkeäisi sitä käyttääkkään kun on niin ruma ja pramea.
Ikää laukulla on alle 5 vee, mutta koulutus?
En kommentoi yksittäistapausta.
Vierailija kirjoitti:
Louis Vuittonin logolaukku jonka sain kun täytin 50 vuotta ja jonka tarkkaa hintaa en tiedä. Helvetin ruma jos saa suoraan sanoa ja myisin sen pois, mutta en ilkeä kun kyse lahjasta. En ilkeäisi sitä käyttääkkään kun on niin ruma ja pramea.
Säilytä investointina vielä 10-30v alkuperäispakkauksessa ja hyvin suojattuna, saat hyvät rahat.
Kaksi Michael Korsin ~300€ laukkua löytyy. 27v, ylioppilas, opiskelen korkeakoulussa
Parinkympin kirppariostos. Tohtori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säilytä investointina vielä 10-30v alkuperäispakkauksessa ja hyvin suojattuna, saat hyvät rahat.
Näin haluaisinkin, mutta porukat tsekkaa aina onko mulla laukku messissä vai ei. Käytän kuitenkin harvakseltaan kun mikään siinä pirun veskassa ei minua miellytä. Kangaskassikin olisi mieluisampi. Tiedän, kuulostan kiittämättömältä paskiaiselta.
Louis Vuittonin 2500 euroa maksanut laukku.
Chanelin käsilaukku, olisikohan ollut noin 1500-2000 euroa.
Valentinon käsilaukku, 2000 euron luokkaa.
Ammattikoulu käytynä. Mitä sillä sinänsä on tekemistä?
Mulla kaikki laukut tollukoita, eivät ole mitään kouluja käyneet.
Vierailija kirjoitti:
Oliko todistus mukana vai mistä päättelit ammatin?
Tekoäly, älykkäät kodinkoneet ja nyt vittttttu laukutkin ovat koulutettuja! Ne niin tappaa meitin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko todistus mukana vai mistä päättelit ammatin?
Tohtorinhattu on yksi vinkki.
Campomaggi kirppikseltä uutena 50e. Samalta kirppikseltä uusi Issey Miyake Bao Bao, 20e.
Työtön 55-v. Yo vuodelta jotain ja joku ammattikoulutus.
Lidlin kestokassi. Ammatti lähihoitaja.
Reppu, 35 €.
Ikä 45, korkeakoulututkinto
Mulla on pari Guessin laukkua, olisko kallein ollut n. 150e.
Koulutus: korkeakoulututkinto, palkka 5600e/kk ja ikä vähän yli 40v.
Samsonite matkalaukku. Torista juhlamokalla. Vuosia sitten Spiesin matkaopaskoulutus.
Autossamme oven lokerossa kangaskassi jota käytämme silloin kun ei ole kassi sattunut mukaan. Kassi taitetaan tosi pieneksi tyhjänä, no ehkä pelikortin kokoiseksi. Olemme saaneet sen jostain mutta en muista mistä. Kätevää mutta halpaa.