Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2242)
Vierailija kirjoitti:
Chanelin klassikko-Jumbo, hinta nyt noin 11000 eur, 60v, ylempi korkeakoulututkinto, muitakin tutkintoja useita, väitöskirja, dosenttikin vielä. So what?
En usko :D. Tuntemani tohtori ja dosentti ei ikinä kirjoittaisi noin, eikä ikinä edes lukisi tätä palstaa :D
42 eur paikalliselta käsityöläiseltä 6 vuotta sitten torilta ostettu. Ikä 62, FM.
Koko ikäni olen kannattanut kestävää kehitystä, kierrätystä ja omin käsin tehtyä. Kirppareilta on yleensä löytynyt kulloisenkiin tarpeeseen sopivaa.
Ja tuo kallein pussukkalaukku on edelleenkin jokapäiväisessä käytössä. En koe tarvetta tai halua hankkia brändi/luksustuotteita muutoinkaan, vaikka tulot ne sallivasitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Quess. Ikää sillä on viisi vuotta, koulutuksesta en tiedä.
Se on Guess
Ohis
Olet muuten oikeassa! Hyvä korjaus.
Samsoniten matkalaukku n. 150€, 50v mies, filosofian tohtori
LUMI-laukkuja muutama, joista kalleimmat vajaat 200e. Laukut olen hankkinut aleista useita vuosia sitten. Ikää 58, koulutus FL.
YA:n muovipussi 20 senttiä 49 v. hunsvotti
700 € Tory Burchin nahkalaukku, 34 v ja tradenomi
LowePro kamerareppu, olikohan reilu 200€. 51v maisteri.
Longchamp 3d satchel, 790€, käytössä päivittäin. Matkalaukut ovat Samsoniten C-lite sarjaa, n. 500€. Ikää 36 vuotta ja olen matkailualla.
Vierailija kirjoitti:
100e Michael Kors, ostin sen kai 5v sitten eli olin 25-vuotias, kun ostin sen. Oli alennuksessa, muistaakseni 300e normaali hinta ja poistuva väri... olen täältä saanut lukea, että MK on lasten ja wt-porukan merkki. Jaa-a, nätti laukku on, semmoinen hillitty shopper bag. Paksua nahkaa ja tikkaus vaikuttaa laadukkaalta. Olen nyt maisteri.
mitä on wt-porukka?
Kallein "laukkuni" on varmaankin vaimon minulle lahjaksi ostama vaellusrinkka. Hinta oli lähemmäs 300 euroa. Käsilaukut eivät lähelläkään tuota hintaa ja ehkä kallein minulla on ollut 150 euroa.
Tradenomi, 35v
No jaa, aikoinaan tuli niitä kalliimpia laukkuja haalittua. Samoin muitakin luksustuotteita Euroopassa asuessa. Muistan hyvin kun ostin Guccin käsintyönä tehdyt farkut ja maksoin silmää räpäyttämättä nelinumeroisen summan, käteisellä. Ihan normia tuolloin. Tai ostin viikottain koruja, kalliita.
Ei ole ikävä niitä aikoja. Nyt nautin kun voin käyttää kymmenen vuotta vanhoja verkkareita tai käyttää monta vuotta vanhaa reppua.
Aika aikaansa kutakin.
star wars selkäreppu , ilmainen , tekniikan tohtori , 59 vuotta
Aleba vintage
T. Työtön lähiövalas
Tokmannilta 15 e, rippikoulu ja rokotettu.
sfdfds kirjoitti:
mahalaukkuni on kallein laukkuni eikämulla muita olekaan
😂😂
Vierailija kirjoitti:
Lidlin muovipussi 40 v. kansakoulu
😂
Salvatore Ferragamo, 20 vuotta vanha laukku jolla ei ole koilutusta :D
LV laukku 1500€.
Käytän ihan surutta arjessa, välillä siivoan sisältä.
Ostan ennemmin uuden kuin jätän näin arvokkaan ja mukavan laukun hyllyyn pölyyntymään, ei se ole koristeeksi ostettu vaan kovaan käyttöön.