Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2242)
Ehkä n. 500 €
Ikä n. 10 v.
Kouluja ei ole käynyt.
Hölmöön kysymykseen hölmö vastaus 😉
150 € pintaan, kamerareppu, en muistamerkkiä, 44 v, FM.
Taitaa olla Mulberry, jonka ostin monta vuotta sitten. Nyt tulot ja varallisuus moninkertaistuneet siihen aikaan verrattuna ja suunnittelen ostavani seuraavaksi jonkin laukun, missä ei ole mitään logoja. Laadukas sen tulee toki olla.
Parin tonnin huoltoläppäri ohjelmistoineen laukkuineen katosi junamatkalla Frankfurt /M lentokentälle. Saattoi kadota jo ennen junamatkaakin. Viinalla oli vahva osuus asiaan, mutta onneksi en ollut toisen töissä. Koulutus: sähköpuolen teknikko, yrittäjä. Ikä 62 v, olin joku 55 v kun se katosi.
En tiedä laukkuni hintaa koska sisko toi sen tuliaisena jenkeistä, eikä tullut mieleen kysyä. Se on kankainen pienehkö olkalaukku kolmella vetoketjutaskulla. Sen tunnearvo on suuri.
Toinen laukku josta pidän on kirpparilta vitosella löydetty nahkainen viikonloppulaukku. Juuri sopivan kokoinen, tyylikäs ja hieman vanhanaikainen, kuten olen itsekin.
Ikäni ja koulutukseni ovat täysin toisarvoisia asioita tällaisessa kyselyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100e Michael Kors, ostin sen kai 5v sitten eli olin 25-vuotias, kun ostin sen. Oli alennuksessa, muistaakseni 300e normaali hinta ja poistuva väri... olen täältä saanut lukea, että MK on lasten ja wt-porukan merkki. Jaa-a, nätti laukku on, semmoinen hillitty shopper bag. Paksua nahkaa ja tikkaus vaikuttaa laadukkaalta. Olen nyt maisteri.
mitä on wt-porukka?
Se tarkoittaa valkeaa r o s k a
s a k k I a
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100e Michael Kors, ostin sen kai 5v sitten eli olin 25-vuotias, kun ostin sen. Oli alennuksessa, muistaakseni 300e normaali hinta ja poistuva väri... olen täältä saanut lukea, että MK on lasten ja wt-porukan merkki. Jaa-a, nätti laukku on, semmoinen hillitty shopper bag. Paksua nahkaa ja tikkaus vaikuttaa laadukkaalta. Olen nyt maisteri.
mitä on wt-porukka?
Se tarkoittaa valkeaa r o s k a
s a k k I a
White valkoinen iholtaan
Trash roska
Roska
Sakki
3 euroo, laukun ikää ja koulutusta en tiedä mutta arvioisin , että menee 30v. ja luultavasti seminologi omistanut ennen, ostettu kirppikseltä. saata....n hyvä veska
Useampi Chanel, Dior ja yksi Hermes kaapissa harvoin käytössä. Arkikäytössä ja matkakasseina LV. Olen yrittäjä ja 50v. Nautin laukuistani joka päivä. Se ei ole keneltäkään pois. Kerran täällä eletään ja haluan iloa elämääni. Ostan vähän ja laatua. En osta lainkaan pikamuotia. Tyttärien pikamuotiin menee hyvin paljon tahaa ja kaikki on vuodessa parissa käytetty. Toivon, että he tulevat pian järkiinsä.
Desiquallaukulla kuljen, arvioi noin 50 €. Uuden ostan kun entinen rikki enkä maksa satasta enempää, en ymmärrä arvolaukkujen "laatua" ollenkaan. Tosin matkalaukkuni olen hankkinut roskalavaryhmästä 0€, "laatulaukku" on se mutta avain hukkunut, pärjään hyvin pelkällä koodilukituksella.
Ikä 46 koulutus ammattikorkeakoulu vuositulot 48t.
Kallein omistamani laukku: n. 70 €
Kallein omistamani ikä: 38 v, silloin sairastuin vakavasti joksikin aikaa, menetin tuloja ja sain sairaalalaskuja.
Kallein omistamani koulutus: luulen, että peruskoulu, sillä se kesti pisimmän aikaa.
Ovatko nahkalaukkuja? Ajatelkaa niitä eläimiä! Paljonko ne saavat noilta merkkiliikkeitä panostusta elinoloihinsa? Onko hyvä mieli nyt? Te pinnalliset nousukkaat.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nahkalaukkuja? Ajatelkaa niitä eläimiä! Paljonko ne saavat noilta merkkiliikkeitä panostusta elinoloihinsa? Onko hyvä mieli nyt? Te pinnalliset nousukkaat.
On, mutta omaa nahkaa. Laihdutin, ja minulle jäi paljon löysää nahkaa. Kävin leikkauttamassa sen pois ja pyysin nahkan itselleni. Tein siitä laukun ja kengät.
Matkalaukku muistaakseni 300€, 3 vuotta sitten
Kalliita käsilaukkuja ei ole, joku Marimekon laukku taisi maksaa vajaa 200 €
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, mutta omaa nahkaa. Laihdutin, ja minulle jäi paljon löysää nahkaa. Kävin leikkauttamassa sen pois ja pyysin nahkan itselleni. Tein siitä laukun ja kengät.
Tässä on mallikansalainen! Et varmaan syö lihaa etkä kasvejakaan, joilla myös on tunteet! Kunnioitan.
20 eurolla ostettu kassi. Ikää 38 vuotta ja Diplomi-insinööri.
Kassiin ei kannata laittaa yhtään enempää rahaa kuin sen verran että saa kassin. Turhaa tuhlausta..
kallein laukku = Adidas reppu
kallein ikä = 18V
Kallein koulutus = Autokoulu.
Vierailija kirjoitti:
Desiquallaukulla kuljen, arvioi noin 50 €. Uuden ostan kun entinen rikki enkä maksa satasta enempää, en ymmärrä arvolaukkujen "laatua" ollenkaan. Tosin matkalaukkuni olen hankkinut roskalavaryhmästä 0€, "laatulaukku" on se mutta avain hukkunut, pärjään hyvin pelkällä koodilukituksella.
Ikä 46 koulutus ammattikorkeakoulu vuositulot 48t.
Desigual, ei Desiqual.
Mikähän olisi. Samsoniten matkalaukku oli varmaan jotain alle 400 tai 300e, rinkka luullakseni vähemmän ja Pihkan käsilaukkukaan ei siihen aikaan ollut niin kallis. Oon valmis maksamaan hyvästä laukusta (siis laadusta, käytettävyydestä), mutta mitään merkkilaukkuja en ostaisi. Yo ja pari ammattikoulututkintoa