Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi läskeiltä ei rahasteta bussissa kahden paikan verran?!

Vierailija
21.04.2016 |

En ole aikaisemmin ajatellut lihavista matkustajista mitään, mutta jessus kun olin pitkänmatkan bussissa ja kirjaimellisesti paikastani vietiin puolet. Oli tukalaa. Sen maksat mitä käytät. Jos perseesi valtaa toisen penkin, maksa siitä! Kuka samaa mieltä? Ei kiitos lihavien muka hauskoja näpäytyksiä tähän ketjuun. Ne eivät nimittäin ole hauskoja.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit avannut suusi . Nyt on myöhäistä

Vierailija
2/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avannut suuni ja käskenyt hänen painua hiiteen? Mitä se olisi auttanut? Hänellä on nykyisten määräysten mukaan kaikki oikeus vallata puolet penkistäi. Sen pitää loppua ja tein nyt ehdotuksen sen lopettamiseksi.Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meluisilta teineiltä voisi myös rahastaa kahden paikan verran. Häiritsevät muita ja joka toinen sana v-alkuinen. Jotkut nuoret nostavat jalat vastapäiselle penkille (jos penkit ovat vastakkain), siihen on mukava seuraavan asiakkaan istua. Samoin osa varaa laukuilleen ylimääräisen paikan tai vastapäisillä olevilla penkeillä valtaa kahden paikan jalkatilat pitämällä jalkojaan leveästi edessä istuvan puolella (koskien tämän jalkoihin omillaan).

Vierailija
4/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meluisilta teineiltä voisi myös rahastaa kahden paikan verran. Häiritsevät muita ja joka toinen sana v-alkuinen. Jotkut nuoret nostavat jalat vastapäiselle penkille (jos penkit ovat vastakkain), siihen on mukava seuraavan asiakkaan istua. Samoin osa varaa laukuilleen ylimääräisen paikan tai vastapäisillä olevilla penkeillä valtaa kahden paikan jalkatilat pitämällä jalkojaan leveästi edessä istuvan puolella (koskien tämän jalkoihin omillaan).

Teit muka hauskan näpäytyksen eikä ketjuni kaipaa sellaisia. Useimmat teinit eivät fyysisesti rajoita matkustusmukavuutta. Ap

Vierailija
5/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kaltaisilta tyhmiltä voisi myös periä jopa neljänkin paikan verran maksua. Levittävät epämiellyttävää oloa ympärilleen, joten on pakko pitää välimatkaa. P.S. Olen hoikka.

Vierailija
6/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuksilta ja liikuntarajoitteisilta pitää ehdottomasti laskuttaa ylimääräistä. Heidän köpöttelynsä lisää vuosittain satoja tunteja bussien aikatauluihin. Teinejä ei tarvitsisi päästää julkisiin kulkuvälineisiin lainkaan. Heidän käytöksellään muille matkustajille aiheuttama stressi näkyy kansanterveydessä miljoonien eurojen tappioina.

Vierailija
7/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin, että teistä ei ole keskustelemaan aiheesta vaan tulette näsäviisastelemaan. Keskustelu kanssanne on ajanhukkaa. Luovutan. Ap

Vierailija
8/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, että mahdollisuus ostaa kaksi paikkaa vierekkäin pitää olla. Sitten jokainen rauhassa istuja voisi ostaa ne kaksi paikkaa.

Vierailija
9/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki auto ja ajele sillä, saat valita aikataulusi ja vieruskaverisi ihan itse!

Vierailija
10/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhuksilta ja liikuntarajoitteisilta pitää ehdottomasti laskuttaa ylimääräistä. Heidän köpöttelynsä lisää vuosittain satoja tunteja bussien aikatauluihin. Teinejä ei tarvitsisi päästää julkisiin kulkuvälineisiin lainkaan. Heidän käytöksellään muille matkustajille aiheuttama stressi näkyy kansanterveydessä miljoonien eurojen tappioina.

Vanhuksille ja bussit ruuhkauttaville vankkurimammoille pitäisi olla omia busseja, jotka kulkisivat vaikka puolen tunnin välein. Ruuhkauttavat ja hidastavat työmatkaajien kulkua jatkuvasti.

Vierailija
11/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:n kaltaisilta tyhmiltä voisi myös periä jopa neljänkin paikan verran maksua. Levittävät epämiellyttävää oloa ympärilleen, joten on pakko pitää välimatkaa. P.S. Olen hoikka.

Mikä tarkalleen ottaen tekee ap:sta tyhmän? Olen kokenut saman ja olen myös samoilla linjoilla apn kanssa.

Vierailija
12/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa inhoan kaikkein eniten sitä, kun superläski istuu viereen ja liistraa kuuman läskinsä mun kylkeä ja reittä vasten. Oikein puistatuttaa.

Vierailija
13/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki auto ja ajele sillä, saat valita aikataulusi ja vieruskaverisi ihan itse!

Ei vittu! Siiis ratkaisusi ongelmaan on yksityisautoilu? Ei saatana.

-11

Vierailija
14/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen päivittäin neljä bussimatkaa työhön ja pois ja olen huomannut ongelman. Läskit tosiaan valtaavat penkin ja istuvat vielä jotenkin tahallisen leveästi, että itse joutuu istumaan puolella perseellä varoen tippumista käytävälle kaarteissa. Välillä pakosti joutuu näiden (useita kertoja viikossa) viereen kun bussit täynnä. Nämä ovat vielä näitä monesti, jotka huokailevat ja tuhisevat yksinään, että joku tulee siihen viereen.

Vierailija
15/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plus mölinän, potkimisen  ja rääkymisen lisäksi noiden persehedelmien töhryt, oksennukset, räkä ja kaikenlaiset vahingoittamiset, kuten penkkien repimiset ym. tuho. Olen ehkä kolme kertaa vuosien aikana joutunut puolella penkillä istumaan ylipainoisen takia. Täytyy olla aika hemmetin valtava, jos ei viereen mahdu, suorastaan Ameriikan malliin.

Vierailija
16/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avannut suuni ja käskenyt hänen painua hiiteen? Mitä se olisi auttanut? Hänellä on nykyisten määräysten mukaan kaikki oikeus vallata puolet penkistäi. Sen pitää loppua ja tein nyt ehdotuksen sen lopettamiseksi.Ap

Me ihmiset ei olla samaan muottiin valettuja,

Jos sinua ahdistaa niin tee toki valitus ja laita asiasi eteenpäin.

Lihavia ihmisiä tulee olemaan aina, ei heitä voi saunan taakse viedä.

Itse olen hyväksynyt sen että julkisilla matkustettaessa aina ei ole mukavia tilanteita, joskus lapsi itkee, joskus puliukko haisee, joskus lihava vie koko tilan, joskus mummo höpöttää koko matkan ja joskus sunkaltainen ihminen valittaa kovaan ääneen koko matkan.

Vierailija
17/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bussissa inhoan kaikkein eniten sitä, kun superläski istuu viereen ja liistraa kuuman läskinsä mun kylkeä ja reittä vasten. Oikein puistatuttaa.

Totta, hyi saatana. Huohottavat ja haisevatkin pahalle useat. Oksennus. Vituttaa olla julkisten varassa, mutta tällä hetkellä on pakko.

Vierailija
18/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita sinne bussifirmalle. Mitä täällä kitiseminen ja muiden solvaaminen auttaa?

Vierailija
19/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SSSS et co. LOL

Vierailija
20/57 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mikä helvetti pääsisi irti jos näin oikeasti tehtäisiin.