Voiko joku selittää syyn, miksi meikit pitää pestä pois yöksi?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Menet siis muutenkin likaisena nukkumaan, etkä suihkun kautta? Hyi olkoon.
Ja sinä menet töihin likaisena, etkä suihkun kautta? Ketä se haittaa miten likaisena nukun, suako? Haisen kotonani omassa sängyssäni ihan just niin paljon kun huvittaa. Sun työkavereita sen sijaan käy sääliksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä menet töihin likaisena, etkä suihkun kautta? Ketä se haittaa miten likaisena nukun, suako? Haisen kotonani omassa sängyssäni ihan just niin paljon kun huvittaa. Sun työkavereita sen sijaan käy sääliksi. Ap
Niin paljon yöllä ei ehdi hikoilla, että sitä kukaan ehtisi työpaikan pukuhuoneessa huomata. Ja kahvitauolla on jo joka tapauksessa likainen, eli ei huolta minusta tai työkavereistani.
Ihan noin yleisesti ottaen tuntuu inhottavalta ajatuskin mennä nukkumaan kaikki päivän liat ja vielä meikitkin iholla, sekä ihon hyvinvoinnin että sängyn kannalta. Oletko koskaan miettinyt, kuinka likainen ja haiseva sänkysi on? Siinä ei pelkkä lakanoiden pesu auta, eikä se että haiset kilpaa sänkysi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin paljon yöllä ei ehdi hikoilla, että sitä kukaan ehtisi työpaikan pukuhuoneessa huomata. Ja kahvitauolla on jo joka tapauksessa likainen, eli ei huolta minusta tai työkavereistani.
Ihan noin yleisesti ottaen tuntuu inhottavalta ajatuskin mennä nukkumaan kaikki päivän liat ja vielä meikitkin iholla, sekä ihon hyvinvoinnin että sängyn kannalta. Oletko koskaan miettinyt, kuinka likainen ja haiseva sänkysi on? Siinä ei pelkkä lakanoiden pesu auta, eikä se että haiset kilpaa sänkysi kanssa.
Niin paljon yöllä ei ehdi hikoilla? Olet ihan idiootti. Hikoilet yöllä halusit tai et ja aamulla olet aivan rasvainen, etkä mene edes suihkuun, vaan suoraan töihin, SE ON kuvottavaa.
Ilmeisesti sinä vaihdat lakanat kerran kuussa tai harvemmin, hyi.
Eikä se nyt ole päivänselvää? Koko kemikaalinaamio vuorokauden ajan naamassa jolloin iho saa hengittää vain sen 2 minuuttia puhtaana aamulla kunnes taas se meikataan, siinä on tuo sinun taktiikkasi huonous. Lisäksi minua ainakin kutittaa ripsiväri jos se päiväunien aikana leviää, mitä se hyvin varmasti aina tekee kun naama hankaa tyynyliinaa vasten. Siihen samaan liinaan sinulla jää joka yö aikamoiset määrät puuteria, meikkivoidetta ym. mitä ikinä käytätkään, jolloin seuraavana yönä hankaat ne taas naamaasi. Huh, miten ällöä.
Vierailija kirjoitti:
Pesen ne aamulla kun menen suihkuun. En ole koskaan pessyt, mutta en niin paljoa käytäkään meikkiä. En vaan tajua tätä että päivällä ne ei haittaa, mutta yöllä yks kaks haittaisi, naurettavaa. Ap
Tunnustan etten pese meikkejä pois illalla lähes ikinä. Teini-ikäisenä yritin ottaa meikinpoistoa tavaksi, mutta epäonnistuin. Puhdistan kasvoni aamulla suihkussa.
Ihoni on finnitön ja rypytön ja vaikka olen melkein 40-vuotias, minulta kysytään edelleenkin papereita silloin tällöin kun ostan alkoholia.
Siis mitäää, eikö kaikki tosiaan käy illalla suihkussa :O hyi vittu.
Siksi, että kaiken minkä ihollesi pistät, imeytyy verenkiertoosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesen ne aamulla kun menen suihkuun. En ole koskaan pessyt, mutta en niin paljoa käytäkään meikkiä. En vaan tajua tätä että päivällä ne ei haittaa, mutta yöllä yks kaks haittaisi, naurettavaa. Ap
Tunnustan etten pese meikkejä pois illalla lähes ikinä. Teini-ikäisenä yritin ottaa meikinpoistoa tavaksi, mutta epäonnistuin. Puhdistan kasvoni aamulla suihkussa.
Ihoni on finnitön ja rypytön ja vaikka olen melkein 40-vuotias, minulta kysytään edelleenkin papereita silloin tällöin kun ostan alkoholia.
Ei se silti tarkoita, että sun iho voisi mainiosti, jos ei ole finnejä tai ryppyjä. Mua jo pelottais kaikki ne myrkytkin mitä meilit sisältää. Hienoa saada 45-vuotiaana syöpä ihan vain siksi, että on antanut kaikkien mahdollisten myrkkyjen muhia naamallaan aina tupla-aika vuorokaudessa siihen verrattuna, että ne olisi pessyt puoleksi ajasta pois.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että kaiken minkä ihollesi pistät, imeytyy verenkiertoosi.
Tämä. Olen alkanut muutenkin siirtyä luonnonkosmetiikkaan koska meikkien sisällöt ovat niin epäilyttäviä. Puistattaa ajatuskin, että pitäisi olla 24h ke möhnät naamassa :O toivottavasti ette ole tehneet tuota raskausaikananne tai imettäessänne... tämän päivän meikkien historia on niin lyhyt, ettei läheskään kaikkien sivuvaikutuksista tiedetä mitään. Edelläkävijät ovatkin jo siirtyneet myrkyttömämpiin meikkeihin, se tulee olemaan merkittävä trendi luonnon ja terveyden kannalta viimeistään 2020-luvulla.
Saako teidän miehet ikinä seksiä, kun käytte suihkussa vasta aamulla ennen töihin menoa? Vai pystyttekö sekstailemaan haisuleina, yööks...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se silti tarkoita, että sun iho voisi mainiosti, jos ei ole finnejä tai ryppyjä. Mua jo pelottais kaikki ne myrkytkin mitä meilit sisältää. Hienoa saada 45-vuotiaana syöpä ihan vain siksi, että on antanut kaikkien mahdollisten myrkkyjen muhia naamallaan aina tupla-aika vuorokaudessa siihen verrattuna, että ne olisi pessyt puoleksi ajasta pois.
Onko meikeissä syöpäriski? Kertoisitko mitkä meikkien sisältävät aineet aiheuttavat syöpää ja mitä syöpää ne aiheuttavat? Ihosyöpää, rintasyöpää?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kanssa niin väsynyt joka iltaiseen pesemiseen.
On inhottavaa, kun on jo sohvalla toista tuntia silmät ristissä ja sitten kun jaksaa siitä nousta, olis ihana kellahtaa petiin nukkumaan. Vaan ei. Siinä makkarin ovella muistaa naamanpesun. Ja väsymys on tipotiessään kun vedellä naamaa huljuttaa puhtaaksi. Sitten pedissä pyörii nukahtamatta tunnin verran. Erittäin ärsyttävää.
No eikö helpompaa ja nopeampaa olis pyyhkästä meikit pois vauvan kosteuspyyhkeillä? Mä teen niin usein kun oon liian väsynyt pesemään meikit kunnolla pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko meikeissä syöpäriski? Kertoisitko mitkä meikkien sisältävät aineet aiheuttavat syöpää ja mitä syöpää ne aiheuttavat? Ihosyöpää, rintasyöpää?
Musta on ihan uskomatonta, että tällaisena Googlen luvattuna aikakautena ihmiset oikeasti kyselee tällaista, eikä selvitä asiaa itse. Kyllä, sekä meikeissä että muussa kosmetiikassa, myös niissä meikinpoistoaineissa on paljon myrkkyjä, myös syöpää aiheuttavia aineita. Aiheesta on uutisoitu viimeksi tänä vuonna. Ihan periaatteesta en jaksa alkaa etsimään sulle hyviä kattavia lähdeluetteloita. Annan yhden linkin jolla pääset alkuun, se on ihan tuore ja vielä suomenkielinenkin, jos googlaamisen osaamattomuutesi johtuukin kielitaidottomuudestasi.
http://www.kemikaalicocktail.fi/2016/01/syopavaarallista-kemikaalia-loy…
Vierailija kirjoitti:
On inhottavaa, kun on jo sohvalla toista tuntia silmät ristissä ja sitten kun jaksaa siitä nousta, olis ihana kellahtaa petiin nukkumaan. Vaan ei. Siinä makkarin ovella muistaa naamanpesun. Ja väsymys on tipotiessään kun vedellä naamaa huljuttaa puhtaaksi. Sitten pedissä pyörii nukahtamatta tunnin verran. Erittäin ärsyttävää.
Tee kuten me miehet. Emme meikkaa. Menemme hampaat pestyämme nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ole itsestäänselvyys? Ällöttäisi herätä aamulla vanhat meikit naamalla. Niin väsynyt en ikinä ole että jättäisin pesemättä.
Et ole koennut sellaista väsymystä että ei jaksa yhtään mitään. : /
Mun pitää käydä pesulla alkuillasta. Myöhemmin ei jaksa enää.
Vierailija kirjoitti:
Muuten sama mutta pesu ei vie väsymystä. Olen aina väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on ihan uskomatonta, että tällaisena Googlen luvattuna aikakautena ihmiset oikeasti kyselee tällaista, eikä selvitä asiaa itse. Kyllä, sekä meikeissä että muussa kosmetiikassa, myös niissä meikinpoistoaineissa on paljon myrkkyjä, myös syöpää aiheuttavia aineita. Aiheesta on uutisoitu viimeksi tänä vuonna. Ihan periaatteesta en jaksa alkaa etsimään sulle hyviä kattavia lähdeluetteloita. Annan yhden linkin jolla pääset alkuun, se on ihan tuore ja vielä suomenkielinenkin, jos googlaamisen osaamattomuutesi johtuukin kielitaidottomuudestasi.
http://www.kemikaalicocktail.fi/2016/01/syopavaarallista-kemikaalia-loy…
Olen googlannut, lukenut ja opiskellut ja tiedän mitä käyttämäni meikit sisältävät. Epäilin että sinä et tiedä asiasta yhtään sen enempää kuin että kemikaalit ovat vaarallisia, ja todistit juuri epäilykseni oikeaksi.
Pakko kysyä teiltä aamusuihkuttelijoilta, että missä välissä te oikein harrastatte liikuntaa? Itse käyn iltaisin salilla/lenkillä jonka jälkeen on tietenkin aivan must käydä suihkussa. Silloin harvoin kun on töissä myöhäisempi aamu ja urheilen myös aamulla, käyn tietenkin silloinkin suihkussa mutta yleensä myös pikasuihkussa ennen nukkumaanmenoa. Ja siis jos ette pese meikkejä illalla, niin urheiletteko aamulla melkein 24h naamassa olleet meikit yllänne ja sitten vasta peseydytte?!
Kyllä mulla ainakin naamassa on heti aamusta finniä jos jättää meikit pesemättä edes kerran. Tai jos jättää meikittömän naaman pesemättä ja hoitamatta illalla. Tyynyliina pitäisi vaihtaa joka kerta jos on mennyt pesemättömällä naamalla myös nukkumaan, tai tulee näppyjä. Pestyllä naamalla samaa tyynyliinaa voi käyttää sentään viikon. Enkä muuten ole enää teini, ikää on yli 30.
Sinä joka väitit ettei kosteusvoiteet tee mitään, kerropa sama atoopikoille, tai meille joilla on erittäin herkkä pintakuiva iho. Yksikin rasvauksen unohtuminen näkyy heti naamasta..
Pointti onkin siinä, että on ihan eri asia pitää meikkejä naamassa 24 tuntia kuin 16 tuntia. Ei ole kyse vuorokauden ajasta. Ja itselläni ainakin silmät toimivat nukkuessa ihan eri tavalla kuin hereillä ollessa. Päiväsaikaankin nukkuminen silmämeikkien kanssa aiheuttaa hirveän kutinan.