Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitopalvelut pk-seudulla n.+- 50e/hklö

Vierailija
22.04.2016 |

Tuli hiukan yllätyksenä.Häitä suunnitellaan ja kyllä tuosta aika potti kertyy jos vieraita esim.60-70.Onko muualla noin kalliit pitopalvelut ja tiedättekö pk-seudulla edullisia ja hyviä?

Hääpaikkakin on edullisimmasta päästä mitä täällä löysin (viikonloppu) eli noin 1200 tulee sille hintaa.Aika isot kulut jotenkin...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys vielä,että ruoka on kuitenkin tärkeä häissä.Jopa sen itse tekemistä on pohdittu noiden kustannusten vuoksi,mutta totta kai se arveluttaa.

Vierailija
2/9 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalilta hinnalta kuulostaa. Kuuluuko tuohon vain pääruoka vai myös kahvi, iltapala tai juoma?

Häitä en ole järjestänyt, mutta pitopalvelu on hintavaa. Ristiäiset kahvitus maksoi 17€/henkilö, sisältyi kinkku- ja kalavoileipäkakun, makean kakun sekä keksejä, kahvi, tee ja mehu. Yksi henkilö hoitamaan kahviin kaadon ja pöydän täytön. Kallista tuokin, mutta pitopalvelulle maksetaan myös työstä.

Eli mieti mitä hintaan kuuluu, mitä ruokia, mitä palvelua? Montako tuntia ruokia pitää tehdä, montako tuntia olla juhlapaikalla, missä ruuat tehdään (vuokrat, sähköt, yms.), kuinka monen ihmisen palkka pitopalvelun pitää kattaa (kokki, tarjoilija, yrittäjä, yms.), lisäksi tietty verot ja yrityksen vakuutukset, jne.

Seuraavaksi voit miettiä, pystyisitkö itse tekemään saman tällä hinnalla. Ruoka ja yrittäminen ovat Suomessa kalliita. 50€/lautanen hääruuasta ei ole paljoa edes täällä maalaiskaupungissa.

Karsi mieluummin jostain muusta, esim. sormukset, puvut, koristeet tai vieraiden määrä. Sormuksetkin voi vaihtaa mieluisampiin myöhemmin, kun rahaa on taas säästössä, mutta vieraille et voi kahden vuoden päästä tarjota lisää ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin noissa hinnoissa ei ole juomia tai iltapalaa,ts.niistä päälle vielä ihan reilu summa.Tuntuu se hullulta maksaa ruoasta ja juomista kokonaisuudessaan jo lähemmäs 4000 e!Onko teillä muilla häissä mennyt noin paljon ruokiin,juomiin,iltapalaan?Olin ehkä tietämätön,mutta olin kuvitellut,että pitopalvelu olisi ravintolaillallsta edullisempaa,mutta halvemmaksi tulisi pitää häät ravintolassa.Nyt tuo paikka,ruoka ja juomat on jo yksistään n.5000e.

Niin ja kotisteluja ei juuri tule,vähän kukkia ja pukuun en aio sijoittaa paljon.Uskon kuitenkin saavani ihan hyvän edullisemminkin.

Vierailija
4/9 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
5/9 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
6/9 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stone bay inn Espoo, googlaa. Tosi hyvä pitopalvelu ja halvemmallakin saa. Asiantuntevaa ja vielä hyvää.

Hinta toki riippuu siitä tuleeko tarjoilijoita, astiat, juomatarjoilut yms. tarjoiluajat.

Vierailija
7/9 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.Paljon sulla tuolla ollut?Ei tule olemaan pöytiintarjoilu,mutta joku tarvitaan laittamaan ruoat esille,keittämään kahvit ja blokkaamaan astiat ja juomat hankimme itse.

Vierailija
8/9 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
9/9 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.