Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko joku selittää syyn, miksi meikit pitää pestä pois yöksi?

Vierailija
20.04.2016 |

miksi?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesen ne aamulla kun menen suihkuun. En ole koskaan pessyt, mutta en niin paljoa käytäkään meikkiä. En vaan tajua tätä että päivällä ne ei haittaa, mutta yöllä yks kaks haittaisi, naurettavaa. Ap

Tunnustan etten pese meikkejä pois illalla lähes ikinä. Teini-ikäisenä yritin ottaa meikinpoistoa tavaksi, mutta epäonnistuin. Puhdistan kasvoni aamulla suihkussa.

Ihoni on finnitön ja rypytön ja vaikka olen melkein 40-vuotias, minulta kysytään edelleenkin papereita silloin tällöin kun ostan alkoholia.

Ei se silti tarkoita, että sun iho voisi mainiosti, jos ei ole finnejä tai ryppyjä. Mua jo pelottais kaikki ne myrkytkin mitä meilit sisältää. Hienoa saada 45-vuotiaana syöpä ihan vain siksi, että on antanut kaikkien mahdollisten myrkkyjen muhia naamallaan aina tupla-aika vuorokaudessa siihen verrattuna, että ne olisi pessyt puoleksi ajasta pois.

Onko meikeissä syöpäriski? Kertoisitko mitkä meikkien sisältävät aineet aiheuttavat syöpää ja mitä syöpää ne aiheuttavat? Ihosyöpää, rintasyöpää?

Musta on ihan uskomatonta, että tällaisena Googlen luvattuna aikakautena ihmiset oikeasti kyselee tällaista, eikä selvitä asiaa itse. Kyllä, sekä meikeissä että muussa kosmetiikassa, myös niissä meikinpoistoaineissa on paljon myrkkyjä, myös syöpää aiheuttavia aineita. Aiheesta on uutisoitu viimeksi tänä vuonna. Ihan periaatteesta en jaksa alkaa etsimään sulle hyviä kattavia lähdeluetteloita. Annan yhden linkin jolla pääset alkuun, se on ihan tuore ja vielä suomenkielinenkin, jos googlaamisen osaamattomuutesi johtuukin kielitaidottomuudestasi.

http://www.kemikaalicocktail.fi/2016/01/syopavaarallista-kemikaalia-loy…

Olen googlannut, lukenut ja opiskellut ja tiedän mitä käyttämäni meikit sisältävät. Epäilin että sinä et tiedä asiasta yhtään sen enempää kuin että kemikaalit ovat vaarallisia, ja todistit juuri epäilykseni oikeaksi.

No miksi sitten kyselet täällä tyhmiä, jos olet itse selvittänyt asiaa? Ja hei vinkkinä, jos aiot alkaa tosissasi trollailemaan niin opettele edes käyttämään tuota lainaustoimintoa ;) vie loputkin uskottavuuden rippeet tuollainen säätäminen...

Vierailija
42/54 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa siinä että eihän ne meikit ole yöllä sen vaarallisempia kuin päivälläkään. Pointti on vaan siinä että ne ei saa olla kasvoilla 24h, vaan ihon pitää saada välillä levätä syistä jotka ylempänä on moneen kertaan selitetty.  Jos siis haluat voit ihan hyvin tehdä niin että pidät meikit yöllä jos vastaavasti olet päivät ilman meikkiä. Ellei tosiaan likaiset tyynyliinat haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on aamulla todella tunkkainen, jos herään meikit kasvoilla. Itselleni jo tämä riittää syyksi pestä meikit illalla.

Päivällä meikki voi jopa suojata ilmansaasteilta ja auringolta. Kosteusvoiteessa ja meikkivoiteessa kannattaa olla suojakerroin. Kuitenkin, meikit nassussa nukkuminen tukkii ihohuokosia ja voi täten aiheuttaa hallaa näpyistä, kuivumisesta aina ihon vanhenemiseen asti.

Eikö ole ihan tavallista pestä kasvot muutenkin aamuin illoin, oli sitä meikkiä tai ei? Sille on syynsä.

Vierailija
44/54 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni iho ei siedä yhtään hautovaa pakkelia, ripsivärit jne. saa silmät kirvelee ja vuotaa,  joten en meikkaa ollenkaa, iho on hyvä ja puhdistan sen joka päivä.

Vierailija
45/54 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesen ne aamulla kun menen suihkuun. En ole koskaan pessyt, mutta en niin paljoa käytäkään meikkiä. En vaan tajua tätä että päivällä ne ei haittaa, mutta yöllä yks kaks haittaisi, naurettavaa. Ap

Tunnustan etten pese meikkejä pois illalla lähes ikinä. Teini-ikäisenä yritin ottaa meikinpoistoa tavaksi, mutta epäonnistuin. Puhdistan kasvoni aamulla suihkussa.

Ihoni on finnitön ja rypytön ja vaikka olen melkein 40-vuotias, minulta kysytään edelleenkin papereita silloin tällöin kun ostan alkoholia.

Ei se silti tarkoita, että sun iho voisi mainiosti, jos ei ole finnejä tai ryppyjä. Mua jo pelottais kaikki ne myrkytkin mitä meilit sisältää. Hienoa saada 45-vuotiaana syöpä ihan vain siksi, että on antanut kaikkien mahdollisten myrkkyjen muhia naamallaan aina tupla-aika vuorokaudessa siihen verrattuna, että ne olisi pessyt puoleksi ajasta pois.

Onko meikeissä syöpäriski? Kertoisitko mitkä meikkien sisältävät aineet aiheuttavat syöpää ja mitä syöpää ne aiheuttavat? Ihosyöpää, rintasyöpää?

Tässä 87 artikkelia aiheesta http://kemikaalikimara.blogspot.fi/search/label/kosmetiikka

Vierailija
46/54 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä ihosta sitten viimeistään näkee kuka huolehtii ihonsa pesusta ja kuka ei. Mutta tosiaan eihän kaikille ole tärkeää ettei näytä kolmikymppisenä viiskymppiseltä.

Vierailija
47/54 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä 87 artikkelia aiheesta http://kemikaalikimara.blogspot.fi/search/label/kosmetiikka

Miksi kukaan laittaisi syöpää aiheuttavia aineita kasvoilleen edes päivän ajaksi?

Vierailija
48/54 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siitä ihosta sitten viimeistään näkee kuka huolehtii ihonsa pesusta ja kuka ei. Mutta tosiaan eihän kaikille ole tärkeää ettei näytä kolmikymppisenä viiskymppiseltä.

Eikä näe

Vierailija
49/54 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä teiltä aamusuihkuttelijoilta, että missä välissä te oikein harrastatte liikuntaa? Itse käyn iltaisin salilla/lenkillä jonka jälkeen on tietenkin aivan must käydä suihkussa.

Tätä minäkin ihmettelen. Ihmisen täytyy olla todella passiivinen eläjä, jos kokee illalla ennen nukkumaanmenoa olevansa niin puhdas ettei tarvitse suihkua.

Vierailija
50/54 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kanssa niin väsynyt joka iltaiseen pesemiseen.

On inhottavaa, kun on jo sohvalla toista tuntia silmät ristissä ja sitten kun jaksaa siitä nousta, olis ihana kellahtaa petiin nukkumaan. Vaan ei. Siinä makkarin ovella muistaa naamanpesun. Ja väsymys on tipotiessään kun vedellä naamaa huljuttaa puhtaaksi. Sitten pedissä pyörii nukahtamatta tunnin verran. Erittäin ärsyttävää.

Kannattaisiko pestä ne ennenkuin meet sohvalle löllimään?

Vierailija
51/54 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko sinä selittää, miksi sitä meikkiä pitää olla nukkuessa? Ja samoilla meikeilläkö sitten vastaanotat seuraavankin päivän? Kielii huonosta itsetunnosta. Toivottavasti vaihdat tyynyliinasi usein ...

Aloittaja ei kirjoittanut kyllä sanaakaan mistään nukkumisesta. Vaan kysyi miksi meikit pitäisi yöksi pestä pois. Itse ainakin laitan kunnon meikin vasta illalla, kun lähden johonkin ja en taatusti pese pois.

No riippuen siitä mihin lopulta päätyy, pesen tai en meikit ennen nukkumaan menoa.

Tää juttu että kaikilla sunnuntait ja pyhäpäivät vapaat ja kenenkään ei tarvitse käydä kaupassa tai että kaikki menee nukkumaan ennen klo 23 jne. on jotain niin aljalta ennen sähkön keksimistä.

Vierailija
52/54 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, minulle tuo naamanpesu iltaisin ja aamusin on ollut jo itsestäänselvä asia, kun omaan tosi nopeasti rasvoittuvan ihon. En vain voi olla pesemättä meikkejä pois iltaisin, kun sitten suttaantuu petivaatteet karseannäköisiksi.

Kerran teininä yhden bileillan jälkeen unohdin pestä meikit ja ai saasta, että oli kipeät silmät. Olipas kauniin ja raikkaan näköiset silmät, kun olivat punaisina ja turvoksissa tuon yhden virheen takia. Muutenkin iho oli tunkkaisen näköinen niistä meikeistä (meikkivoide, puuteri, poskipuna ja kulmakynä), vaikkei edes paljoa määrällisesti ollutkaan.. :D 

Vierailija
53/54 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT-PEUKUTUSKOMMENTTI:

Illalla suihkussa käyvät: YLÄpeukku

Aamulla suihkussa käyvät: ALApeukku

54/54 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT-PEUKUTUSKOMMENTTI:

Illalla suihkussa käyvät: YLÄpeukku

Aamulla suihkussa käyvät: ALApeukku

Kiinnostaa varmaan kaikkia, mutta minä käyn aika lailla puolet ja puolet, joskus illalla, joskus aamulla. Jos haluan että hiukseni näyttävät hyvältä ja puhtailta seuraavan päivän, käyn aamulla suihkussa.