Sukulaiset suuttuvat mulle vähän väliä aina jostakin.t.ammattivalittaja
Nyt viimeksi kaikki suuttuivat siitä kun en ole kertonut lapselleni velipuolestaan. Sitten on ollut monenlaista muutakin kitkaa. MIten saada sukulaisiin ok välit?
Kommentit (67)
Miksi 19-vuotiaan pojan pitäisi "katkaista napanuora" vanhempiinsa? Oma poikani on 18 ja meillä on läheiset välit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uskoisi, että valittaja on nelikymppinen. Vastailee kuin uhmakas teini.
Joo, olen kohta 43v. Pitäisikö sitten olla jotenkin mummomainen kun on tämän ikäinen? sisareni on 55v ja hän vasta käytökseltään teini onkin.ap
Miten olisi aikuinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uskoisi, että valittaja on nelikymppinen. Vastailee kuin uhmakas teini.
Joo, olen kohta 43v. Pitäisikö sitten olla jotenkin mummomainen kun on tämän ikäinen? sisareni on 55v ja hän vasta käytökseltään teini onkin.ap
Ap on tyypillinen kouluttamaton, ylipainoinen nelikymppinen nainen, joka suureen ääneen huutaa näillä keskustelupalstoilla mutta on irl niin tietämätön maailman menosta ettei saa mitään aikaan, ei osaa vaikuttaa oikealla tavalla oikeassa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt viimeksi kaikki suuttuivat siitä kun en ole kertonut lapselleni velipuolestaan. Sitten on ollut monenlaista muutakin kitkaa. MIten saada sukulaisiin ok välit?
No onhan sinulla aktiiviset suhteet sukulaisiisi, jos he "vähän väliä" ottavat kantaa tekemisiisi. Olet usein valitellut täällä yksinäisyyttä ja sitä, ettei sinulla ole yhteyttä sukuun, naapureihin, lapsen koulukavereiden vanhempiin jne. Todennäköisesti sinulla on ihan normaalit ihmissuhteet.
Mitenkö saada sukulaisiin ok -välit? Kertomalla heille miksi olet päättänyt toimia niinkuin toimit ja selvittämällä heille, että valintasi tässä asiassa ovat sinun, eivätkä kuulu heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan sinulla aktiiviset suhteet sukulaisiisi, jos he "vähän väliä" ottavat kantaa tekemisiisi. Olet usein valitellut täällä yksinäisyyttä ja sitä, ettei sinulla ole yhteyttä sukuun, naapureihin, lapsen koulukavereiden vanhempiin jne. Todennäköisesti sinulla on ihan normaalit ihmissuhteet.
Mitenkö saada sukulaisiin ok -välit? Kertomalla heille miksi olet päättänyt toimia niinkuin toimit ja selvittämällä heille, että valintasi tässä asiassa ovat sinun, eivätkä kuulu heille.
Isäni kanssahan mulla on ihan kohtuulliset välit ja hänen kauttaan kuulen paljon asioista. Toinen sisar sitten ottaa jotakin yhteyttä aina toisinaan facen kautta. Yksinäinenhän mä kuitenkin olen. Naapureiden kanssa tervehditään mutta eipä sen kummempia ja lasten koulukavereiden kanssa sama juttu.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni kanssahan mulla on ihan kohtuulliset välit ja hänen kauttaan kuulen paljon asioista. Toinen sisar sitten ottaa jotakin yhteyttä aina toisinaan facen kautta. Yksinäinenhän mä kuitenkin olen. Naapureiden kanssa tervehditään mutta eipä sen kummempia ja lasten koulukavereiden kanssa sama juttu.ap
Tapasi mukaan väistät taas, selittelet, sotkeudut lillukanvarsiin etkä keskustele itse asiasta, joka tässä asiassa on välien kiinteyttäminen sukulaisiin. Mitä teet itse?
Jos olisit siskosi, mitä haluaisit "ammattivalittajan" tekevän? Ihmissuhteet ovat aktiivisia tekoja ihmisten välillä, eivät haikailua tai netissä valittamista ventovieraille.